Als je zelf rare generaliserende dingen gaat zeggen kan ik het ookquote:
Omdat je zulke kolder vragen ook wel eens stelt? Zeg maar? En zo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja jij vraagt he? zeg maar?
Ik moet in de spiegel kijken waarom?
Heyquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helaas wel, hoe is het daar?
I second thatquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die met elektra werken zijn trouwens wel meestal allemaal vage vrouwhatende eikels.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee het centrrum van Zutphen is niet overdekt
klopt, maar je begrijpt me iig met band drama enzo dan... hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal is wel een wat.
Ik heb heel veel met bands te doen gehad en het was echt niet alleen gedoe met vrouwen.
Mannen kunnen er ook wat van.
Ik niet. Dus lekker wegblijven.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb thuis ook elektra. Komt wel heel dichtbij zo.
Nee, geen zin in. Als het moet moet het, maar ga niet gezellig winkelen met een parapluquote:
Hoe FOK jij danquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Dus lekker wegblijven.
Mijn to do lijst is te langquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey HC!
Hoe bevalt je vrije dag vandaag?
die zullen er zeker ook bij zittten. Maar ik zag zangers ook vaak mee helpen sjouwen hoor .quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar je begrijpt me iig met band drama enzo dan... hahaha
tis toch beetje meestal zangers en zangeressen in mijn ervaring, maar zal wel toeval zijn denk...
het begint al met spullen neer zetten, auto\s vol en vrachtwagens en ok die zingen komen half uurtje voor het einde met dr tasje en microfoon erin. plug het ff in. Dat soort shit. zo niet mee eens band is band. samen uit samen thuis.
Knip je er toch gewoon een stuk af?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn to do lijst is te lang
Dus ik kijk tv
hahaha welnee, ik zeg gewoon ff mijn ervaring., op oorlogspad jij ienimini ?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je zulke kolder vragen ook wel eens stelt? Zeg maar? En zo?
Als jij kut dingen zegt over vrouwen en ze daadwerkelijk meent (ja dat doe je), ben jij diegene die op oorlogspad bent en niet ik.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha welnee, ik zeg gewoon ff mijn ervaring., op oorlogspad jij ienimini ?
trouwens heel benieuwd naar jullie allemaal spannende verhalen????
Maargoed zie alleen maar bolk en smileys enzo reeks,. dus tja zal ij maar ff inbreken enzo
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Knip je er toch gewoon een stuk af?
Ik heb mijn TODO lijst naar morgen verplaatst.
ik heb nog maatje via via, morgen sluiten ze je af elektra,,,,,,, hahahaha niet afhankelijk enzo. niemand in heel NL. ;Pquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Dus lekker wegblijven.
Is goed johquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog maatje via via, morgen sluiten ze je af elektra,,,,,,, hahahaha niet afhankelijk enzo. niemand in heel NL. ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |