Grote meid, straks mag je een ijsje uitzoekenquote:
Joepiequote:Op zondag 7 april 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote meid, straks mag je een ijsje uitzoeken
Waarom zij wel en wij niet?quote:Op zondag 7 april 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote meid, straks mag je een ijsje uitzoeken
Oh hoe liep het dan?quote:Op zondag 7 april 2024 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google maar eens op Boomkroonpad kan door bomen lopen, alleen heb ik dat dit keer niet gedaan..Vorig jaar wel toen er daar was
Nou vooruit jij ook danquote:
Dankquote:Op zondag 7 april 2024 10:04 schreef kree het volgende:
Ik zal ophouden hoor, want ok drama hoeft van mij niet,,,,,,, maar weet @:swj
Wat zijn je gedachten over of ervaringen met georganiseerd koeknuffelen?quote:Op zondag 7 april 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
beloofd, je weet zo onwijze lul ben ik ook weer niet he.
ja wtf. hahahahaquote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat zijn je gedachten over of ervaringen met georganiseerd koeknuffelen?
quote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
In Voorst kun je dat goed doenquote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bij bakker bril ?quote:
Hoogquote:Op zondag 7 april 2024 10:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh hoe liep het dan?
Ja zag plaatjes
Is altijd maar de vraag of er werkelijk sprake is van consent dus ik vind dat wel een dingetjequote:Op zondag 7 april 2024 10:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Verder naar achterquote:
Wandelen maar fietsen kan ook natuurlijk door het bos in die omgevingquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wandelen maar fietsen kan ook natuurlijk door het bos in die omgeving
Ben er nooit geweest had er ook nooit van gehoordquote:
Google maarquote:Op zondag 7 april 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest had er ook nooit van gehoord
waarom zeg je dat steeds? ik ga het niet opzoeken. maar volgens mij vroeg je me vorige week van ok en doen we volgende keer? nu krijg je die wmb ook. en ga je me afzeiken. of meer nog het publiek afzeiken.quote:
Je hebt net beloofd aan @SwJ te stoppenquote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
waarom zeg je dat steeds? ik ga het niet opzoeken. maar volgens mij vroeg je me vorige week van ok en doen we volgende keer? nu krijg je die wmb ook. en ga je me afzeiken. of meer nog het publiek afzeiken.
Dus daarom krijg je hem ook publiek terug.
Zal ik straks even doen. Misschien iets leuk om met de kleintjes te daan doenquote:Op zondag 7 april 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Google maar
Koeknuffelen Voorst
Ooit met jongste zoon gedaan als kinderfeestje
Was echt heel leuk
Ik vond het erg leukquote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ik straks even doen. Misschien iets leuk om met de kleintjes te daan doen
Misschien moet je haar eens met rust latenquote:
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
Is volgens mij ook erg rustgevend koe knuffel
Eerst beloof je te kappen en meteen daarna:quote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
waarom zeg je dat steeds? ik ga het niet opzoeken. maar volgens mij vroeg je me vorige week van ok en doen we volgende keer? nu krijg je die wmb ook. en ga je me afzeiken. of meer nog het publiek afzeiken.
Dus daarom krijg je hem ook publiek terug.
Mooie belofte.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 10:16 schreef Lovely het volgende:
Is volgens mij ook erg rustgevend koe knuffel
Kan HC ook doen en niet er op reageren zou ook handig zijnquote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens met rust laten
Of op block zetten
Dit is de tigste keer dat je bezig bent met HC
jij moet ook niet zeiken hoor, want ik heb onwijze twijfels Ofer jou. met je motieven...... kun je lekker drama van maken maar dart weten de motjes ook...... Ik zal je geen DM doen idd, maar hier in topic krijg je gewoon wat ik denk.quote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je hebt net beloofd aan @:swj te stoppen
En toch blijf je me noemen
Laat me dan met rust
Je hebt ook mini koetjes ❤️quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef HappyCharly het volgende:
Koeien zijn echt wel hele grote beesten van dichtbij..
Of @JustinK dit nu zo prettig vind dat we koek gaan knuffelen met zijna allenquote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef SwJ het volgende:
Klaar nu, Kree.
En anderen. Niet reageren. Negeren. Ander onderwerp. Koeknuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |