quote:Op zondag 7 april 2024 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, de laatste laatste laatste bier is op, dus nu moet ik van mezelf echt naar m'n nest.
Sweet dreams heer Grrrrrrrrquote:Op zondag 7 april 2024 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, de laatste laatste laatste bier is op, dus nu moet ik van mezelf echt naar m'n nest.
Ik kijk de bolide vandaag nog wel even na.quote:Op zondag 7 april 2024 05:28 schreef Dotteke het volgende:
ZO, dat hebben we ook weer gehad nu maar weer een
De tank zal ook wel leeg zijn en de note boekkies zijn ook opquote:Op zondag 7 april 2024 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk de bolide vandaag nog wel even na.
Ik snap het ook niet.En weet ook niet waar het vandaan komt.quote:Op zondag 7 april 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tank zal ook wel leeg zijn en de note boekkies zijn ook op![]()
Ik snap het echt niet hoor, zoveel haat en negativiteit en zuigen en hakken op elkaar
Trein dame.quote:
Je en paar die komen om de boel op te stoken, zijn zoals altijd altijd dezelfde.quote:Op zondag 7 april 2024 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.En weet ook niet waar het vandaan komt.
Nog een weekje Dot.quote:Op zondag 7 april 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je en paar die komen om de boel op te stoken, zijn zoals altijd altijd dezelfde.
En dan is het vuurtje is gedoofd komt er wel weer een ander binnen die het vuurtje aanwakkert
Ja, de tijd gaat snel hequote:
Zie het probleem niet echt.quote:Op zondag 7 april 2024 05:50 schreef kree het volgende:
echt ga dit maar eens uitleggen op podium. zeg maar voor heel veel man...... ik vind t eng.
Lijkt wel een schoolreisje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |