Moet je zelf weten, zolang je mij er maar niet mee lastigvaltquote:Op zondag 7 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
vinden jullie het raar trouwens dat ik toch onwijs christelijk blijf wel met dit alles?
oke, ik probeer het niet op te dringen he..... maarja het is wel mijn overtuiging hoe fucked up het soms is eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, zolang je mij er maar niet mee lastigvalt
Achter het huis geen last van. Ik ging alleen net zitten op mijn ‘nieuwe’ ligstoel maar de leuning zit niet goed en nu doen mijn liezen zeer en moet ik weer opstaan en ik voel de 36 jaar steeds meer naderenquote:
Dat moet jij toch weten wat een ander ook vindt.quote:Op zondag 7 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
vinden jullie het raar trouwens dat ik toch onwijs christelijk blijf wel met dit alles?
toch is het eng he, en ik zal nooit mezelf ontkennen met waar ik voor sta. maarja he. tis mss niet zo leuk?quote:Op zondag 7 april 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten wat een ander ook vindt.
Ik vind er helemaal niets van
Je lijkt wel zo een jehovaquote:Op zondag 7 april 2024 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke, ik probeer het niet op te dringen he..... maarja het is wel mijn overtuiging hoe fucked up het soms is eigenlijk.
quote:
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOLquote:
Lekker ergens anders gaan overtuigenquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOL
Maar haha ben wel beetje van nu, iedereen mag t zelf weten.
Praat er met mede gelovers over, die zitten hier nietquote:Op zondag 7 april 2024 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
toch is het eng he, en ik zal nooit mezelf ontkennen met waar ik voor sta. maarja he. tis mss niet zo leuk?
lol.quote:Op zondag 7 april 2024 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker ergens anders gaan overtuigen![]()
![]()
Elke gek zijn gebrekquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
wacht schaapjes jullie hebben een herder nodig. LOL
Wtf als ik dit zou geloven........ maargoed gaat niet om, doe stukje ervan voor liefde vrede enzo dat zou al helpen.
Dan gooit kree een bolk tussen de deurquote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
Aan de DTS deur wordt niet gekocht
Misschien kan @:SwJ zo’n sticker op DTS plakken
Stuur ik de honden erop afquote:Op zondag 7 april 2024 13:34 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dan gooit kree een bolk tussen de deur
Eén herder ja.. Geen dolle hondquote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
wacht schaapjes jullie hebben een herder nodig. LOL
Wtf als ik dit zou geloven........ maargoed gaat niet om, doe stukje ervan voor liefde vrede enzo dat zou al helpen.
SwJ is onze herderquote:
Als jij stopt met drammen, dan respecteer ik jou welquote:Op zondag 7 april 2024 13:35 schreef kree het volgende:
hahaha. ok. ik respecteer jullie, mij ook dan?
quote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
SwJ is onze herder
Verder is hier niks nodig
Nou, dat is niet bestquote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
SwJ is onze herder
Verder is hier niks nodig
okquote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als jij stopt met drammen, dan respecteer ik jou wel
Ik doe voor de zekerheid een knoflooketting omquote:Op zondag 7 april 2024 13:36 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Strak plan, zijn ze wel ingeënt tegen kreedolheid?
Begin vooral bij jezelfquote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
nou aangezien ik door leider ben aangenomen door aardappel,,,, want respect. denk dat ik eens wat regels moet gaan instellen.
lol laat maar ook, ik bedacht me dat jullie veel liever ff bullsjhit posts heen en weer doen voor punten. Hahahaha.quote:
Volgens mij ben je helemaal niet gelovig. Je bent wel een beetje een trolquote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
nou aangezien ik door leider ben aangenomen door aardappel,,,, want respect. denk dat ik eens wat regels moet gaan instellen.
Beetje ?quote:Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet gelovig. Je bent wel een beetje een trol
euhm nee dat heb je fout dan toch?quote:Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij ben je helemaal niet gelovig. Je bent wel een beetje een trol
Jij heb dat uitgevonden bullshit hier hahaha hahaha hahaha. Mja tjah hahahahahaquote:Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
lol laat maar ook, ik bedacht me dat jullie veel liever ff bullsjhit posts heen en weer doen voor punten. Hahahaha.
ach zal niet ontkennen dat ik het ff wat oprdrijg he voor het leuke, maarre ik ben wel eerlijk verder.quote:Op zondag 7 april 2024 13:42 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jij heb dat uitgevonden bullshit hier hahaha hahaha hahaha. Mja tjah hahahahaha
met je houding en je gedrag laat je zien hoe je inelkaar steekt. En jij komt niet erg christelijk overquote:
Wat? Jij bent absoluut geen 'leider'quote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
Leuke?quote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
ach zal niet ontkennen dat ik het ff wat oprdrijg he voor het leuke, maarre ik ben wel eerlijk verder.
Hier staan mooie topics voor jou: Filosofie & Levensbeschouwingquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ivar voor mijn schoenen enzoquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus nu heb je een hoop nieuwe pannenlappen?
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.quote:Op zondag 7 april 2024 13:44 schreef kree het volgende:
ja joh met Mario zo nog ff met gezeik als je nog mazzel hebt..... echt leuk topic dan ja
Hij heeft geen leven... Hier ook al niet. Fijne voortzettingquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hier staan mooie topics voor jou: Filosofie & Levensbeschouwing
Waarom zeg je dan dat ik jou als leider ziequote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
nee hoor ben geen leider, maar hoop dat ik het soms nog leuk maak enzo, het maakt me niet uit he???? ga ff naar ander.
Leuk voor jouquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
nee hoor ben geen leider, maar hoop dat ik het soms nog leuk maak enzo, het maakt me niet uit he???? ga ff naar ander.
noem voorbeeld ff?quote:Op zondag 7 april 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.
Kree zit dan ook vooraan in de kerkquote:Op zondag 7 april 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.
Ja teken om weer van het weer te gaan genietenquote:
nee? waar hoe is dat afgeven op anderen?quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat hele paas-gedram nu alweer vergeten?
Ik vind het lekkerder dan gisteren, was net even achter maar echt lekkerquote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja teken om weer van het weer te gaan genieten
Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweestquote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder dan gisteren, was net even achter maar echt lekker
Waarom?quote:
Net op mario of je gezeik op hc. Je roept dat je christelijk bent, maar je gedrag laat niets christelijks zien.quote:
hoho dat deed ik niet. wel andersom trouwens.quote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je deed toen niets anders dan afgeven op mensen die geen behoefte hadden aan jouw preek
Gewoon 226 cm kast met plankjes. Niets bijzonder. Gekocht ook om hergebruikt te worden bij een verhuizing oid.quote:
Zuchtquote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef kree het volgende:
mooi echt 3x die niet de discussie aan willen gaan
Later wel, maar hier was gisteren niet echt veel zon, maar later kwam ik buiten kreeg ik zo warme vochtige deken over mij heenquote:Op zondag 7 april 2024 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gisteren te lang in de zon bezig geweest
Dus vandaag maar in de schaduw blijven
Vond het gisteren ook in 1 keer te warm
Man man man. Je deed letterlijk niets anders dan op ons afgevenquote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
hoho dat deed ik niet. wel andersom trouwens.
dus? christelijk zijn is niet 1 ding he?quote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Net op mario of je gezeik op hc. Je roept dat je christelijk bent, maar je gedrag laat niets christelijks zien.
O ja dan moet je uitkijkenquote:
Ben van 10 tot 5 buiten bezig geweestquote:Op zondag 7 april 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Later wel, maar hier was gisteren niet echt veel zon, maar later kwam ik buiten kreeg ik zo warme vochtige deken over mij heen
Tegen 12 uur was het best nog frisje geen zon en best veel wind
Dat soort kastjes zijn altijd handig. En met een laagje verf passen ze in ieder interieurquote:Op zondag 7 april 2024 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon 226 cm kast met plankjes. Niets bijzonder. Gekocht ook om hergebruikt te worden bij een verhuizing oid.
En nu gaan er o.a schoenendozen op de plankjes
En Ivar past precies op de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |