SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier rolt alles gewoon door hoor mag niet klagen. En voor mijn doen redelijk geslapen
Fijn dat je redelijk geslapen hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had gisteren ook de neus verstopt. (en weer gevonden haha) kon er helemaal niet meer door ademen. Maar nu is het weer over gelukkig.
Anders neusspray met xylometazoline kopen helpt altijd wel goed! Niet te lang gebruiken alleen. (is verslavend)![]()
Nog 4 te gaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelukkig maar dat je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn dat je redelijk geslapen hebt!
Ja had gisteren ook de neus verstopt. (en weer gevonden haha) kon er helemaal niet meer door ademen. Maar nu is het weer over gelukkig.
Anders neusspray met xylometazoline kopen helpt altijd wel goed! Niet te lang gebruiken alleen. (is verslavend)![]()
Die heb ik al twee weken.
Ja hoorde al dat die verslavend is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kon ik maar programmeren, dan maakte ik ook n scriptje![]()
Dat is waar maar als ik @Speklap3000 moet geloven ging hij stoppen na 20quote:
Over @spEklAp gesproken, waar ligt hij nu te sudderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dagje vrijquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar maar als ik @:Speklap3000 moet geloven ging hij stoppen na 20
Over @:speklap gesproken, waar ligt hij nu te sudderen?![]()
![]()
Weet jij iets wat ik niet weet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe was je date gisteren trouwens?Trust nobody![]()
Dat kan ookquote:
Haha grapjuh. Je ging toch even langs een vriend? Was het gezellig?quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet jij iets wat ik niet weet?![]()
Ohhhquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha grapjuh. Je ging toch even langs een vriend? Was het gezellig?
Dacht al.. kijk je mee ofzo
Heel gezellig
Trust nobody![]()
Dagje verlofquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar maar als ik @:Speklap3000 moet geloven ging hij stoppen na 20
Over @:speklap gesproken, waar ligt hij nu te sudderen?
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Fijn dat het gezellig was! Toch goed dat je gegaan bent.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh
Dacht al.. kijk je mee ofzo
Heel gezellig![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ga lekker naar buiten. Het is droog tochquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:23 schreef KoningWouter het volgende:
Het is echt zo tijd dat er eens zon komt. Grijze doffe ellende.
Wil naar buiten!![]()
![]()
Ik heb mijn hummer stationair laten draaien om het klimaat op te warmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:23 schreef KoningWouter het volgende:
Het is echt zo tijd dat er eens zon komt. Grijze doffe ellende.
Wil naar buiten!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is koud en grijs.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga lekker naar buiten. Het is droog toch
Maar ik ga even de fiets op even ergens een kop koffie scoren. Tot later![]()
![]()
Fiets?quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is koud en grijs.
Maar ik ga even de fiets op even ergens een kop koffie scoren. Tot later
Gewoon even gassen met je Lambo!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Enjoyquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is koud en grijs.
Maar ik ga even de fiets op even ergens een kop koffie scoren. Tot later![]()
![]()
Hier schijnt de zon wellis waar flauwtjes, maar hij doet zijn bestquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is koud en grijs.
Maar ik ga even de fiets op even ergens een kop koffie scoren. Tot later
Dat is correct en tevens juistquote:
Dames, heren, jongens, meisjes, bolkerts en bolkerinnetjes.
Het is wederom tijd om voor te bereiden op het lunch genot![]()
Hakken, vlammen, stampen en hakkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga zo ook nog even flink drukken
Succesquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga zo ook nog even flink drukken![]()
![]()
quote:
Als de druk er vanaf is gaat het makkelijk
deze voor volgende keer
nu alweer gewoon al gezeik hahah met zangeressen echt doe dit zo lang al, toonsoort weer veranderen bladiebladieblaDo what you love, love what you do!![]()
Ik snap niet wat er aan de hand isquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:07 schreef kree het volgende:
deze voor volgende keer
nu alweer gewoon al gezeik hahah met zangeressen echt doe dit zo lang al, toonsoort weer veranderen bladiebladiebla
Geef eens wat contextTrust nobody![]()
Een laagvliegende bolk.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
de context is dat je dan een bandje hebt, willekeurig hoor met steeds anderen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er aan de hand is
Geef eens wat context
Dat de muzikanten denken ook altijd, van ok spelen we wel maakt niet uit.
Zangeressen zeggen met weer halve toon hoger of lager, wtf.,... echt dit is elke keer met elk bandje.
EN gaat niet eens om christelijk ofzo, zelfde in cover of rock. (ja tolch allemaal gedaan)
uiteindelijk komt het goed ff poot stijf houden, maar wiujven drama vooral over niks
Do what you love, love what you do!![]()
En een hoogvliegendequote:I'm surrounded by morons!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
zo saai weer? echt kom ik ff kijken hier en niemand weer wat te vertellen? wat ook nog boeiend is?Do what you love, love what you do!![]()
niet ons probleem, dit is geen verhaaltjestopic, je krijgt geen punten per woordquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef kree het volgende:
zo saai weer? echt kom ik ff kijken hier en niemand weer wat te vertellen? wat ook nog boeiend is?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja is het wel, alleen daardoor is het leuk nl, maargoed niemand wat beleefd dus?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet ons probleem, dit is geen verhaaltjestopic, je krijgt geen punten per woord
hahaha
nee we zitten alleen maar te fappen achter ons computer, dus we beleven helemaal niksUw ADH vitamine Worst
Had ie veel eerder moeten doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:33 schreef Paul het volgende:
scoooooooooooooop
ESF / Jan Smit stopt als commentator Songfestival![]()
OOk geen hoogtepuntquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
nee we zitten alleen maar te fappen achter ons computer, dus we beleven helemaal niks
Ik heb wel weer zoveel verhalen, maarja moet ze beetje opsparen denk
Volkoren of wit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omschrijf is ff voor de lol op werk wat je nu aan het doen bentquote:
Even pauze nu, koffie en boterham. Tot zover de gebeurtenissen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja is het wel, alleen daardoor is het leuk nl, maargoed niemand wat beleefd dus?
hahaha![]()
![]()
Irriteren aan het geboor op de afdeling hier benedenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
omschrijf is ff voor de lol op werk wat je nu aan het doen bent![]()
![]()
nu al het meest boeiende verhaal tot nu toe. hahahaha, is het nog beetje gezellig daar met je pauze? Of mag je gewoon bakje pakken wanneer je wil?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Even pauze nu, koffie en boterham. Tot zover de gebeurtenissen.Do what you love, love what you do!![]()
wat zijn ze daar aan het doen dan??quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Irriteren aan het geboor op de afdeling hier benedenDo what you love, love what you do!![]()
Helemaal opnieuw aan het inrichtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
wat zijn ze daar aan het doen dan??![]()
en jij zit erboven wat te doen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal opnieuw aan het inrichtenDo what you love, love what you do!![]()
ja je klinkt idd net als proces automatisering hier, wtf. ik sta op een ladder he te wachten op je en kunnen ze het niet vinden en zo druk bladiebla blaquote:
elke keer als ik daar trouwens binnen loop is het nog net niet voetjes op het bureau
quote:
Gewoon pakken wanneer ik wil.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
nu al het meest boeiende verhaal tot nu toe. hahahaha, is het nog beetje gezellig daar met je pauze? Of mag je gewoon bakje pakken wanneer je wil?![]()
Ik zat hier met smart op jouw verhalen te wachtenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef kree het volgende:
zo saai weer? echt kom ik ff kijken hier en niemand weer wat te vertellen? wat ook nog boeiend is?Trust nobody![]()
is ook beetje uit de tijd geplande pauzes?quote:
Ik had het wel hoor vroeger op de minuut ook echt toeter en als je min te laat was kut werk hele dag....Do what you love, love what you do!![]()
Wij allemaal welquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zat hier met smart op jouw verhalen te wachten![]()
haha ja dat weet ik maar ik dacht geef ff anderen de kans. LOL heb nog genoeg wel weer ja. hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zat hier met smart op jouw verhalen te wachtenDo what you love, love what you do!![]()
Dus. Omdat n vrouw creatieve input heeft of haar stem kent en als zangeres invloed wil hebben op wat ze zingt is het gezeik? Ehhhquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
de context is dat je dan een bandje hebt, willekeurig hoor met steeds anderen.
Dat de muzikanten denken ook altijd, van ok spelen we wel maakt niet uit.
Zangeressen zeggen met weer halve toon hoger of lager, wtf.,... echt dit is elke keer met elk bandje.
EN gaat niet eens om christelijk ofzo, zelfde in cover of rock. (ja tolch allemaal gedaan)
uiteindelijk komt het goed ff poot stijf houden, maar wiujven drama vooral over niks
Grappig ben je welTrust nobody![]()
ehehehe game on....quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus. Omdat n vrouw creatieve input heeft of haar stem kent en als zangeres invloed wil hebben op wat ze zingt is het gezeik? Ehhh
Grappig ben je wel
dit is leuk pure bandjes praat enzo, hjmmms waar zal ik eens beginnen
Waar je wilquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
ehehehe game on....
Je gaat toch niet v mening veranderen
Elk bandje is gezeik,altijd drama
Schuld van de vrouwen
Trust nobody![]()
HAHAHA weet niet eens of ik erover moet beginnen, want ben echt geen vrouwen hater ofzo en iedereen zijn ding.
Maar zweer het je echt altijd is het drama gewoon ergens of uiteindelijk./.Do what you love, love what you do!![]()
Hopelijk krijg je er wat moois voor terugquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal opnieuw aan het inrichtenUw ADH vitamine Worst
nou dat klopt maar zeg het dan ook uit ervaringquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar je wil
Schuld van de vrouwen
Vrouwen zijn altijd schuldig en hebben geen humorquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar je wil
Schuld van de vrouwen![]()
![]()
Geloof me, er bestaan nog van dat soort bedrijven. Heb het meegemaakt bij een ander bedrijf.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
is ook beetje uit de tijd geplande pauzes?
Ik had het wel hoor vroeger op de minuut ook echt toeter en als je min te laat was kut werk hele dag....![]()
Ik mag wel gaan stoppen met werken deze week, zaken sneller behandeld dan verwacht
Uw ADH vitamine Worst
Ze zeggen van welquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je er wat moois voor terug![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd schuldig en hebben geen humor
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kan jij ook zo zingen als deze jongensquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
ehehehe game on....
denk ik ook wel, denk waar ik toen werkte nog steeds hetzelfde , zo geen spijt van dat ik daar weg ben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Geloof me, er bestaan nog van dat soort bedrijven. Heb het meegemaakt bij een ander bedrijf.
Het doet me nog genoegen dat er stapel papieren naar me werd gegooid en ik ze toen terug gooide en ze maar de tyfus wenste.
Wel onder collega's trouwens leuke tijden gehad ervoor, maarja was part time enzoDo what you love, love what you do!![]()
Tss nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd schuldig en hebben geen humorTrust nobody![]()
ik zing niet hequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij ook zo zingen als deze jongensmaarre opzich knap die het kunnen
Kan iemand dievan mijn gezicht toveren?
Trotste mama van Ambar
Tssssquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hebben blijkbaar geen sarcasme
Trust nobody![]()
niet zeiken je geniet hier gewoon van of niet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik zo mooi vind van deze jongens dat je kan zien dat ze het met plezier doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik zing niet hemaarre opzich knap die het kunnen
Mannen herkennen vaak sarcasme op sarcasme nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hebben blijkbaar geen sarcasme
Trotste mama van Ambar
Ik weet zijn naam eigen niet maar die zal juist gaan zingenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
"Jij krijgt die lach niet van mij gezicht
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen herkennen vaak sarcasme op sarcasme niet![]()
![]()
Meeste vrouwen zijn meestal liefquote:
Paar lijken lief maar zijn slangen
Paar zijn gewoon slangenTrust nobody![]()
het lastige is ik doe het ook altijd met plezier. en als muzikant enzo, en is niet echt rock scene nu, maar moet ik meer lachen enzo.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo mooi vind van deze jongens dat je kan zien dat ze het met plezier doen.
Hahahaha ja doe mijn best maargoed uren gemaakte smile op je gezicht houden helpt ook niet. en achter keyboards ben je sowieso al achtergesteld wat dat aan gaat.
de bas spelers en drummers krijgen de meeste meiden,,,, verneem ik., geen idee waarom trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Bij deze jongen achter het keyboard zie je gewoon dat hij genietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
het lastige is ik doe het ook altijd met plezier. en als muzikant enzo, en is niet echt rock scene nu, maar moet ik meer lachen enzo.....
Hahahaha ja doe mijn best maargoed uren gemaakte smile op je gezicht houden helpt ook niet. en achter keyboards ben je sowieso al achtergesteld wat dat aan gaat.
de bas spelers en drummers krijgen de meeste meiden,,,, verneem ik., geen idee waarom trouwens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
het lastige is ik doe het ook altijd met plezier. en als muzikant enzo, en is niet echt rock scene nu, maar moet ik meer lachen enzo.....
de bas spelers en drummers krijgen de meeste meiden,,,, verneem ik., geen idee waarom trouwens.Trust nobody![]()
Ligt aan de muziekinstrumenten die ze bespelen hoor, echt niet aan de mensen.Trotste mama van Ambar
haha oja jullie kunnen die filmpjes zien, naja, weet je het maakt mij niet uit doe het niet zo voor publiek en verdien er me geld niet mee. de meeste lol is wss toch met oefenen ofzo. sowieso alles wat ik nu doe is voor goeie doel...quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze jongen achter het keyboard zie je gewoon dat hij genietDo what you love, love what you do!![]()
Wat zal ik eens doen vandaag en de halve werkdag morgenUw ADH vitamine Worst
Mijn advies? Binnen blijvenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens doen vandaag en de halve werkdag morgenTrotste mama van Ambar
Zo nu en dan frisse lucht is wel goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn advies? Binnen blijvenUw ADH vitamine Worst
Raampje open zetten en hoofd eruit stekenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo nu en dan frisse lucht is wel goedTrotste mama van Ambar
Moet wat boodschappen doen dus ik ga wel naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raampje open zetten en hoofd eruit steken
Uw ADH vitamine Worst
Is toch ook goed. Als je er maar van geniet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
haha oja jullie kunnen die filmpjes zien, naja, weet je het maakt mij niet uit doe het niet zo voor publiek en verdien er me geld niet mee. de meeste lol is wss toch met oefenen ofzo. sowieso alles wat ik nu doe is voor goeie doel...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oeh gut ander landquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas wel, hoe is het daar?14:10
klopt ff geregeld maandag pas weer werken dus ga jullie helemaal terroriseren hier.quote:
is ook zo hoor, klaag er niet over.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook goed. Als je er maar van geniet.
Maar het is typisch als je dit langer doet herken je het patroon enzo met en etc enzo,. niet alleen maar zangeressen trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt denk ik wel?
En anders zo misschien wel niet?
Maar anders is er wel iets anders enzo?Trotste mama van Ambar
zangeressen zijn trouwens wel meestral drama queens van de band///.Do what you love, love what you do!![]()
yup en je punt wasquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt denk ik wel?
En anders zo misschien wel niet?
Maar anders is er wel iets anders enzo?![]()
?
Mannen die met elektra werken zijn trouwens wel meestal allemaal vage vrouwhatende eikels.Trotste mama van Ambar
Dat weet ik niet? Misschien een keertje in de spiegel kijken enzo?quote:Trotste mama van Ambar
Gelukkig ben ik minder aanwezig dit weekendquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ff geregeld maandag pas weer werken dus ga jullie helemaal terroriseren hier.Uw ADH vitamine Worst
Weer om lekker te wandelen is het nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens doen vandaag en de halve werkdag morgen
Ik zou met Max gaan shoppen en ergens een hapje eten. Maar regen, regen en regen. Niet echt shop weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol. gehehe ik ben heel lief?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die met elektra werken zijn trouwens wel meestal allemaal vage vrouwhatende eikels.Do what you love, love what you do!![]()
hapje eten is binnen of zijn de winkels niet in een overdekt winkelcentrum?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer om lekker te wandelen is het niet
Ik zou met Max gaan shoppen en ergens een hapje eten. Maar regen, regen en regen. Niet echt shop weerUw ADH vitamine Worst
Laatquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat of woon je ook in Florida?Trust nobody![]()
Overal is wel een wat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo hoor, klaag er niet over.
Maar het is typisch als je dit langer doet herken je het patroon enzo met en etc enzo,. niet alleen maar zangeressen trouwens.
Ik heb heel veel met bands te doen gehad en het was echt niet alleen gedoe met vrouwen.
Mannen kunnen er ook wat van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja jij vraagt he? zeg maar?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Misschien een keertje in de spiegel kijken enzo?
Ik moet in de spiegel kijken waarom?Do what you love, love what you do!![]()
Nee het centrrum van Zutphen is niet overdektquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hapje eten is binnen of zijn de winkels niet in een overdekt winkelcentrum?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je zelf rare generaliserende dingen gaat zeggen kan ik het ookquote:Trotste mama van Ambar
Omdat je zulke kolder vragen ook wel eens stelt? Zeg maar? En zo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja jij vraagt he? zeg maar?
Ik moet in de spiegel kijken waarom?Trotste mama van Ambar
Heyquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas wel, hoe is het daar?
Trust nobody![]()
I second thatquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die met elektra werken zijn trouwens wel meestal allemaal vage vrouwhatende eikels.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het centrrum van Zutphen is niet overdekt
Ik heb thuis ook elektra. Komt wel heel dichtbij zo.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
klopt, maar je begrijpt me iig met band drama enzo dan... hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal is wel een wat.
Ik heb heel veel met bands te doen gehad en het was echt niet alleen gedoe met vrouwen.
Mannen kunnen er ook wat van.
tis toch beetje meestal zangers en zangeressen in mijn ervaring, maar zal wel toeval zijn denk...
het begint al met spullen neer zetten, auto\s vol en vrachtwagens en ok die zingen komen half uurtje voor het einde met dr tasje en microfoon erin. plug het ff in. Dat soort shit. zo niet mee eens band is band. samen uit samen thuis.Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet. Dus lekker wegblijven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb thuis ook elektra. Komt wel heel dichtbij zo.Trotste mama van Ambar
Nee, geen zin in. Als het moet moet het, maar ga niet gezellig winkelen met een parapluquote:![]()
Komen nog dagen genoeg ( hoop ik) dat het droog isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe FOK jij danquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Dus lekker wegblijven.
Mijn to do lijst is te langquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey HC!
Hoe bevalt je vrije dag vandaag?
Dus ik kijk tv
Trust nobody![]()
die zullen er zeker ook bij zittten. Maar ik zag zangers ook vaak mee helpen sjouwen hoor .quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar je begrijpt me iig met band drama enzo dan... hahaha
tis toch beetje meestal zangers en zangeressen in mijn ervaring, maar zal wel toeval zijn denk...
het begint al met spullen neer zetten, auto\s vol en vrachtwagens en ok die zingen komen half uurtje voor het einde met dr tasje en microfoon erin. plug het ff in. Dat soort shit. zo niet mee eens band is band. samen uit samen thuis.
Maar zoals overal, iedereen is anders en overal werkt het andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knip je er toch gewoon een stuk af?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn to do lijst is te lang
Dus ik kijk tv
Ik heb mijn TODO lijst naar morgen verplaatst.![]()
hahaha welnee, ik zeg gewoon ff mijn ervaring., op oorlogspad jij ienimini ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je zulke kolder vragen ook wel eens stelt? Zeg maar? En zo?
trouwens heel benieuwd naar jullie allemaal spannende verhalen????
Maargoed zie alleen maar bolk en smileys enzo reeks,. dus tja zal ij maar ff inbreken enzoDo what you love, love what you do!![]()
Als jij kut dingen zegt over vrouwen en ze daadwerkelijk meent (ja dat doe je), ben jij diegene die op oorlogspad bent en niet ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha welnee, ik zeg gewoon ff mijn ervaring., op oorlogspad jij ienimini ?
Maargoed zie alleen maar bolk en smileys enzo reeks,. dus tja zal ij maar ff inbreken enzoTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Knip je er toch gewoon een stuk af?
Ik heb mijn TODO lijst naar morgen verplaatst.
Trust nobody![]()
ik heb nog maatje via via, morgen sluiten ze je af elektra,,,,,,, hahahaha niet afhankelijk enzo. niemand in heel NL. ;Pquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Dus lekker wegblijven.Do what you love, love what you do!![]()
Is goed johquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog maatje via via, morgen sluiten ze je af elektra,,,,,,, hahahaha niet afhankelijk enzo. niemand in heel NL. ;P
Trotste mama van Ambar
Nou ga er maar voor zitten dan.........quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha welnee, ik zeg gewoon ff mijn ervaring., op oorlogspad jij ienimini ?
Maargoed zie alleen maar bolk en smileys enzo reeks,. dus tja zal ij maar ff inbreken enzo
Lang lang geleden had je nog geen datings site en moest je bellen
Vrouwen belde gratis en mannen moesten betalen om te bellen.
Je kon kiezen tussen een leuk gesprek en een ondeugend gesprek.
Ik ging altijd voor de leuke gesprekken.
Maar ja mannen zijn mannen en ze proberen toch. Meestal smeet ik dan de haak op.
Een keer was ik het zo ontzettend zat dat .............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja waar wil het niet over een lijn trekken maar heb ze wel gezien iig, blazers sectie zelfde ideequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die zullen er zeker ook bij zittten. Maar ik zag zangers ook vaak mee helpen sjouwen hoor .
Maar zoals overal, iedereen is anders en overal werkt het anders
Geloof ik ook wel er zullen er altijd wel tussen zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar wil het niet over een lijn trekken maar heb ze wel gezien iig, blazers sectie zelfde ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha wat ligt geraakt zeg, je zou haast denken voel je je aangesproken dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij kut dingen zegt over vrouwen en ze daadwerkelijk meent (ja dat doe je), ben jij diegene die op oorlogspad bent en niet ik.
Zo niet dan niet toch, En wat zeg ik nou onwijze kut dingen over vrouwen?"Do what you love, love what you do!![]()
Heb je gedronken?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog maatje via via, morgen sluiten ze je af elektra,,,,,,, hahahaha niet afhankelijk enzo. niemand in heel NL. ;P![]()
![]()
![]()
_______________________!
Ik ga vergaderen
Trotste mama van Ambar
Doeg!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
_______________________!
Ik ga vergaderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
_______________________!
Ik ga vergaderen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4363 / +169 / +21 / 6968 / 8146
2. devzero / 2185 / +94 / +158 / 803 / 1277
3. JustinK / 2046 / +163 / +87 / 3673 / 4695
4. mario390 / 836 / +30 / +49 / 332 / 636
5. Mickytjuh / 801 / +38 / +6 / 1374 / 1757
6. HappyCharly / 793 / +49 / +23 / 2319 / 2774
7. KoningWouter / 694 / +18 / +6 / 858 / 1103
8. Harrie / 691 / +35 / +56 / 994 / 1361
9. KillemWieft / 634 / +2 / +20 / 198 / 356
10. DerRabbit / 409 / +25 / +7 / 839 / 1007
11. hemarookworst / 343 / +20 / +5 / 718 / 976
12. Paul / 330 / +3 / +2 / 1237 / 1529
13. kree / 301 / +0 / +45 / 553 / 706
14. Rob / 277 / +3 / +7 / 242 / 342
15. aloa / 253 / +41 / +60 / 1200 / 1349
16. ieniminimuis / 236 / +12 / +15 / 540 / 682
17. Mazikeen / 222 / +1 / +0 / 543 / 656
18. DJMO / 215 / +8 / +0 / 212 / 314
19. Grrrrrrrr / 203 / +41 / +0 / 173 / 241
20. Shii / 179 / +2 / +3 / 301 / 406SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ga er maar voor zitten dan.........
Lang lang geleden had je nog geen datings site en moest je bellen
Vrouwen belde gratis en mannen moesten betalen om te bellen.
Je kon kiezen tussen een leuk gesprek en een ondeugend gesprek.
Ik ging altijd voor de leuke gesprekken.
Maar ja mannen zijn mannen en ze proberen toch. Meestal smeet ik dan de haak op.
Een keer was ik het zo ontzettend zat dat .............tja ik heb de hoop al maar beetje opgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Haat vrouwen echt niet ofzo, kom gewoon niet de juiste tegen. Maar doe er ook geen reet aan zelf. Dus tja.
hahaha ja fuck it dat jullie je zo snel laten opnaaien ook. hahahahaha.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga eens uit, ontmoet mensen. Onderneem iets.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik heb de hoop al maar beetje opgegeven. Haat vrouwen echt niet ofzo, kom gewoon niet de juiste tegen. Maar doe er ook geen reet aan zelf. Dus tja.
En probeer ook eens te luisteren ipv alleen te kletsen
tis wel grappig doe beetje kritisch over vrouwen en gelijk iedereen hier in de stijgers. hahahaha
alsof ik de grootste vrouwenhater ben. LOLDo what you love, love what you do!![]()
weet ik ik ben niet wanhopig ofzo, zou het btw leuk vinden iemand die bij me past. maar eigenlijk hard opzoek ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens uit, ontmoet mensen. Onderneem iets.
En probeer ook eens te luisteren ipv alleen te kletsen
Mij krijg je niet snel in de stijgers hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:32 schreef kree het volgende:
tis wel grappig doe beetje kritisch over vrouwen en gelijk iedereen hier in de stijgers. hahahaha
alsof ik de grootste vrouwenhater ben. LOLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel de beste instelling op zich.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik ik ben niet wanhopig ofzo, zou het btw leuk vinden iemand die bij me past. maar eigenlijk hard opzoek ben ik ook weer niet![]()
Op ieder potje past een dekseltje, ooit kom jij jou dekseltje tegen of ben jij het dekseltje van een vrouwquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik ik ben niet wanhopig ofzo, zou het btw leuk vinden iemand die bij me past. maar eigenlijk hard opzoek ben ik ook weer niet![]()
De tijd zal het lerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Straks maar beetje bier drinken en kut roepen maar niet te veel want moet morgen fit zijnUw ADH vitamine Worst
Maar goed als je zo praat als dat je typt zie ik het niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is wel de beste instelling op zich.![]()
![]()
haha jij niet iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij krijg je niet snel in de stijgers hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Is je buurvrouw wel thuis danquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Straks maar beetje bier drinken en kut roepen maar niet te veel want moet morgen fit zijn
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: