dat was ik al happytje. maar je maakt er nog ff drama extra van. hahahaquote:
Morgen ook nog lekker weer, dinsdag weer regenquote:Op zondag 7 april 2024 09:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker doen, want aankomende week toch weer minder
niet liegenquote:Op zondag 7 april 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat was ik al happytje. maar je maakt er nog ff drama extra van. hahaha
Nou ja, vandaag en gister lekker meegepakt voor het weer. Was wel aan het zonnetje toequote:Op zondag 7 april 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen ook nog lekker weer, dinsdag weer regen
Klaar nou jezus zegquote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef kree het volgende:
ik kijk ff stuk iig...... ff kijken of ze de muziek ok hebben. wie mee kijkt ok en anders niet he.
Ja je weet wel ik dwing jullie om dit te kijken. nl. LOL
Ik ook, naar Boomkroonpad geweest, was ook nog best drukquote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou ja, vandaag en gister lekker meegepakt voor het weer. Was wel aan het zonnetje toe
En blijven zeiken. Rot op met je kerkquote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef kree het volgende:
ik kijk ff stuk iig...... ff kijken of ze de muziek ok hebben. wie mee kijkt ok en anders niet he.
Ja je weet wel ik dwing jullie om dit te kijken. nl. LOL
Dit gaat over jezelf toch?quote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
dit bepaal je omdat iemand huilie doet ja?
Heb over je kerkdienst gedoe, gaat nu hier in dit topic ook nog over doorquote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dat klinkt fantastischquote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, naar Boomkroonpad geweest, was ook nog best druk
Dat zal best. Vondt het wel ontzettend gaafquote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, naar Boomkroonpad geweest, was ook nog best druk
Dan maar negeren die DM'squote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan helaas niet
Alleen op computer als n dm melding komt
Kap eens.quote:Op zondag 7 april 2024 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat viel wel mee..quote:
reageer dan ook niet meer, iedere reactie is weer een reactiequote:
Ja mama Dotquote:Op zondag 7 april 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
reageer dan ook niet meer, iedere reactie is weer een reactie
nee maar er is hier iemand heel graag die zelf in de aandacht wil, met name om ook zeg maar ten opzichte van anderen. een zou nog zeggen boeit me niet zo, maar het is meerdere allang al opgevallen,. dussssss HC?quote:
Google maar eens op Boomkroonpad kan door bomen lopen, alleen heb ik dat dit keer niet gedaan..Vorig jaar wel toen er daar wasquote:
Koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |