SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
welkom iig. en voor wie het leuk vind en anders kijk je niet....l
https://www.youtube.com/live/3KzJ1ewz-do?si=HKE8pkQXVLNWUC8JDo what you love, love what you do!![]()
Je kan iemand in je dm blokerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
arme kindje ik ben wel je stalker heeeee????? hahahaquote:
je vroeg er zelf over hoor dat ik dit tegen je zou zeggen???Do what you love, love what you do!![]()
dat wil ze helemaal niet joh, echt had nog beetje hoop, maarja ok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Man man man, wat een heerlijk weertje vandaagHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zeker doen, want aankomende week toch weer minderquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
dat was ik al happytje. maar je maakt er nog ff drama extra van. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Morgen ook nog lekker weer, dinsdag weer regenquote:Op zondag 7 april 2024 09:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker doen, want aankomende week toch weer minder"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
niet liegenquote:Op zondag 7 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat was ik al happytje. maar je maakt er nog ff drama extra van. hahaha
nadat ik het zei stuurde je NOG n berichtTrust nobody![]()
ik kijk ff stuk iig...... ff kijken of ze de muziek ok hebben. wie mee kijkt ok en anders niet he.
Ja je weet wel ik dwing jullie om dit te kijken. nl. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Nou ja, vandaag en gister lekker meegepakt voor het weer. Was wel aan het zonnetje toequote:Op zondag 7 april 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ook nog lekker weer, dinsdag weer regen
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Klaar nou jezus zegquote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef kree het volgende:
ik kijk ff stuk iig...... ff kijken of ze de muziek ok hebben. wie mee kijkt ok en anders niet he.
Ja je weet wel ik dwing jullie om dit te kijken. nl. LOL"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook, naar Boomkroonpad geweest, was ook nog best drukquote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag en gister lekker meegepakt voor het weer. Was wel aan het zonnetje toe"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En blijven zeiken. Rot op met je kerkquote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef kree het volgende:
Ja je weet wel ik dwing jullie om dit te kijken. nl. LOLHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dit gaat over jezelf toch?quote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
dit bepaal je omdat iemand huilie doet ja?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb over je kerkdienst gedoe, gaat nu hier in dit topic ook nog over doorquote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
dit bepaal je omdat iemand huilie doet ja?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh dat klinkt fantastischquote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, naar Boomkroonpad geweest, was ook nog best druk
Te druk?Trust nobody![]()
Dat zal best. Vondt het wel ontzettend gaafquote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, naar Boomkroonpad geweest, was ook nog best drukHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dan maar negeren die DM'squote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan helaas niet
Alleen op computer als n dm melding komt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor een volwassen man doe je wel erg alsof je een peuter bent die zijn zin niet krijgt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kap eens.quote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
dit bepaal je omdat iemand huilie doet ja?
Ander onderwerp.
En door.F.K.A. SuperwormJim![]()
reageer dan ook niet meer, iedere reactie is weer een reactiequote:
Ja mama Dotquote:Op zondag 7 april 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
reageer dan ook niet meer, iedere reactie is weer een reactie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nee maar er is hier iemand heel graag die zelf in de aandacht wil, met name om ook zeg maar ten opzichte van anderen. een zou nog zeggen boeit me niet zo, maar het is meerdere allang al opgevallen,. dussssss HC?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Google maar eens op Boomkroonpad kan door bomen lopen, alleen heb ik dat dit keer niet gedaan..Vorig jaar wel toen er daar wasquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Koffiequote:![]()
Grote meid, straks mag je een ijsje uitzoekenquote:
Joepiequote:Op zondag 7 april 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote meid, straks mag je een ijsje uitzoeken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom zij wel en wij niet?quote:Op zondag 7 april 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote meid, straks mag je een ijsje uitzoeken
Oh hoe liep het dan?quote:Op zondag 7 april 2024 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google maar eens op Boomkroonpad kan door bomen lopen, alleen heb ik dat dit keer niet gedaan..Vorig jaar wel toen er daar was
Ja zag plaatjes
Trust nobody![]()
Ik zal ophouden hoor, want ok drama hoeft van mij niet,,,,,,, maar weet @SwJDo what you love, love what you do!![]()
Nou vooruit jij ook danquote:
Dankquote:Op zondag 7 april 2024 10:04 schreef kree het volgende:
Ik zal ophouden hoor, want ok drama hoeft van mij niet,,,,,,, maar weet @:swjF.K.A. SuperwormJim![]()
Wat zijn je gedachten over of ervaringen met georganiseerd koeknuffelen?quote:Op zondag 7 april 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
beloofd, je weet zo onwijze lul ben ik ook weer niet he.F.K.A. SuperwormJim![]()
ja wtf. hahahahaquote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat zijn je gedachten over of ervaringen met georganiseerd koeknuffelen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat zijn je gedachten over of ervaringen met georganiseerd koeknuffelen?![]()
In Voorst kun je dat goed doenquote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat zijn je gedachten over of ervaringen met georganiseerd koeknuffelen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bij bakker bril ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoogquote:Op zondag 7 april 2024 10:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hoe liep het dan?
Ja zag plaatjes![]()
Maar wel mooi"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is altijd maar de vraag of er werkelijk sprake is van consent dus ik vind dat wel een dingetjequote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat zijn je gedachten over of ervaringen met georganiseerd koeknuffelen?![]()
![]()
hahahaha tis maar goed dat ik niet zo extreem geloof heb dat ik erom kan lachen.
Do what you love, love what you do!![]()
Wandelen maar fietsen kan ook natuurlijk door het bos in die omgevingquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wandelen maar fietsen kan ook natuurlijk door het bos in die omgeving
Trust nobody![]()
Ben er nooit geweest had er ook nooit van gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Google maarquote:Op zondag 7 april 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest had er ook nooit van gehoord
Koeknuffelen Voorst
Ooit met jongste zoon gedaan als kinderfeestje
Was echt heel leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waarom zeg je dat steeds? ik ga het niet opzoeken. maar volgens mij vroeg je me vorige week van ok en doen we volgende keer? nu krijg je die wmb ook. en ga je me afzeiken. of meer nog het publiek afzeiken.quote:
Dus daarom krijg je hem ook publiek terug.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt net beloofd aan @SwJ te stoppenquote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
waarom zeg je dat steeds? ik ga het niet opzoeken. maar volgens mij vroeg je me vorige week van ok en doen we volgende keer? nu krijg je die wmb ook. en ga je me afzeiken. of meer nog het publiek afzeiken.
Dus daarom krijg je hem ook publiek terug.
En toch blijf je me noemen
Laat me dan met rustTrust nobody![]()
Zal ik straks even doen. Misschien iets leuk om met de kleintjes te daan doenquote:Op zondag 7 april 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Google maar
Koeknuffelen Voorst
Ooit met jongste zoon gedaan als kinderfeestje
Was echt heel leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond het erg leukquote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ik straks even doen. Misschien iets leuk om met de kleintjes te daan doen
Maar niet goedkoopThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien moet je haar eens met rust latenquote:
Of op block zetten
Dit is de tigste keer dat je bezig bent met HCThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
Is volgens mij ook erg rustgevend koe knuffel
Ook beetje eng..Trust nobody![]()
Eerst beloof je te kappen en meteen daarna:quote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
waarom zeg je dat steeds? ik ga het niet opzoeken. maar volgens mij vroeg je me vorige week van ok en doen we volgende keer? nu krijg je die wmb ook. en ga je me afzeiken. of meer nog het publiek afzeiken.
Dus daarom krijg je hem ook publiek terug.Mooie belofte.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
Is volgens mij ook erg rustgevend koe knuffel
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan HC ook doen en niet er op reageren zou ook handig zijnquote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens met rust laten
Of op block zetten
Dit is de tigste keer dat je bezig bent met HC
jij moet ook niet zeiken hoor, want ik heb onwijze twijfels Ofer jou. met je motieven...... kun je lekker drama van maken maar dart weten de motjes ook...... Ik zal je geen DM doen idd, maar hier in topic krijg je gewoon wat ik denk.quote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt net beloofd aan @:swj te stoppen
En toch blijf je me noemen
Laat me dan met rustDo what you love, love what you do!![]()
Klaar nu, Kree.
En anderen. Niet reageren. Negeren. Ander onderwerp. Koeknuffelen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je hebt ook mini koetjes ❤️quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef HappyCharly het volgende:
Koeien zijn echt wel hele grote beesten van dichtbij..![]()
Of @JustinK dit nu zo prettig vind dat we koek gaan knuffelen met zijna allenquote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef SwJ het volgende:
Klaar nu, Kree.
En anderen. Niet reageren. Negeren. Ander onderwerp. Koeknuffelen.
@_UserName_!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar je schatje wakker, pak de benen wagen en ga een ijsje kopen stuur maar een tikkie dan krijg je een tik terugquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef SwJ het volgende:
Klaar nu, Kree.
En anderen. Niet reageren. Negeren. Ander onderwerp. Koeknuffelen.![]()
![]()
Die heb ik 20 min geleden op de trein gezetquote:Op zondag 7 april 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of @:JustinK dit nu zo prettig vind dat we koek gaan knuffelen met zijna allen![]()
![]()
Nee, een mini-soortquote:Op zondag 7 april 2024 10:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kalfjes?
Maar denk dat je die niet kunt knuffelen
"Shetland"-koeien![]()
![]()
O koe knuffelen ik lees koekknuffelen
En dan maar hopen dat ze niet zo ontzettend eigenwijs zijn als echte Shitlandersquote:
Lekker knuffelen met een stroopwafelquote:
Aaaa zo vroeg alquote:Op zondag 7 april 2024 10:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik 20 min geleden op de trein gezet
Die plakken wel minder dan een stroopwafelquote:Op zondag 7 april 2024 10:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf meer een macaron
quote:hoe dom of niet ik las echt koekknuffelen
![]()
Ja, 2,5 uur reizen als alles mee zit en hij moet daar ook nog dingen doen schijntquote:
* Monsterkoekie sad![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
https://thedailymilk.nl/dwergkoeien-hier-kun-je-ze-vinden/
Trust nobody![]()
Ja de gewone dingen gaan ook door en wees blij niet sadquote:Op zondag 7 april 2024 10:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, 2,5 uur reizen als alles mee zit en hij moet daar ook nog dingen doen schijnt
* Monsterkoekie sad
Je hebt een leuk weekend gehad, en je kan vast uitkijken naar weer een leuk weekendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die mensen voelen alvast of het vlees mals genoeg is voor op de BBQquote:Op zondag 7 april 2024 10:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die koe ligt lekker te herkauwen en dan springen er mensen op je #meboo![]()
Engerdquote:Op zondag 7 april 2024 10:27 schreef Rob het volgende:
[..]
Die mensen voelen alvast of het vlees mals genoeg is voor op de BBQ
Trust nobody![]()
Doe ik bij mijn kleine hond ook altijd die heeft een lekker kontjequote:Op zondag 7 april 2024 10:27 schreef Rob het volgende:
[..]
Die mensen voelen alvast of het vlees mals genoeg is voor op de BBQ![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:Op zondag 7 april 2024 10:29 schreef Rob het volgende:
[..]
ik vind haar alleen maar lekker als vlees..Trust nobody![]()
ga slapen trouwens HC? Wildse je uur geleden al, slaap lekker he.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie ook alleen een malse biefstuk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik knuffel mijn vlees niet.. Zou ook raar staan als je dat zou doen..
Ik zie mijzelf al in de supermarkt of bij de slager eerst het vlees knuffelen.
Ik zie vrouwen ook niet eerst een komkommer knuffelen op de groentenafdeling![]()
Niet zichtbaar neequote:Op zondag 7 april 2024 10:31 schreef Rob het volgende:
Ik knuffel mijn vlees niet.. Zou ook raar staan als je dat zou doen..
Ik zie mijzelf al in de supermarkt of bij de slager eest het vlees knuffelen.
Ik zie vrouwen ook niet eerst een komkommer knuffelen op de groentenafdelingdie komkommer dan he
![]()
Nee. Jij bent degene die voelt en beoordeelt of hij wel past.quote:Op zondag 7 april 2024 10:31 schreef Rob het volgende:
Ik zie vrouwen ook niet eerst een komkommer knuffelen op de groentenafdelingIk heb er één en ik ben er trots op
met een beetje kracht past allesquote:Op zondag 7 april 2024 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Jij bent degene die voelt en beoordeelt of hij wel past.
binnen de juiste proporties![]()
Klein powernapje ?quote:Op zondag 7 april 2024 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje laat toch om nu nog te gaan slapen/Trust nobody![]()
En weer terug op Frankfurt (Main) hbfOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hatsjoeeeeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Im zug nach BaselOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier stond net ook een fris windjequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het leek bijna een blaas orkestquote:
quote:
DIe waren er ook weer vroeg bij vanmorgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt dat verbaasd mij dan weerquote:
Zonnetje is warm achter het glasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier nu lekker zonnetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zo, weer lekker fris en fruitig, klaar voor de dag!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Heyquote:weer thuis?
Vertelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb kopjes gekocht. Had ze niet nodig. Passen ook helemaal niet in de kast. Lust niet eens koffie. Maar wilde ze toch![]()
![]()
Goede aankoop weer Monsterkoekiequote:Op zondag 7 april 2024 11:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb kopjes gekocht. Had ze niet nodig. Passen ook helemaal niet in de kast. Lust niet eens koffie. Maar wilde ze tochmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Misschien kan je er een smoothie in doen die je ook niet lustquote:Op zondag 7 april 2024 11:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb kopjes gekocht. Had ze niet nodig. Passen ook helemaal niet in de kast. Lust niet eens koffie. Maar wilde ze toch![]()
![]()
Ja koekie was ook al sadquote:
Ik zei al, terug kijken naar een mooi weekend en uitkijken naar het volgendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan je er een smoothie in doen die je ook niet lust![]()
![]()
Ik snap je, had mij ook kunnen gebeurenquote:Op zondag 7 april 2024 11:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb kopjes gekocht. Had ze niet nodig. Passen ook helemaal niet in de kast. Lust niet eens koffie. Maar wilde ze toch
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik zei vanmorgen ook al tegen @Monsterkoekie : Van te voren verwachte ik een heel mooi weekend, maar dat is het niet geworden...quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja koekie was ook al sad
Ik zei al, terug kijken naar een mooi weekend en uitkijken naar het volgendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben 'n boomerquote:Op zondag 7 april 2024 11:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar deze hebben hele leuke bloemetjeswaarom moet je nou weer zo doen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ben op weg naar Rotterdam naar Wilma met dronken Feyenoorders. Help meWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gewoon bier drinken en godverdomme roepenquote:Op zondag 7 april 2024 11:38 schreef Paul het volgende:
Ben op weg naar Rotterdam naar Wilma met dronken Feyenoorders. Help memet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja maar kijk:quote:Op zondag 7 april 2024 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snap je, had mij ook kunnen gebeuren
https://www.action.com/nl-nl/p/3204828/mok/
Deze wil je toch gewoon in je kast![]()
Ik kom een kopje koffie doenquote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
Deze wil je toch gewoon in je kastmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei vanmorgen ook al tegen @:Monsterkoekie : Van te voren verwachte ik een heel mooi weekend, maar dat is het niet geworden...Moeten we dan nu al stoppen? Je moet toch altijd stoppen op je hoogtepuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
https://www.action.com/nl-nl/p/3204828/mok/quote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
Deze wil je toch gewoon in je kast
De lichtgroene is wel iets voor @ieniminimuis![]()
![]()
Wie zegt dat dit het hoogtepunt is?quote:Op zondag 7 april 2024 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moeten we dan nu al stoppen? Je moet toch altijd stoppen op je hoogtepunt![]()
![]()
Zoals jij me geleerd hebt: Oost, West, bij @Monsterkoekie schijt het bestquote:Op zondag 7 april 2024 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je niet beter een smoothie nemen anders ga je zo aan de schijterij
Zeg het glazuur hoeft niet van de pot.quote:Op zondag 7 april 2024 11:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoals jij me geleerd hebt: Oost, West, bij @:monsterkoekie schijt het best![]()
![]()
Ze heeft wel een lekkere potquote:Op zondag 7 april 2024 11:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoals jij me geleerd hebt: Oost, West, bij @:monsterkoekie schijt het best![]()
![]()
Regel jij de snacks, regel ik de dipsausquote:Op zondag 7 april 2024 11:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg het glazuur hoeft niet van de pot.
ik moet effe oppassen weer wat ik zeg en is echt moderatie, ik niet eens, althans niet zo gelijk. maar ok.Do what you love, love what you do!![]()
Goedkoper hequote:Op zondag 7 april 2024 03:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan altijd de gasaansluiting laten gaan als je wil. Al zou ik 'm nog ff houden zelf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
We gaan naar Duinrell naar Duinrell daar knap je van op.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
ik kan er gratis in. hahahahaha heb het alleen nog niet misbruikt.quote:Op zondag 7 april 2024 11:53 schreef Filosoofert het volgende:
We gaan naar Duinrell naar Duinrell daar knap je van op.Do what you love, love what you do!![]()
Viesnekquote:Op zondag 7 april 2024 11:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Regel jij de snacks, regel ik de dipsaus![]()
![]()
Recyclen is helemaal hip tegenwoordigquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nu in KarlsruheOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doe ze de groeten van me bij DFKIquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Justinquote:
Waarom?quote:Op zondag 7 april 2024 11:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan er gratis in. hahahahaha heb het alleen nog niet misbruikt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Ik ben mijn 1e Duitse pressing van Kraftwerk's Autobahn aan het luisteren
Oh had je die gekocht ja?quote:Op zondag 7 april 2024 11:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben mijn 1e Duitse pressing van Kraftwerk's Autobahn aan het luisteren![]()
Ja, was ik dat misschien vergeten te vermelden?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jaaa maarquote:Op zondag 7 april 2024 11:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Recyclen is helemaal hip tegenwoordig![]()
![]()
Ja denk het, of overheen gelezenquote:Op zondag 7 april 2024 11:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, was ik dat misschien vergeten te vermelden?![]()
Oh. Ik zal er de volgende keer beter op lettenquote:
no problemquote:Op zondag 7 april 2024 12:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh. Ik zal er de volgende keer beter op letten![]()
![]()
Die moet ik natuurlijk snel nog een keer komen bekijkenquote:Op zondag 7 april 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga mijn nieuwe kopjes meteen in dr vaatwasser doenkunnen ze pronken in de kast
![]()
![]()
Ja want we zouden dat douchegordijn ook buiten ophangen tegen de schutting dat is ook niet gebeurtquote:Op zondag 7 april 2024 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die moet ik natuurlijk snel nog een keer komen bekijken![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei vanmorgen ook al tegen @:Monsterkoekie : Van te voren verwachte ik een heel mooi weekend, maar dat is het niet geworden...Nou alleen maar mooi toch. Reden om het zo snel mogelijk weer te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow shit jaquote:Op zondag 7 april 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja want we zouden dat douchegordijn ook buiten ophangen tegen de schutting dat is ook niet gebeurtGelukkig hebben we wel andere leuke dingen gedaan
![]()
![]()
Is HC weg ja? zeg maar kan ik gewoon weer ff praten..... voordat ik beschuldigd wordt van lastig vallen via DM enzo. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou alleen maar mooi toch. Reden om het zo snel mogelijk weer te doen![]()
![]()
Ik zou ze zo kling kling kling in de ton gooien als die in mijn kast stondenquote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
Deze wil je toch gewoon in je kast![]()
Ik hou der zo niet van
Ben meer van het effenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dik gerapporteerd bij de mods weer, maargoed. kan ik iig ff weer pratenDo what you love, love what you do!![]()
Het kan altijd nog beterquote:Op zondag 7 april 2024 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moeten we dan nu al stoppen? Je moet toch altijd stoppen op je hoogtepunt
Heb je al een keuze gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niemand kerk dienst weer gezien natuurlijk....... het was btw nog aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben meer pippi langkousquote:Op zondag 7 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze zo kling kling kling in de ton gooien als die in mijn kast stonden![]()
Ik hou der zo niet van
Ben meer van het effen![]()
![]()
Bijna Baden - BadenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik was al voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 7 april 2024 12:07 schreef kree het volgende:
niemand kerk dienst weer gezien natuurlijk....... het was btw nog aardig.![]()
![]()
Hey Filoquote:Op zondag 7 april 2024 11:53 schreef Filosoofert het volgende:
We gaan naar Duinrell naar Duinrell daar knap je van op.have fun in Duinrell
Gast ...quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef kree het volgende:
Is HC weg ja? zeg maar kan ik gewoon weer ff praten..... voordat ik beschuldigd wordt van lastig vallen via DM enzo. hahahahaF.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: