O echt dat verbaasd mij dan weerquote:
Heyquote:
Vertelquote:
Goede aankoop weer Monsterkoekiequote:Op zondag 7 april 2024 11:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb kopjes gekocht. Had ze niet nodig. Passen ook helemaal niet in de kast. Lust niet eens koffie. Maar wilde ze toch
Misschien kan je er een smoothie in doen die je ook niet lustquote:Op zondag 7 april 2024 11:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb kopjes gekocht. Had ze niet nodig. Passen ook helemaal niet in de kast. Lust niet eens koffie. Maar wilde ze toch
Ja koekie was ook al sadquote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan je er een smoothie in doen die je ook niet lust
Ik snap je, had mij ook kunnen gebeurenquote:Op zondag 7 april 2024 11:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zei vanmorgen ook al tegen @Monsterkoekie : Van te voren verwachte ik een heel mooi weekend, maar dat is het niet geworden...quote:Op zondag 7 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja koekie was ook al sad
Ik zei al, terug kijken naar een mooi weekend en uitkijken naar het volgende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben 'n boomerquote:Op zondag 7 april 2024 11:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar deze hebben hele leuke bloemetjeswaarom moet je nou weer zo doen
Gewoon bier drinken en godverdomme roepenquote:Op zondag 7 april 2024 11:38 schreef Paul het volgende:
Ben op weg naar Rotterdam naar Wilma met dronken Feyenoorders. Help me
Ja maar kijk:quote:Op zondag 7 april 2024 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snap je, had mij ook kunnen gebeuren
Ik kom een kopje koffie doenquote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
https://www.action.com/nl-nl/p/3204828/mok/
Deze wil je toch gewoon in je kast
quote:Op zondag 7 april 2024 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei vanmorgen ook al tegen @:Monsterkoekie : Van te voren verwachte ik een heel mooi weekend, maar dat is het niet geworden...Moeten we dan nu al stoppen? Je moet toch altijd stoppen op je hoogtepuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.action.com/nl-nl/p/3204828/mok/quote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
Wie zegt dat dit het hoogtepunt is?quote:Op zondag 7 april 2024 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moeten we dan nu al stoppen? Je moet toch altijd stoppen op je hoogtepunt
Zoals jij me geleerd hebt: Oost, West, bij @Monsterkoekie schijt het bestquote:Op zondag 7 april 2024 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je niet beter een smoothie nemen anders ga je zo aan de schijterij
Zeg het glazuur hoeft niet van de pot.quote:Op zondag 7 april 2024 11:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoals jij me geleerd hebt: Oost, West, bij @:monsterkoekie schijt het best
Ze heeft wel een lekkere potquote:Op zondag 7 april 2024 11:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoals jij me geleerd hebt: Oost, West, bij @:monsterkoekie schijt het best
Regel jij de snacks, regel ik de dipsausquote:Op zondag 7 april 2024 11:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg het glazuur hoeft niet van de pot.
Goedkoper hequote:Op zondag 7 april 2024 03:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan altijd de gasaansluiting laten gaan als je wil. Al zou ik 'm nog ff houden zelf.
ik kan er gratis in. hahahahaha heb het alleen nog niet misbruikt.quote:Op zondag 7 april 2024 11:53 schreef Filosoofert het volgende:
We gaan naar Duinrell naar Duinrell daar knap je van op.
Viesnekquote:Op zondag 7 april 2024 11:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Regel jij de snacks, regel ik de dipsaus
Recyclen is helemaal hip tegenwoordigquote:
Doe ze de groeten van me bij DFKIquote:
Hey Justinquote:
Waarom?quote:Op zondag 7 april 2024 11:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan er gratis in. hahahahaha heb het alleen nog niet misbruikt.
Oh had je die gekocht ja?quote:Op zondag 7 april 2024 11:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben mijn 1e Duitse pressing van Kraftwerk's Autobahn aan het luisteren
Ja, was ik dat misschien vergeten te vermelden?quote:
Jaaa maarquote:Op zondag 7 april 2024 11:56 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Recyclen is helemaal hip tegenwoordig
Ja denk het, of overheen gelezenquote:Op zondag 7 april 2024 11:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, was ik dat misschien vergeten te vermelden?
Oh. Ik zal er de volgende keer beter op lettenquote:
no problemquote:Op zondag 7 april 2024 12:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh. Ik zal er de volgende keer beter op letten
Die moet ik natuurlijk snel nog een keer komen bekijkenquote:Op zondag 7 april 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga mijn nieuwe kopjes meteen in dr vaatwasser doenkunnen ze pronken in de kast
Ja want we zouden dat douchegordijn ook buiten ophangen tegen de schutting dat is ook niet gebeurtquote:Op zondag 7 april 2024 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die moet ik natuurlijk snel nog een keer komen bekijken
quote:Op zondag 7 april 2024 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei vanmorgen ook al tegen @:Monsterkoekie : Van te voren verwachte ik een heel mooi weekend, maar dat is het niet geworden...Nou alleen maar mooi toch. Reden om het zo snel mogelijk weer te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ow shit jaquote:Op zondag 7 april 2024 12:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja want we zouden dat douchegordijn ook buiten ophangen tegen de schutting dat is ook niet gebeurt
quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou alleen maar mooi toch. Reden om het zo snel mogelijk weer te doen
Ik zou ze zo kling kling kling in de ton gooien als die in mijn kast stondenquote:Op zondag 7 april 2024 11:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar kijk:
Het kan altijd nog beterquote:Op zondag 7 april 2024 11:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moeten we dan nu al stoppen? Je moet toch altijd stoppen op je hoogtepunt
Heb je al een keuze gemaakt?quote:
Ik ben meer pippi langkousquote:Op zondag 7 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ze zo kling kling kling in de ton gooien als die in mijn kast stonden![]()
Ik hou der zo niet van
Ben meer van het effen
Ik was al voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 7 april 2024 12:07 schreef kree het volgende:
niemand kerk dienst weer gezien natuurlijk....... het was btw nog aardig.
Hey Filoquote:Op zondag 7 april 2024 11:53 schreef Filosoofert het volgende:
We gaan naar Duinrell naar Duinrell daar knap je van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |