no problemquote:Op zondag 7 april 2024 12:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh. Ik zal er de volgende keer beter op letten
Die moet ik natuurlijk snel nog een keer komen bekijkenquote:Op zondag 7 april 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga mijn nieuwe kopjes meteen in dr vaatwasser doenkunnen ze pronken in de kast
Ja want we zouden dat douchegordijn ook buiten ophangen tegen de schutting dat is ook niet gebeurtquote:Op zondag 7 april 2024 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die moet ik natuurlijk snel nog een keer komen bekijken
quote:Op zondag 7 april 2024 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei vanmorgen ook al tegen @:Monsterkoekie : Van te voren verwachte ik een heel mooi weekend, maar dat is het niet geworden...Nou alleen maar mooi toch. Reden om het zo snel mogelijk weer te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ow shit jaquote:Op zondag 7 april 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja want we zouden dat douchegordijn ook buiten ophangen tegen de schutting dat is ook niet gebeurt
quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou alleen maar mooi toch. Reden om het zo snel mogelijk weer te doen
Ik zou ze zo kling kling kling in de ton gooien als die in mijn kast stondenquote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
https://www.action.com/nl-nl/p/3204828/mok/
Deze wil je toch gewoon in je kast
Het kan altijd nog beterquote:Op zondag 7 april 2024 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moeten we dan nu al stoppen? Je moet toch altijd stoppen op je hoogtepunt
Heb je al een keuze gemaakt?quote:
Ik ben meer pippi langkousquote:Op zondag 7 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze zo kling kling kling in de ton gooien als die in mijn kast stonden![]()
Ik hou der zo niet van
Ben meer van het effen
Ik was al voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 7 april 2024 12:07 schreef kree het volgende:
niemand kerk dienst weer gezien natuurlijk....... het was btw nog aardig.
Hey Filoquote:Op zondag 7 april 2024 11:53 schreef Filosoofert het volgende:
We gaan naar Duinrell naar Duinrell daar knap je van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |