Ik ben benieuwd wat Monsterkoekie van die vis-filmpjes vindt. @kree kan je ze naar haar DMen om daarna met haar daarover te discussiėren?quote:
Ho maar weerquote:Op zondag 7 april 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Monsterkoekie van die vis-filmpjes vindt. @:kree kan je ze naar haar DMen om daarna met haar daarover te discussiėren?
Tr gemacht. Uitlokkingquote:Op zondag 7 april 2024 12:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Monsterkoekie van die vis-filmpjes vindt. @:kree kan je ze naar haar DMen om daarna met haar daarover te discussiėren?
quote:Op zondag 7 april 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb nog een douchegordijn dat aan de schutting moet koen
We zijn het helemaal vergetenquote:Op zondag 7 april 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat zou Justin toch doen het weekend?
Oeps, te druk met bolken en gamen geweestquote:
* Monsterkoekie schuift AS in de oven op 1000 gradenquote:Op zondag 7 april 2024 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
En ze wil ook over piano en een DTS-lied met je praten @:kree !
TR gemacht, doodsverwensingquote:Op zondag 7 april 2024 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie schuift AS in de oven op 1000 graden
Wel een reden om snel terug te komenquote:Op zondag 7 april 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, te druk met bolken en gamen geweest
Die komt er als AS weer uitquote:Op zondag 7 april 2024 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie schuift AS in de oven op 1000 graden
Soms moet je prioriteiten stellenquote:Op zondag 7 april 2024 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vergeten zou ik het niet noemenjij had andere activiteiten in je hoofd
Je hebt toch niet zo reden nodig om heen te gaanquote:
Kloptquote:Op zondag 7 april 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo reden nodig om heen te gaan
Wanneer ga je weer, of komt ze de volgende keer bij jou?
Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 7 april 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
KloptVolgende keer gaan we een leuk uitje maken
Keus genoegquote:Op zondag 7 april 2024 13:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
KloptVolgende keer gaan we een leuk uitje maken
Spannend je mag het wel in mijn oor fluisterenquote:
oppompen kan je met een band doen of je kan m uziek maken met een bandquote:Op zondag 7 april 2024 13:20 schreef kree het volgende:
ik zit ff met band dan maar what the fuck we eigenlijk moeten doen. maarja. hahaha
ik had leuke maar heklaas die trekken ze niet, ik ken hem wel nl. maarjaquote:Op zondag 7 april 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oppompen kan je met een band doen of je kan m uziek maken met een band
quote:Op zondag 7 april 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend je mag het wel in mijn oor fluisteren
Alles wat je vind mag je houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |