Lust ik wel!quote:Op zondag 7 april 2024 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even dit proberen, met groentes
[ afbeelding ]
Ben geen twijfelaar.quote:Op zondag 7 april 2024 02:42 schreef kree het volgende:
weten jullie wel eens? dat je denkt in de nacht dan toch zit te twijfelen, daar probeerde ik liedje over te maken....
Als in: nu?quote:Op zondag 7 april 2024 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even dit proberen, met groentes
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat je antwoord krijg is het al op.quote:Op zondag 7 april 2024 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, da's allemaal mooi, maar waar kan ik me inschrijven voor de sis kebabs met groenten van @:hemarookworst ?
Dat lijkt me nu wel prioriteit te hebben... Toch?
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op zondag 7 april 2024 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je antwoord krijg is het al op.
Wel klacht indienen bij de Hema nu denk ik ja.quote:
Wordt dat geserveerd met frietjes en mayo?quote:Op zondag 7 april 2024 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, da's allemaal mooi, maar waar kan ik me inschrijven voor de sis kebabs met groenten van @:hemarookworst ?
Dat lijkt me nu wel prioriteit te hebben... Toch?
"Kebabs met groente besteld, vreet die rookworst het allemaal zelluf op.quote:Op zondag 7 april 2024 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
Vernietigende review op de socials van HEMA achterlaten.
Nope, alleen sis kebabs met groente en zelfgemaakte knokloofsaus.quote:Op zondag 7 april 2024 03:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wordt dat geserveerd met frietjes en mayo?
Ah, envelopjes zijn leeg en meneer krijgt meteen trek!quote:Op zondag 7 april 2024 03:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wordt dat geserveerd met frietjes en mayo?
Zelgemaakte knoflooksaus, daar doe ik het voor!quote:Op zondag 7 april 2024 03:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, alleen sis kebabs met groente en zelfgemaakte knokloofsaus.
Haha nog niet.quote:Op zondag 7 april 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah, envelopjes zijn leeg en meneer krijgt meteen trek!
Dat je echt maandag nog uit je bek meurtquote:Op zondag 7 april 2024 03:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zelgemaakte knoflooksaus, daar doe ik het voor!
quote:Op zondag 7 april 2024 03:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, alleen sis kebabs met groente en zelfgemaakte knokloofsaus.
Wel het lekkerst ja, heel vet met iets te veel teentjes knoflook. Moet ook een beetje zoet zijn, dan issie perfect.quote:Op zondag 7 april 2024 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je echt maandag nog uit je bek meurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |