Je hebt gelijk, die tekst past goed bij de akkoorden. Mooi gedaan!quote:Op zondag 7 april 2024 04:55 schreef kree het volgende:
er is liedje wel al, maar tekst nog niet helemaal lekker, ik heb deze btw niet gezongen, maar is op de tekst.
https://whyp.it/tracks/16(...)19-38-44?token=g0rqP
Lekker klokje toch.quote:
Gewoon stiekem drinken toch tijdens dry januariquote:
Nee nee,je kan beter in februari stoppen.quote:Op zondag 7 april 2024 05:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon stiekem drinken toch tijdens dry januari
Man man man.quote:
probeersel is dit he? vanuit niks, maar ok rest wil ff niet zo ermee verder gelijk, ik denk fuck it. het is gewoon best levens nr.quote:Op zondag 7 april 2024 05:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die tekst past goed bij de akkoorden. Mooi gedaan!
En anders in maart, en zo gaan we gewoon langzaam weer richting decemberquote:Op zondag 7 april 2024 05:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee nee,je kan beter in februari stoppen.
Je had wel gelijk trouwens,hij zegt neem er stiekem maar een paar.quote:Op zondag 7 april 2024 05:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En anders in maart, en zo gaan we gewoon langzaam weer richting december
"Dat hindert niks, en ik weet zeker dat ze het lekker vinden!"quote:Op zondag 7 april 2024 05:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had wel gelijk trouwens,hij zegt neem er stiekem maar een paar.
Dat weet ik toch niet.quote:
Dat vond ik in het begin met Boer Frans ook wel leuk.quote:Op zondag 7 april 2024 05:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De eenvoudige volkswijsheden zoals Jolke ze de wereld in slingerde, hoe een kleine kroegbaas zó groot kon zijn.![]()
Die ken ik heul niet.quote:Op zondag 7 april 2024 05:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vond ik in het begin met Boer Frans ook wel leuk.
quote:
Nou ben ik geen arts maar ik zou zeggen dat Henkie waarschijnlijk op z'n minst licht psychotisch is.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 05:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ben ik geen arts maar ik zou zeggen dat Henkie waarschijnlijk op z'n minst licht psychotisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |