Ik snap niet wat er aan de hand isquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:07 schreef kree het volgende:
deze voor volgende keer
nu alweer gewoon al gezeik hahah met zangeressen echt doe dit zo lang al, toonsoort weer veranderen bladiebladiebla
Een laagvliegende bolk.quote:
de context is dat je dan een bandje hebt, willekeurig hoor met steeds anderen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er aan de hand is
Geef eens wat context
En een hoogvliegendequote:
niet ons probleem, dit is geen verhaaltjestopic, je krijgt geen punten per woordquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef kree het volgende:
zo saai weer? echt kom ik ff kijken hier en niemand weer wat te vertellen? wat ook nog boeiend is?
ja is het wel, alleen daardoor is het leuk nl, maargoed niemand wat beleefd dus?quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet ons probleem, dit is geen verhaaltjestopic, je krijgt geen punten per woord
Had ie veel eerder moeten doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:33 schreef Paul het volgende:
scoooooooooooooop
ESF / Jan Smit stopt als commentator Songfestival
OOk geen hoogtepuntquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
nee we zitten alleen maar te fappen achter ons computer, dus we beleven helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |