met je houding en je gedrag laat je zien hoe je inelkaar steekt. En jij komt niet erg christelijk overquote:
Wat? Jij bent absoluut geen 'leider'quote:Op zondag 7 april 2024 13:37 schreef kree het volgende:
nou aangezien ik door leider ben aangenomen door aardappel,,,, want respect. denk dat ik eens wat regels moet gaan instellen.
Leuke?quote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
ach zal niet ontkennen dat ik het ff wat oprdrijg he voor het leuke, maarre ik ben wel eerlijk verder.
Hier staan mooie topics voor jou: Filosofie & Levensbeschouwingquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOL
Maar haha ben wel beetje van nu, iedereen mag t zelf weten.
Ivar voor mijn schoenen enzoquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus nu heb je een hoop nieuwe pannenlappen?
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.quote:Op zondag 7 april 2024 13:44 schreef kree het volgende:
ja joh met Mario zo nog ff met gezeik als je nog mazzel hebt..... echt leuk topic dan ja
Hij heeft geen leven... Hier ook al niet. Fijne voortzettingquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Hier staan mooie topics voor jou: Filosofie & Levensbeschouwing
Waarom zeg je dan dat ik jou als leider ziequote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
nee hoor ben geen leider, maar hoop dat ik het soms nog leuk maak enzo, het maakt me niet uit he???? ga ff naar ander.
Leuk voor jouquote:Op zondag 7 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
nee hoor ben geen leider, maar hoop dat ik het soms nog leuk maak enzo, het maakt me niet uit he???? ga ff naar ander.
noem voorbeeld ff?quote:Op zondag 7 april 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.
Kree zit dan ook vooraan in de kerkquote:Op zondag 7 april 2024 13:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op anderen afgeven als je christelijk bent? Af en toe Hallelujah en amen roepen maakt je niet gelovig.
Ja teken om weer van het weer te gaan genietenquote:
nee? waar hoe is dat afgeven op anderen?quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat hele paas-gedram nu alweer vergeten?
Ik vind het lekkerder dan gisteren, was net even achter maar echt lekkerquote:Op zondag 7 april 2024 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja teken om weer van het weer te gaan genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |