SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
welkom iig. en voor wie het leuk vind en anders kijk je niet....l
https://www.youtube.com/live/3KzJ1ewz-do?si=HKE8pkQXVLNWUC8JDo what you love, love what you do!![]()
Je kan iemand in je dm blokerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
arme kindje ik ben wel je stalker heeeee????? hahahaquote:
je vroeg er zelf over hoor dat ik dit tegen je zou zeggen???Do what you love, love what you do!![]()
dat wil ze helemaal niet joh, echt had nog beetje hoop, maarja ok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Man man man, wat een heerlijk weertje vandaagHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zeker doen, want aankomende week toch weer minderquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: