SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 01:31 schreef Shii het volgende: [..] Ga ff lekker olie op het vuur gooien jij
![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Veel plezier.quote:Op zondag 7 april 2024 01:33 schreef devzero het volgende:
En nu moet mijn telefoon uit, want de opera gaat beginnen![]()
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Geniet ervan!quote:Op zondag 7 april 2024 01:33 schreef devzero het volgende:
En nu moet mijn telefoon uit, want de opera gaat beginnenTrust nobody![]()
Grapjasquote:Op zondag 7 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.
Ik ben klaar met kletsen met jouTrust nobody![]()
Lekker veel Dm’en.quote:Op zondag 7 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.
nou niet doen. want ik nog niet met jou nl?quote:Op zondag 7 april 2024 01:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grapjas
Ik ben klaar met kletsen met jouDo what you love, love what you do!![]()
Nou ik vind jou niet aardig met je beschuldigingen. Misschien eerst eens nadenken wat je typt.quote:Op zondag 7 april 2024 01:34 schreef kree het volgende:
hmmmmmmmm. happy mert jou moet ik meer kletsen. want mss heb ik ongelijk. voor nu. allemaal hoor vind jullie aardig.![]()
Pech voor jequote:Op zondag 7 april 2024 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet doen. want ik nog niet met jou nl?Trust nobody![]()
ik wil met happy nog ff praten. Shi weet ik niet had daar echt niet discussie mee over over ook.Do what you love, love what you do!![]()
Thank youquote:Op zondag 7 april 2024 01:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ik vind jou niet aardig met je beschuldigingen. Misschien eerst eens nadenken wat je typt.
Trust nobody![]()
Heb jij n plaat voor je kop?quote:Op zondag 7 april 2024 01:40 schreef kree het volgende:
zou bellen met happy. alleen niet meer vandaagTrust nobody![]()
Je scheldt me uit en beschuldigt me van vanalles en daarna wil je best nog wel ff praten?quote:
Ga weg manTrust nobody![]()
Smooth of niet?quote:Op zondag 7 april 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je scheldt me uit en beschuldigt me van vanalles en daarna wil je best nog wel ff praten?
Ga weg manProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik scheld je helemaal niet uit? vraag nog steeds t zelfde?quote:Op zondag 7 april 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je scheldt me uit en beschuldigt me van vanalles en daarna wil je best nog wel ff praten?
Ga weg manDo what you love, love what you do!![]()
Ga wegquote:Op zondag 7 april 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik scheld je helemaal niet uit? vraag nog steeds t zelfde?Trust nobody![]()
Lees je berichtjes nog maar eens terug dan. Is niet aardig wat je allemaal typt.quote:Op zondag 7 april 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik scheld je helemaal niet uit? vraag nog steeds t zelfde?![]()
nou alles best maar ga niet zeggen dat ik je uit schelde want dat is niet waar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hou op met mequote:Op zondag 7 april 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou alles best maar ga niet zeggen dat ik je uit schelde want dat is niet waar.Trust nobody![]()
ja ik heb geen zin meer he om alles terug te halen.quote:
maaggoed het is jou punt, dus haal het er maar bij alles waar ijk je op uitscheld enzo???????Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik heb geen zin meer he om alles terug te halen.
maaggoed het is jou punt, dus haal het er maar bij alles waar ijk je op uitscheld enzo???????![]()
Misschien kun je beter gaan slapenTrust nobody![]()
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je beter gaan slapenDo what you love, love what you do!![]()
Wel klaar met dit gesprekquote:Op zondag 7 april 2024 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.Trust nobody![]()
ja makkelijk is dat he. gaaaaaaaao ik ook nl. maar no way. zeg maarquote:Do what you love, love what you do!![]()
Goede tipquote:Op zondag 7 april 2024 01:50 schreef Shii het volgende:
Misschien kun je beter nog een aflevering van Little House on the Prairie kijken.Trust nobody![]()
Alles in het openbaar. Volledige transparantie.quote:Op zondag 7 april 2024 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja als je me beetje kent? zeg maar ik schelder je uit, dus kom maar met bewijs ook voor de rest openbaar.
was voor mij al maar je moet nog even bewijzen dat je gelijk had ook?quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: