Is toch ook goed. Als je er maar van geniet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
haha oja jullie kunnen die filmpjes zien, naja, weet je het maakt mij niet uit doe het niet zo voor publiek en verdien er me geld niet mee. de meeste lol is wss toch met oefenen ofzo. sowieso alles wat ik nu doe is voor goeie doel...
oeh gut ander landquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas wel, hoe is het daar?
klopt ff geregeld maandag pas weer werken dus ga jullie helemaal terroriseren hier.quote:
is ook zo hoor, klaag er niet over.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch ook goed. Als je er maar van geniet.
yup en je punt wasquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt denk ik wel?
En anders zo misschien wel niet?
Maar anders is er wel iets anders enzo?
Dat weet ik niet? Misschien een keertje in de spiegel kijken enzo?quote:
Gelukkig ben ik minder aanwezig dit weekendquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ff geregeld maandag pas weer werken dus ga jullie helemaal terroriseren hier.
Weer om lekker te wandelen is het nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zal ik eens doen vandaag en de halve werkdag morgen
lol. gehehe ik ben heel lief?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die met elektra werken zijn trouwens wel meestal allemaal vage vrouwhatende eikels.
hapje eten is binnen of zijn de winkels niet in een overdekt winkelcentrum?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer om lekker te wandelen is het niet
Ik zou met Max gaan shoppen en ergens een hapje eten. Maar regen, regen en regen. Niet echt shop weer
Laatquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat of woon je ook in Florida?
Overal is wel een wat.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
is ook zo hoor, klaag er niet over.
Maar het is typisch als je dit langer doet herken je het patroon enzo met en etc enzo,. niet alleen maar zangeressen trouwens.
ja jij vraagt he? zeg maar?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet? Misschien een keertje in de spiegel kijken enzo?
Nee het centrrum van Zutphen is niet overdektquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hapje eten is binnen of zijn de winkels niet in een overdekt winkelcentrum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |