Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweestquote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder dan gisteren, was net even achter maar echt lekker
Waarom?quote:
Net op mario of je gezeik op hc. Je roept dat je christelijk bent, maar je gedrag laat niets christelijks zien.quote:
hoho dat deed ik niet. wel andersom trouwens.quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je deed toen niets anders dan afgeven op mensen die geen behoefte hadden aan jouw preek
Gewoon 226 cm kast met plankjes. Niets bijzonder. Gekocht ook om hergebruikt te worden bij een verhuizing oid.quote:
Zuchtquote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef kree het volgende:
mooi echt 3x die niet de discussie aan willen gaan
Later wel, maar hier was gisteren niet echt veel zon, maar later kwam ik buiten kreeg ik zo warme vochtige deken over mij heenquote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweest
Dus vandaag maar in de schaduw blijven
Vond het gisteren ook in 1 keer te warm
Man man man. Je deed letterlijk niets anders dan op ons afgevenquote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoho dat deed ik niet. wel andersom trouwens.
dus? christelijk zijn is niet 1 ding he?quote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Net op mario of je gezeik op hc. Je roept dat je christelijk bent, maar je gedrag laat niets christelijks zien.
O ja dan moet je uitkijkenquote:
Ben van 10 tot 5 buiten bezig geweestquote:Op zondag 7 april 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Later wel, maar hier was gisteren niet echt veel zon, maar later kwam ik buiten kreeg ik zo warme vochtige deken over mij heen
Tegen 12 uur was het best nog frisje geen zon en best veel wind
Dat soort kastjes zijn altijd handig. En met een laagje verf passen ze in ieder interieurquote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon 226 cm kast met plankjes. Niets bijzonder. Gekocht ook om hergebruikt te worden bij een verhuizing oid.
En nu gaan er o.a schoenendozen op de plankjes
En Ivar past precies op de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |