Gelukkig, want alleen @Lovely mag mij hosselenquote:Op zondag 7 april 2024 12:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is niet persoonlijk ik hou niet zo van aardappels
Noh ‘gelukkig’ is wel weer een mes in mijn rugquote:Op zondag 7 april 2024 12:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gelukkig, want alleen @:lovely mag mij hosselen
nietquote:Op zondag 7 april 2024 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh ‘gelukkig’ is wel weer een mes in mijn rug
Je hebt altijd van die lieve koosnaampjes voor mequote:Op zondag 7 april 2024 12:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ging de vaatwasser doennu echt df
Sommige dingen zijn onbetaalbaarquote:Op zondag 7 april 2024 12:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als dat niet je haver capu kontje verkopen word weet ik t ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
quote:Op zondag 7 april 2024 12:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok papiquote:Op zondag 7 april 2024 12:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die lieve koosnaampjes voor me
Lekker in de natuurquote:Op zondag 7 april 2024 12:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar is jouw andere mini dutje gebleven btw?
Beter deed ze dat wel maarquote:Op zondag 7 april 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Amy is gevlucht die trok jullie niet
Ik kreeg het gevoel dat je ook van mij wilde vluchtenquote:Op zondag 7 april 2024 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow daarom wilde justin optijd naar huis
Wat is dezequote:Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat je ook van mij wilde vluchten
@kree Monsterkoekie wil graag met je een kerkdienst bekijkenquote:Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
AS heb je al die kerkdienst gekeken? Denk dat het je echt goed zou doen
Nee dat zei ik niet.quote:Op zondag 7 april 2024 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:kree Monsterkoekie wil graag met je een kerkdienst bekijken
Eerst stoppen met roken.quote:Op zondag 7 april 2024 12:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:kree Monsterkoekie wil graag met je een kerkdienst bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |