haha ja dat weet ik maar ik dacht geef ff anderen de kans. LOL heb nog genoeg wel weer ja. hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zat hier met smart op jouw verhalen te wachten
Dus. Omdat n vrouw creatieve input heeft of haar stem kent en als zangeres invloed wil hebben op wat ze zingt is het gezeik? Ehhhquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
de context is dat je dan een bandje hebt, willekeurig hoor met steeds anderen.
Dat de muzikanten denken ook altijd, van ok spelen we wel maakt niet uit.
Zangeressen zeggen met weer halve toon hoger of lager, wtf.,... echt dit is elke keer met elk bandje.
EN gaat niet eens om christelijk ofzo, zelfde in cover of rock. (ja tolch allemaal gedaan)
uiteindelijk komt het goed ff poot stijf houden, maar wiujven drama vooral over niks
ehehehe game on....quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus. Omdat n vrouw creatieve input heeft of haar stem kent en als zangeres invloed wil hebben op wat ze zingt is het gezeik? Ehhh
Grappig ben je wel
Waar je wilquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
ehehehe game on....
dit is leuk pure bandjes praat enzo, hjmmms waar zal ik eens beginnen
Hopelijk krijg je er wat moois voor terugquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal opnieuw aan het inrichten
nou dat klopt maar zeg het dan ook uit ervaringquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar je wil
Je gaat toch niet v mening veranderen
Elk bandje is gezeik,altijd drama
Schuld van de vrouwen
Vrouwen zijn altijd schuldig en hebben geen humorquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waar je wil
Je gaat toch niet v mening veranderen
Elk bandje is gezeik,altijd drama
Schuld van de vrouwen
Geloof me, er bestaan nog van dat soort bedrijven. Heb het meegemaakt bij een ander bedrijf.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
is ook beetje uit de tijd geplande pauzes?
Ik had het wel hoor vroeger op de minuut ook echt toeter en als je min te laat was kut werk hele dag....
Ze zeggen van welquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je er wat moois voor terug
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd schuldig en hebben geen humor
Kan jij ook zo zingen als deze jongensquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
ehehehe game on....
dit is leuk pure bandjes praat enzo, hjmmms waar zal ik eens beginnen
denk ik ook wel, denk waar ik toen werkte nog steeds hetzelfde , zo geen spijt van dat ik daar weg ben.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Geloof me, er bestaan nog van dat soort bedrijven. Heb het meegemaakt bij een ander bedrijf.
Tss nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd schuldig en hebben geen humor
ik zing niet hequote:Op donderdag 22 februari 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij ook zo zingen als deze jongens
Tssssquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hebben blijkbaar geen sarcasme
niet zeiken je geniet hier gewoon van of niet?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand dievan mijn gezicht toveren?
Wat ik zo mooi vind van deze jongens dat je kan zien dat ze het met plezier doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik zing niet hemaarre opzich knap die het kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |