Dit is een eerbetoon. En ik ben serieus. Hij mag ook dicht anders.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vind je dat nu leuk om een verstandelijk beperkte jongen te plagen
Bedoel je zijn mond? Niet nodig om te fatshamenquote:
Geloof ik geen flikker vanquote:
geloof ik ook nietquote:En ik ben serieus.
Da's wel erg makkelijk. 'Mijn "humor" valt kennelijk niet goed, dus gooi maar dicht'quote:Hij mag ook dicht anders.
Ikke ook boehoehoeequote:Op donderdag 27 juni 2024 23:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik had gehoopt dat hij echt terug was
Vraag ik een keer zelf om een slotje op m'n briljante topic.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 04:59 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Geloof ik geen flikker van
[..]
geloof ik ook niet
[..]
Da's wel erg makkelijk. 'Mijn "humor" valt kennelijk niet goed, dus gooi maar dicht'
Jos bedoel je ? Die is voortvluchtig.quote:
Ik gok om die jongen te beschermen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:09 schreef dikkedaniel het volgende:
Waarom mag je op fok! eigenlijk niets over Bradley zeggen?
Ik had een tijd terug ook een topic over Bradley van Dijk en die werd meteen gesloten. Is fok! aangeklaagd door hem ofzo?
Zouden maar meer users dat doen. Het feit dat ik briljant ben, wil niet zeggen dat ik consequent moet zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik gok om die jongen te beschermen.
En dat is wel nodig ook zoals je aan dit topic ziet. Schijtlollig doen en dan snel je keutel intrekken.![]()
Bradley tegen zichzelf beschermen lijkt me de beste term.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:33 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik gok om die jongen te beschermen.
En dat is wel nodig ook zoals je aan dit topic ziet. Schijtlollig doen en dan snel je keutel intrekken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |