SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier rolt alles gewoon door hoor mag niet klagen. En voor mijn doen redelijk geslapen
Fijn dat je redelijk geslapen hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had gisteren ook de neus verstopt. (en weer gevonden haha) kon er helemaal niet meer door ademen. Maar nu is het weer over gelukkig.
Anders neusspray met xylometazoline kopen helpt altijd wel goed! Niet te lang gebruiken alleen. (is verslavend)![]()
Nog 4 te gaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelukkig maar dat je hem gevonden hebtquote:Op donderdag 22 februari 2024 10:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn dat je redelijk geslapen hebt!
Ja had gisteren ook de neus verstopt. (en weer gevonden haha) kon er helemaal niet meer door ademen. Maar nu is het weer over gelukkig.
Anders neusspray met xylometazoline kopen helpt altijd wel goed! Niet te lang gebruiken alleen. (is verslavend)![]()
Die heb ik al twee weken.
Ja hoorde al dat die verslavend is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eens ja.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:55 schreef HappyCharly het volgende:
Kon ik maar programmeren, dan maakte ik ook n scriptje![]()
Dat is waar maar als ik @Speklap3000 moet geloven ging hij stoppen na 20quote:
Over @spEklAp gesproken, waar ligt hij nu te sudderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: