Mannen herkennen vaak sarcasme op sarcasme nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hebben blijkbaar geen sarcasme
Ik weet zijn naam eigen niet maar die zal juist gaan zingenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand dievan mijn gezicht toveren?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen herkennen vaak sarcasme op sarcasme niet
Meeste vrouwen zijn meestal liefquote:
het lastige is ik doe het ook altijd met plezier. en als muzikant enzo, en is niet echt rock scene nu, maar moet ik meer lachen enzo.....quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo mooi vind van deze jongens dat je kan zien dat ze het met plezier doen.
Bij deze jongen achter het keyboard zie je gewoon dat hij genietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
het lastige is ik doe het ook altijd met plezier. en als muzikant enzo, en is niet echt rock scene nu, maar moet ik meer lachen enzo.....
Hahahaha ja doe mijn best maargoed uren gemaakte smile op je gezicht houden helpt ook niet. en achter keyboards ben je sowieso al achtergesteld wat dat aan gaat.
de bas spelers en drummers krijgen de meeste meiden,,,, verneem ik., geen idee waarom trouwens.
Okquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
het lastige is ik doe het ook altijd met plezier. en als muzikant enzo, en is niet echt rock scene nu, maar moet ik meer lachen enzo.....
Hahahaha ja doe mijn best maargoed uren gemaakte smile op je gezicht houden helpt ook niet. en achter keyboards ben je sowieso al achtergesteld wat dat aan gaat.
de bas spelers en drummers krijgen de meeste meiden,,,, verneem ik., geen idee waarom trouwens.
haha oja jullie kunnen die filmpjes zien, naja, weet je het maakt mij niet uit doe het niet zo voor publiek en verdien er me geld niet mee. de meeste lol is wss toch met oefenen ofzo. sowieso alles wat ik nu doe is voor goeie doel...quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze jongen achter het keyboard zie je gewoon dat hij geniet
Mijn advies? Binnen blijvenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens doen vandaag en de halve werkdag morgen
Zo nu en dan frisse lucht is wel goedquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn advies? Binnen blijven
Raampje open zetten en hoofd eruit stekenquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo nu en dan frisse lucht is wel goed
Moet wat boodschappen doen dus ik ga wel naar buitenquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raampje open zetten en hoofd eruit steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |