SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Koenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe durven ze hetquote:Op zondag 7 april 2024 12:09 schreef Lovely het volgende:
Ik moet puntjes, ben de top 20 weer uit gevallen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
MOoi is dat hequote:Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:Koen66 zegt steeds alleen hoi en is dan weer spoorloosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon naakt over straat gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Van dat weer dat he twijfelt over wel of geen jas..met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:welke kleur is het geworden?
Dat is een kleur die ik niet ken, ik ga google even vragenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best hip op het momentquote:Op zondag 7 april 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een kleur die ik niet ken, ik ga google even vragen![]()
Dezequote:Op zondag 7 april 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een kleur die ik niet ken, ik ga google even vragen
Maar dan met zwart dak en spiegelsmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik werd irl afgeleidquote:Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:Koen66 zegt steeds alleen hoi en is dan weer spoorloosSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kan hem niet vindenquote:
O das wel een mooike, hoe komen ze dan bij haverkleur capucinoquote:Op zondag 7 april 2024 12:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
Maar dan met zwart dak en spiegelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 april 2024 12:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je vrouw naakt onder dr badjas?![]()
![]()
Nee junior begon weer te orakelenquote:Op zondag 7 april 2024 12:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je vrouw naakt onder dr badjas?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Life coach kleur blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das wel een mooike, hoe komen ze dan bij haverkleur capucino
En ik heb lang ongewassen haar in een knot ofzo
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ALles beter dan een kale kopquote:Op zondag 7 april 2024 12:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Life coach kleur blijkbaar.
En ik heb lang ongewassen haar in een knot ofzo
Mooi, die is net nog geleegdquote:Op zondag 7 april 2024 12:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou JustinK steek die maar in je zak![]()
O ja ik hoorde dat jij een kale kop hadquote:sorry
In de treinquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik hoorde dat jij een kale kop hadsorry
quote:![]()
Uit de zak in het oog bedoel jequote:Op zondag 7 april 2024 12:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O , uit het oog uit het hart ja?![]()
![]()
Ik ben niet zo van de kale koppen, ik zie mannen liever met een bos haar kan je zo lekker door heen woelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JE HEBT EEN UIquote:Op zondag 7 april 2024 12:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O , uit het oog uit het hart ja?!
@murp LEKKER GEWERKTmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben ook kaal.quote:Op zondag 7 april 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kale koppen, ik zie mannen liever met een bos haar kan je zo lekker door heen woelenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En een mooien!quote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT EEN UI!
@:MURP LEKKER GEWERKT![]()
![]()
Ik ook niet altijd maar hij rockt het welquote:Op zondag 7 april 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kale koppen, ik zie mannen liever met een bos haar kan je zo lekker door heen woelenmaar! Spekkie heeft wel echt goed haar en baardje.
![]()
Is van Homijnquote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT EEN UI!
@:MURP LEKKER GEWERKT
Ook goedemorgenquote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT EEN UI!
@:MURP LEKKER GEWERKT![]()
![]()
Jij hebt ook al iedereen gezienquote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd maar hij rockt het welmaar! Spekkie heeft wel echt goed haar en baardje.
Hebje ook al met spek gehosselt?quote:Op zondag 7 april 2024 12:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja moet toch weten wat ik hosselWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig, want alleen @Lovely mag mij hosselenquote:Op zondag 7 april 2024 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is niet persoonlijk ik hou niet zo van aardappels![]()
![]()
Noh ‘gelukkig’ is wel weer een mes in mijn rugquote:Op zondag 7 april 2024 12:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gelukkig, want alleen @:lovely mag mij hosselen![]()
nietquote:Op zondag 7 april 2024 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh ‘gelukkig’ is wel weer een mes in mijn rug![]()
Je hebt altijd van die lieve koosnaampjes voor mequote:Op zondag 7 april 2024 12:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ging de vaatwasser doennu echt df
![]()
![]()
Sommige dingen zijn onbetaalbaarquote:Op zondag 7 april 2024 12:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als dat niet je haver capu kontje verkopen word weet ik t ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 12:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok papiquote:Op zondag 7 april 2024 12:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die lieve koosnaampjes voor me![]()
Lekker in de natuurquote:Op zondag 7 april 2024 12:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar is jouw andere mini dutje gebleven btw?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Beter deed ze dat wel maarquote:Op zondag 7 april 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Amy is gevlucht die trok jullie nietmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kreeg het gevoel dat je ook van mij wilde vluchtenquote:Op zondag 7 april 2024 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow daarom wilde justin optijd naar huis![]()
![]()
Wat is dezequote:Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat je ook van mij wilde vluchten![]()
![]()
@kree Monsterkoekie wil graag met je een kerkdienst bekijkenquote:Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
AS heb je al die kerkdienst gekeken? Denk dat het je echt goed zou doen![]()
Nee dat zei ik niet.quote:Op zondag 7 april 2024 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:kree Monsterkoekie wil graag met je een kerkdienst bekijken![]()
Eerst stoppen met roken.quote:Op zondag 7 april 2024 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:kree Monsterkoekie wil graag met je een kerkdienst bekijken![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat Monsterkoekie van die vis-filmpjes vindt. @kree kan je ze naar haar DMen om daarna met haar daarover te discussiëren?quote:![]()
Ho maar weerquote:Op zondag 7 april 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Monsterkoekie van die vis-filmpjes vindt. @:kree kan je ze naar haar DMen om daarna met haar daarover te discussiëren?![]()
![]()
Tr gemacht. Uitlokkingquote:Op zondag 7 april 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Monsterkoekie van die vis-filmpjes vindt. @:kree kan je ze naar haar DMen om daarna met haar daarover te discussiëren?![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb nog een douchegordijn dat aan de schutting moet koenDat zou Justin toch doen het weekend?
We zijn het helemaal vergetenquote:Op zondag 7 april 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat zou Justin toch doen het weekend?
![]()
![]()
Oeps, te druk met bolken en gamen geweestquote:
* Monsterkoekie schuift AS in de oven op 1000 gradenquote:Op zondag 7 april 2024 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
En ze wil ook over piano en een DTS-lied met je praten @:kree !![]()
TR gemacht, doodsverwensingquote:Op zondag 7 april 2024 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie schuift AS in de oven op 1000 graden![]()
Wel een reden om snel terug te komenquote:Op zondag 7 april 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, te druk met bolken en gamen geweest![]()
![]()
Die komt er als AS weer uitquote:Op zondag 7 april 2024 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie schuift AS in de oven op 1000 graden![]()
![]()
Soms moet je prioriteiten stellenquote:Op zondag 7 april 2024 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vergeten zou ik het niet noemenjij had andere activiteiten in je hoofd
![]()
![]()
Je hebt toch niet zo reden nodig om heen te gaanquote:
Wanneer ga je weer, of komt ze de volgende keer bij jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Basel BadOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kloptquote:Op zondag 7 april 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo reden nodig om heen te gaan
Wanneer ga je weer, of komt ze de volgende keer bij jou?Volgende keer gaan we een leuk uitje maken
![]()
![]()
Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 7 april 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
KloptVolgende keer gaan we een leuk uitje maken
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Keus genoegquote:Op zondag 7 april 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
KloptVolgende keer gaan we een leuk uitje maken
![]()
![]()
ik zit ff met band dan maar what the fuck we eigenlijk moeten doen. maarja. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Spannend je mag het wel in mijn oor fluisterenquote:
oppompen kan je met een band doen of je kan m uziek maken met een bandquote:Op zondag 7 april 2024 13:20 schreef kree het volgende:
ik zit ff met band dan maar what the fuck we eigenlijk moeten doen. maarja. hahaha
ik had leuke maar heklaas die trekken ze niet, ik ken hem wel nl. maarjaquote:Op zondag 7 april 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oppompen kan je met een band doen of je kan m uziek maken met een bandDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend je mag het wel in mijn oor fluisterenvind dit wel heel intiem Dot
![]()
Alles wat je vind mag je houdenquote:
vinden jullie het raar trouwens dat ik toch onwijs christelijk blijf wel met dit alles?Do what you love, love what you do!![]()
Moet je zelf weten, zolang je mij er maar niet mee lastigvaltquote:Op zondag 7 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
vinden jullie het raar trouwens dat ik toch onwijs christelijk blijf wel met dit alles?![]()
oke, ik probeer het niet op te dringen he..... maarja het is wel mijn overtuiging hoe fucked up het soms is eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, zolang je mij er maar niet mee lastigvaltDo what you love, love what you do!![]()
Achter het huis geen last van. Ik ging alleen net zitten op mijn ‘nieuwe’ ligstoel maar de leuning zit niet goed en nu doen mijn liezen zeer en moet ik weer opstaan en ik voel de 36 jaar steeds meer naderenquote:![]()
Dat moet jij toch weten wat een ander ook vindt.quote:Op zondag 7 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
vinden jullie het raar trouwens dat ik toch onwijs christelijk blijf wel met dit alles?
Ik vind er helemaal niets van
toch is het eng he, en ik zal nooit mezelf ontkennen met waar ik voor sta. maarja he. tis mss niet zo leuk?quote:Op zondag 7 april 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten wat een ander ook vindt.
Ik vind er helemaal niets vanDo what you love, love what you do!![]()
Je lijkt wel zo een jehovaquote:Op zondag 7 april 2024 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke, ik probeer het niet op te dringen he..... maarja het is wel mijn overtuiging hoe fucked up het soms is eigenlijk.![]()
![]()
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOLquote:
Maar haha ben wel beetje van nu, iedereen mag t zelf weten.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker ergens anders gaan overtuigenquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOL
Maar haha ben wel beetje van nu, iedereen mag t zelf weten.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Praat er met mede gelovers over, die zitten hier nietquote:Op zondag 7 april 2024 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
toch is het eng he, en ik zal nooit mezelf ontkennen met waar ik voor sta. maarja he. tis mss niet zo leuk?
Ik heb ook geen zin in een discussie daar over eerlijk gezegd.
Geloven moet iedereen zelf weten, maar hou het bij je zelf of medegelovige
Jehovas geef ik ook geen ruimte om hun zin af te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol.quote:Op zondag 7 april 2024 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker ergens anders gaan overtuigen![]()
Do what you love, love what you do!![]()
wacht schaapjes jullie hebben een herder nodig. LOL
Wtf als ik dit zou geloven........ maargoed gaat niet om, doe stukje ervan voor liefde vrede enzo dat zou al helpen.Do what you love, love what you do!![]()
Elke gek zijn gebrekquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Neequote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
Wtf als ik dit zou geloven........ maargoed gaat niet om, doe stukje ervan voor liefde vrede enzo dat zou al helpen.
SchaapThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan gooit kree een bolk tussen de deurquote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
Aan de DTS deur wordt niet gekocht
Misschien kan @:SwJ zo’n sticker op DTS plakken![]()
![]()
Stuur ik de honden erop afquote:Op zondag 7 april 2024 13:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dan gooit kree een bolk tussen de deur![]()
Eén herder ja.. Geen dolle hondquote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
Wtf als ik dit zou geloven........ maargoed gaat niet om, doe stukje ervan voor liefde vrede enzo dat zou al helpen.![]()
![]()
SwJ is onze herderquote:
Verder is hier niks nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als jij stopt met drammen, dan respecteer ik jou welquote:Op zondag 7 april 2024 13:35 schreef kree het volgende:
hahaha. ok. ik respecteer jullie, mij ook dan?![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
SwJ is onze herder
Verder is hier niks nodig![]()
![]()
Nou, dat is niet bestquote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
SwJ is onze herder
Verder is hier niks nodig![]()
okquote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als jij stopt met drammen, dan respecteer ik jou wel
Do what you love, love what you do!![]()
Ik doe voor de zekerheid een knoflooketting omquote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Strak plan, zijn ze wel ingeënt tegen kreedolheid?
nou aangezien ik door leider ben aangenomen door aardappel,,,, want respect. denk dat ik eens wat regels moet gaan instellen.Do what you love, love what you do!![]()
Begin vooral bij jezelfquote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
nou aangezien ik door leider ben aangenomen door aardappel,,,, want respect. denk dat ik eens wat regels moet gaan instellen.![]()
![]()
lol laat maar ook, ik bedacht me dat jullie veel liever ff bullsjhit posts heen en weer doen voor punten. Hahahaha.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij ben je helemaal niet gelovig. Je bent wel een beetje een trolquote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
nou aangezien ik door leider ben aangenomen door aardappel,,,, want respect. denk dat ik eens wat regels moet gaan instellen.![]()
Beetje ?quote:Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet gelovig. Je bent wel een beetje een trolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
euhm nee dat heb je fout dan toch?quote:Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet gelovig. Je bent wel een beetje een trolDo what you love, love what you do!![]()
Jij heb dat uitgevonden bullshit hier hahaha hahaha hahaha. Mja tjah hahahahahaquote:Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
lol laat maar ook, ik bedacht me dat jullie veel liever ff bullsjhit posts heen en weer doen voor punten. Hahahaha.![]()
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ach zal niet ontkennen dat ik het ff wat oprdrijg he voor het leuke, maarre ik ben wel eerlijk verder.quote:Op zondag 7 april 2024 13:42 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jij heb dat uitgevonden bullshit hier hahaha hahaha hahaha. Mja tjah hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
met je houding en je gedrag laat je zien hoe je inelkaar steekt. En jij komt niet erg christelijk overquote:![]()
ja joh met Mario zo nog ff met gezeik als je nog mazzel hebt..... echt leuk topic dan jaDo what you love, love what you do!![]()
Wat? Jij bent absoluut geen 'leider'quote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
nou aangezien ik door leider ben aangenomen door aardappel,,,, want respect. denk dat ik eens wat regels moet gaan instellen.
Stop nou eens met reacties COMPLEET anders te interpreteren
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2024 13:45:28 ]![]()
Leuke?quote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
ach zal niet ontkennen dat ik het ff wat oprdrijg he voor het leuke, maarre ik ben wel eerlijk verder.je bent net zo een oude flipperkast van mijn, zit vaak een draadje los
![]()
![]()
nee hoor ben geen leider, maar hoop dat ik het soms nog leuk maak enzo, het maakt me niet uit he???? ga ff naar ander.Do what you love, love what you do!![]()
Hier staan mooie topics voor jou: Filosofie & Levensbeschouwingquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ivar voor mijn schoenen enzoquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus nu heb je een hoop nieuwe pannenlappen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.quote:Op zondag 7 april 2024 13:44 schreef kree het volgende:
ja joh met Mario zo nog ff met gezeik als je nog mazzel hebt..... echt leuk topic dan ja![]()
Hij heeft geen leven... Hier ook al niet. Fijne voortzettingquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hier staan mooie topics voor jou: Filosofie & Levensbeschouwing![]()
![]()
gezellig wel he. en maily gaat het niet om he.......?
is een topic leuk of waarom is ie dat?Do what you love, love what you do!![]()
Basel SBBOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarom zeg je dan dat ik jou als leider ziequote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
nee hoor ben geen leider, maar hoop dat ik het soms nog leuk maak enzo, het maakt me niet uit he???? ga ff naar ander.![]()
![]()
Leuk voor jouquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
nee hoor ben geen leider, maar hoop dat ik het soms nog leuk maak enzo, het maakt me niet uit he???? ga ff naar ander.
Betekent niet dat iedereen dat leuk vindt
En jezelf boven een ander plaatsen door te doen of jouw posten kwalitatief geweldig zijn
Is sowieso erg sneuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
noem voorbeeld ff?quote:Op zondag 7 april 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.Do what you love, love what you do!![]()
Kree zit dan ook vooraan in de kerkquote:Op zondag 7 april 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.![]()
En weer gaat iedereen er op in
Ja teken om weer van het weer te gaan genietenquote:
nee? waar hoe is dat afgeven op anderen?quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat hele paas-gedram nu alweer vergeten?Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het lekkerder dan gisteren, was net even achter maar echt lekkerquote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja teken om weer van het weer te gaan genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo lekker voetbal kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweestquote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder dan gisteren, was net even achter maar echt lekker
Dus vandaag maar in de schaduw blijven
Vond het gisteren ook in 1 keer te warm
Waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net op mario of je gezeik op hc. Je roept dat je christelijk bent, maar je gedrag laat niets christelijks zien.quote:![]()
hoho dat deed ik niet. wel andersom trouwens.quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je deed toen niets anders dan afgeven op mensen die geen behoefte hadden aan jouw preekDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon 226 cm kast met plankjes. Niets bijzonder. Gekocht ook om hergebruikt te worden bij een verhuizing oid.quote:
En nu gaan er o.a schoenendozen op de plankjes
En Ivar past precies op de muur.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zuchtquote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef kree het volgende:
mooi echt 3x die niet de discussie aan willen gaan![]()
Later wel, maar hier was gisteren niet echt veel zon, maar later kwam ik buiten kreeg ik zo warme vochtige deken over mij heenquote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweest
Dus vandaag maar in de schaduw blijven
Vond het gisteren ook in 1 keer te warm
Tegen 12 uur was het best nog frisje geen zon en best veel windWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man man man. Je deed letterlijk niets anders dan op ons afgevenquote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoho dat deed ik niet. wel andersom trouwens.![]()
dus? christelijk zijn is niet 1 ding he?quote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Net op mario of je gezeik op hc. Je roept dat je christelijk bent, maar je gedrag laat niets christelijks zien.Do what you love, love what you do!![]()
O ja dan moet je uitkijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben van 10 tot 5 buiten bezig geweestquote:Op zondag 7 april 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Later wel, maar hier was gisteren niet echt veel zon, maar later kwam ik buiten kreeg ik zo warme vochtige deken over mij heen
Tegen 12 uur was het best nog frisje geen zon en best veel wind
En daarna lekker BBQ
Het was warm zat
Dat soort kastjes zijn altijd handig. En met een laagje verf passen ze in ieder interieurquote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon 226 cm kast met plankjes. Niets bijzonder. Gekocht ook om hergebruikt te worden bij een verhuizing oid.
En nu gaan er o.a schoenendozen op de plankjes
En Ivar past precies op de muur.![]()
Heeft hij daar vast een ban voor gehad van onze lieve heer of Jezus. Worden ook mal van hemquote:Op zondag 7 april 2024 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij ging niet naar de kerk, want het sprak hem niet aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: