Watquote:Op zondag 7 april 2024 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Kreesonate in Urlauten
hi
hihi
hahaha
mss wss mss wss
LOLOLOLOL
???????????????
ff ik waardeer dit he voor ideetjes, maar kan ik nu ook niet echt doen. maataar graag je laterquote:Op zondag 7 april 2024 04:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb een netter couplet gemaakt:
'Mijn jeugd heeft alles van me gevraagd,
over wat het verschil is tussen goed en kwaad,
zo vaak kreeg ik mijn verdiende loon,
later keerde ik terug als de verloren zoon,
het is niet veel dat U vroeg...
mijn genade is U genoeg.'
Sowieso!quote:Op zondag 7 april 2024 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gezongen door een kinderkoor.
Dat bestaat uit slachtoffers van seksueel misbruik door priesters.quote:Op zondag 7 april 2024 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gezongen door een kinderkoor.
Kan echt een hit worden.quote:Op zondag 7 april 2024 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat bestaat uit slachtoffers van seksueel misbruik door priesters.
Je moet doen wat goed voelt.quote:Op zondag 7 april 2024 04:05 schreef kree het volgende:
[..]
ff ik waardeer dit he voor ideetjes, maar kan ik nu ook niet echt doen. maataar graag je later)
Lekker slipe.quote:
goed idee, hahaha bedenk het is een tekst dus die mij moet aanspreken in het geheel dus wel, want ja ik sta er uit eindelijk, maar wat mijn hele idee was en hoeveel niet mee eens trouwens moet het heel simpel te begrijpen zijn. dat is doel ervan. dus mag zeg maar wat zou huh willen?quote:Op zondag 7 april 2024 04:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet doen wat goed voelt.
Maare de tekst die je nu zelf plaatst, vraag je alleen maar van God; ik wil kracht, ik wil de koude nacht door, ik heb het moeilijk.
Wat doe jij zelf dan?
God geeft jou het leven, maar er blijkt uit niets in de tekst dat je zelf een strijd hebt doorgemaakt, die jou leven het leven waard maakt.
Nou ja, misbruik is van alle tijden. Je kunt de kerk alleen verwijten dat ze viezeriken de hand boven het hoofd hebben gehouden toen het uitkwam.quote:Op zondag 7 april 2024 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat bestaat uit slachtoffers van seksueel misbruik door priesters.
Als je de wereldgeschiedenis een beetje bekijkt is het echt schokkend hoe 'normaal' en wijdverspreid kindermisbruik door de eeuwen heen is geweest (en nog steeds is)quote:Op zondag 7 april 2024 04:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, misbruik is van alle tijden. Je kunt de kerk alleen verwijten dat ze viezeriken de hand boven het hoofd hebben gehouden toen het uitkwam.
Ik denk niet er minder misbruik zou zijn geweest de afgelopen eeuw als de kerk niet bestond.
Bedoelde er verder niks mee.quote:Op zondag 7 april 2024 04:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, misbruik is van alle tijden. Je kunt de kerk alleen verwijten dat ze viezeriken de hand boven het hoofd hebben gehouden toen het uitkwam.
Ik denk niet er minder misbruik zou zijn geweest de afgelopen eeuw als de kerk niet bestond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |