Moet je zelf weten, zolang je mij er maar niet mee lastigvaltquote:Op zondag 7 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
vinden jullie het raar trouwens dat ik toch onwijs christelijk blijf wel met dit alles?
oke, ik probeer het niet op te dringen he..... maarja het is wel mijn overtuiging hoe fucked up het soms is eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 13:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, zolang je mij er maar niet mee lastigvalt
Achter het huis geen last van. Ik ging alleen net zitten op mijn ‘nieuwe’ ligstoel maar de leuning zit niet goed en nu doen mijn liezen zeer en moet ik weer opstaan en ik voel de 36 jaar steeds meer naderenquote:
Dat moet jij toch weten wat een ander ook vindt.quote:Op zondag 7 april 2024 13:25 schreef kree het volgende:
vinden jullie het raar trouwens dat ik toch onwijs christelijk blijf wel met dit alles?
toch is het eng he, en ik zal nooit mezelf ontkennen met waar ik voor sta. maarja he. tis mss niet zo leuk?quote:Op zondag 7 april 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet jij toch weten wat een ander ook vindt.
Ik vind er helemaal niets van
Je lijkt wel zo een jehovaquote:Op zondag 7 april 2024 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
oke, ik probeer het niet op te dringen he..... maarja het is wel mijn overtuiging hoe fucked up het soms is eigenlijk.
quote:
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOLquote:
Lekker ergens anders gaan overtuigenquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOL
Maar haha ben wel beetje van nu, iedereen mag t zelf weten.
Praat er met mede gelovers over, die zitten hier nietquote:Op zondag 7 april 2024 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
toch is het eng he, en ik zal nooit mezelf ontkennen met waar ik voor sta. maarja he. tis mss niet zo leuk?
lol.quote:Op zondag 7 april 2024 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker ergens anders gaan overtuigen![]()
![]()
Elke gek zijn gebrekquote:Op zondag 7 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
t liefst zou ik jullie allemaal overtuigen, LOL
Maar haha ben wel beetje van nu, iedereen mag t zelf weten.
Neequote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
wacht schaapjes jullie hebben een herder nodig. LOL
Wtf als ik dit zou geloven........ maargoed gaat niet om, doe stukje ervan voor liefde vrede enzo dat zou al helpen.
Dan gooit kree een bolk tussen de deurquote:Op zondag 7 april 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
Aan de DTS deur wordt niet gekocht
Misschien kan @:SwJ zo’n sticker op DTS plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |