Nog eentjequote:Op zondag 7 april 2024 04:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Man, ik moet eigenlijk naar m'n nest als ik weet wat goed voor me is.
mag zeg maar als dat het doel er van is, want jij staat er uit eindelijk, niet God, bgerijp wwlel ldoel is sgaat lalleen omj ou, is heeel dieudelijk. Joh mijn tekstjes waren alleen ter inspiratiequote:Op zondag 7 april 2024 04:29 schreef kree het volgende:
en rest ook, btw. leuk
[..]
goed idee, hahaha bedenk het is een tekst dus die mij moet aanspreken in het geheel dus wel, want ja ik sta er uit eindelijk, maar wat mijn hele idee was en hoeveel niet mee eens trouwens moet het heel simpel te begrijpen zijn. dat is doel ervan. dus mag zeg maar wat zou huh willen?
Wel jot, één allerlaatste dan. Zit al sinds kwart voor zes vanavond aan het bier dus dan kan dat laatste pijpje ook nog wel toch.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 04:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel jot, één allerlaatste dan. Zit al sinds kwart voor zes vanavond aan het bier dus dan kan dat laatste pijpje ook nog wel toch.
Jolke!quote:
Oh nee, het wordt pas morgenavond kutweer.quote:Op zondag 7 april 2024 04:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En tis morgen toch kutweer, dus dan kan je maar beter lang in je nest liggen rotten.
Ja joh, ik vanaf 20 uur pas. Was een drukke week, dus 1 grolschje kan nog welquote:Op zondag 7 april 2024 04:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel jot, één allerlaatste dan. Zit al sinds kwart voor zes vanavond aan het bier dus dan kan dat laatste pijpje ook nog wel toch.
Proost.quote:Op zondag 7 april 2024 04:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, ik vanaf 20 uur pas. Was een drukke week, dus 1 grolschje kan nog wel![]()
Morguh FF ben nog even druk eldersquote:
Ik vind het wel wat schokkend dat ik blijkbaar van gewone pils niet meer stomdronken kan worden. Zat bij een maat van me na het voetbal en we hebben echt ons best gedaan maar ik krijg pils gewoon niet meer snel genoeg weg om echt teut te worden.quote:Op zondag 7 april 2024 04:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja joh, ik vanaf 20 uur pas. Was een drukke week, dus 1 grolschje kan nog wel![]()
Dat verbaasd me helemaal niks.quote:
Lekker dank jequote:Op zondag 7 april 2024 04:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verbaasd me helemaal niks.
Neem eerst nog maar een koffie.
Je hebt gelijk, die tekst past goed bij de akkoorden. Mooi gedaan!quote:Op zondag 7 april 2024 04:55 schreef kree het volgende:
er is liedje wel al, maar tekst nog niet helemaal lekker, ik heb deze btw niet gezongen, maar is op de tekst.
https://whyp.it/tracks/16(...)19-38-44?token=g0rqP
Lekker klokje toch.quote:
Gewoon stiekem drinken toch tijdens dry januariquote:
Nee nee,je kan beter in februari stoppen.quote:Op zondag 7 april 2024 05:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon stiekem drinken toch tijdens dry januari
Man man man.quote:
probeersel is dit he? vanuit niks, maar ok rest wil ff niet zo ermee verder gelijk, ik denk fuck it. het is gewoon best levens nr.quote:Op zondag 7 april 2024 05:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die tekst past goed bij de akkoorden. Mooi gedaan!
En anders in maart, en zo gaan we gewoon langzaam weer richting decemberquote:Op zondag 7 april 2024 05:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee,je kan beter in februari stoppen.
Je had wel gelijk trouwens,hij zegt neem er stiekem maar een paar.quote:Op zondag 7 april 2024 05:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En anders in maart, en zo gaan we gewoon langzaam weer richting december
"Dat hindert niks, en ik weet zeker dat ze het lekker vinden!"quote:Op zondag 7 april 2024 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had wel gelijk trouwens,hij zegt neem er stiekem maar een paar.
Dat weet ik toch niet.quote:
Dat vond ik in het begin met Boer Frans ook wel leuk.quote:Op zondag 7 april 2024 05:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De eenvoudige volkswijsheden zoals Jolke ze de wereld in slingerde, hoe een kleine kroegbaas zó groot kon zijn.![]()
Die ken ik heul niet.quote:Op zondag 7 april 2024 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik in het begin met Boer Frans ook wel leuk.
quote:
Nou ben ik geen arts maar ik zou zeggen dat Henkie waarschijnlijk op z'n minst licht psychotisch is.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 05:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ben ik geen arts maar ik zou zeggen dat Henkie waarschijnlijk op z'n minst licht psychotisch is.
quote:Op zondag 7 april 2024 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, de laatste laatste laatste bier is op, dus nu moet ik van mezelf echt naar m'n nest.
Sweet dreams heer Grrrrrrrrquote:Op zondag 7 april 2024 05:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, de laatste laatste laatste bier is op, dus nu moet ik van mezelf echt naar m'n nest.
Ik kijk de bolide vandaag nog wel even na.quote:Op zondag 7 april 2024 05:28 schreef Dotteke het volgende:
ZO, dat hebben we ook weer gehad nu maar weer een
De tank zal ook wel leeg zijn en de note boekkies zijn ook opquote:Op zondag 7 april 2024 05:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk de bolide vandaag nog wel even na.
Ik snap het ook niet.En weet ook niet waar het vandaan komt.quote:Op zondag 7 april 2024 05:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tank zal ook wel leeg zijn en de note boekkies zijn ook op![]()
Ik snap het echt niet hoor, zoveel haat en negativiteit en zuigen en hakken op elkaar
Trein dame.quote:
Je en paar die komen om de boel op te stoken, zijn zoals altijd altijd dezelfde.quote:Op zondag 7 april 2024 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.En weet ook niet waar het vandaan komt.
Nog een weekje Dot.quote:Op zondag 7 april 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je en paar die komen om de boel op te stoken, zijn zoals altijd altijd dezelfde.
En dan is het vuurtje is gedoofd komt er wel weer een ander binnen die het vuurtje aanwakkert
Ja, de tijd gaat snel hequote:
Zie het probleem niet echt.quote:Op zondag 7 april 2024 05:50 schreef kree het volgende:
echt ga dit maar eens uitleggen op podium. zeg maar voor heel veel man...... ik vind t eng.
Lijkt wel een schoolreisje.quote:
nou mss heb jij er ervaring mee?quote:
Was altijd lekker een boterham met een gebakken ei meenemen op schoolreisjequote:
tis ook nog heel persoonlijke tekst.quote:Op zondag 7 april 2024 05:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou mss heb jij er ervaring mee?
Maar dit als we dit doen moet ik voorop podium staan en liedje uitleggen. wel. en ik Vins dat eng.
Op schoolreisje kregen we broodjes mee.quote:Op zondag 7 april 2024 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was altijd lekker een boterham met een gebakken ei meenemen op schoolreisje
Wist ik toch.quote:Op zondag 7 april 2024 06:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Is ook een schoolreisje, maar dan met de natuurkunde studie
Niet je bekschrobber vergeten.quote:
Hoppa dit ookquote:
Ai,ik moet lachen maar het is niet grappig.Komt vast wel goed.quote:Op zondag 7 april 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoppa dit ook
Je hebt geluk dochterlief steeds aan de foon, zoonlief is nog niet thuis gekomen.
Ze is helemaal over de rooie.
Dat heb ik haar ook gezegd, die ligt vast met een meisje te rommelen of zit bij vrienden thuisquote:Op zondag 7 april 2024 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,ik moet lachen maar het is niet grappig.Komt vast wel goed.
Het is dubbel,snap wel haar bezorgdheid.quote:Op zondag 7 april 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik haar ook gezegd, die ligt vast met een meisje te rommelen of zit bij vrienden thuis
Maar hij neemt niet op en reageert niet
Ze heeft de hele stad al afgezocht
Hij moet ook om 11 uur werken en lust aan aardig pintje
Vraagje: Waarom heb je moeite met de inleiding?quote:
O jeequote:Op zondag 7 april 2024 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vraagje: Waarom heb je moeite met de inleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |