Nou ga er maar voor zitten dan.........quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha welnee, ik zeg gewoon ff mijn ervaring., op oorlogspad jij ienimini ?
trouwens heel benieuwd naar jullie allemaal spannende verhalen????
Maargoed zie alleen maar bolk en smileys enzo reeks,. dus tja zal ij maar ff inbreken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
ja waar wil het niet over een lijn trekken maar heb ze wel gezien iig, blazers sectie zelfde ideequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die zullen er zeker ook bij zittten. Maar ik zag zangers ook vaak mee helpen sjouwen hoor .
Maar zoals overal, iedereen is anders en overal werkt het anders
Geloof ik ook wel er zullen er altijd wel tussen zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar wil het niet over een lijn trekken maar heb ze wel gezien iig, blazers sectie zelfde idee
haha wat ligt geraakt zeg, je zou haast denken voel je je aangesproken dan?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij kut dingen zegt over vrouwen en ze daadwerkelijk meent (ja dat doe je), ben jij diegene die op oorlogspad bent en niet ik.
Heb je gedronken?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog maatje via via, morgen sluiten ze je af elektra,,,,,,, hahahaha niet afhankelijk enzo. niemand in heel NL. ;P
Doeg!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
_______________________!
Ik ga vergaderen
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
_______________________!
Ik ga vergaderen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ga er maar voor zitten dan.........
Lang lang geleden had je nog geen datings site en moest je bellen
Vrouwen belde gratis en mannen moesten betalen om te bellen.
Je kon kiezen tussen een leuk gesprek en een ondeugend gesprek.
Ik ging altijd voor de leuke gesprekken.
Maar ja mannen zijn mannen en ze proberen toch. Meestal smeet ik dan de haak op.
Een keer was ik het zo ontzettend zat dat .............tja ik heb de hoop al maar beetje opgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Haat vrouwen echt niet ofzo, kom gewoon niet de juiste tegen. Maar doe er ook geen reet aan zelf. Dus tja.
Do what you love, love what you do!
hahaha ja fuck it dat jullie je zo snel laten opnaaien ook. hahahahaha.quote:
Ga eens uit, ontmoet mensen. Onderneem iets.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik heb de hoop al maar beetje opgegeven. Haat vrouwen echt niet ofzo, kom gewoon niet de juiste tegen. Maar doe er ook geen reet aan zelf. Dus tja.
weet ik ik ben niet wanhopig ofzo, zou het btw leuk vinden iemand die bij me past. maar eigenlijk hard opzoek ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens uit, ontmoet mensen. Onderneem iets.
En probeer ook eens te luisteren ipv alleen te kletsen
Mij krijg je niet snel in de stijgers hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:32 schreef kree het volgende:
tis wel grappig doe beetje kritisch over vrouwen en gelijk iedereen hier in de stijgers. hahahaha
alsof ik de grootste vrouwenhater ben. LOL
Dat is wel de beste instelling op zich.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik ik ben niet wanhopig ofzo, zou het btw leuk vinden iemand die bij me past. maar eigenlijk hard opzoek ben ik ook weer niet
Op ieder potje past een dekseltje, ooit kom jij jou dekseltje tegen of ben jij het dekseltje van een vrouwquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik ik ben niet wanhopig ofzo, zou het btw leuk vinden iemand die bij me past. maar eigenlijk hard opzoek ben ik ook weer niet
Maar goed als je zo praat als dat je typt zie ik het niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is wel de beste instelling op zich.
haha jij niet iddquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mij krijg je niet snel in de stijgers hoor.
Is je buurvrouw wel thuis danquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
Straks maar beetje bier drinken en kut roepen maar niet te veel want moet morgen fit zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |