SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Koenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe durven ze hetquote:Op zondag 7 april 2024 12:09 schreef Lovely het volgende:
Ik moet puntjes, ben de top 20 weer uit gevallen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
MOoi is dat hequote:Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:Koen66 zegt steeds alleen hoi en is dan weer spoorloosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon naakt over straat gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Van dat weer dat he twijfelt over wel of geen jas..met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:welke kleur is het geworden?
Dat is een kleur die ik niet ken, ik ga google even vragenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best hip op het momentquote:Op zondag 7 april 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een kleur die ik niet ken, ik ga google even vragen![]()
Dezequote:Op zondag 7 april 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een kleur die ik niet ken, ik ga google even vragen
Maar dan met zwart dak en spiegelsmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik werd irl afgeleidquote:Op zondag 7 april 2024 12:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:Koen66 zegt steeds alleen hoi en is dan weer spoorloosSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kan hem niet vindenquote:
O das wel een mooike, hoe komen ze dan bij haverkleur capucinoquote:Op zondag 7 april 2024 12:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Deze [ afbeelding ]
Maar dan met zwart dak en spiegelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 april 2024 12:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je vrouw naakt onder dr badjas?![]()
![]()
Nee junior begon weer te orakelenquote:Op zondag 7 april 2024 12:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je vrouw naakt onder dr badjas?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Life coach kleur blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das wel een mooike, hoe komen ze dan bij haverkleur capucino
En ik heb lang ongewassen haar in een knot ofzo
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ALles beter dan een kale kopquote:Op zondag 7 april 2024 12:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Life coach kleur blijkbaar.
En ik heb lang ongewassen haar in een knot ofzo
Mooi, die is net nog geleegdquote:Op zondag 7 april 2024 12:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou JustinK steek die maar in je zak![]()
O ja ik hoorde dat jij een kale kop hadquote:sorry
In de treinquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja ik hoorde dat jij een kale kop hadsorry
quote:![]()
Uit de zak in het oog bedoel jequote:Op zondag 7 april 2024 12:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O , uit het oog uit het hart ja?![]()
![]()
Ik ben niet zo van de kale koppen, ik zie mannen liever met een bos haar kan je zo lekker door heen woelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JE HEBT EEN UIquote:Op zondag 7 april 2024 12:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O , uit het oog uit het hart ja?!
@murp LEKKER GEWERKTmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben ook kaal.quote:Op zondag 7 april 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kale koppen, ik zie mannen liever met een bos haar kan je zo lekker door heen woelenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En een mooien!quote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT EEN UI!
@:MURP LEKKER GEWERKT![]()
![]()
Ik ook niet altijd maar hij rockt het welquote:Op zondag 7 april 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kale koppen, ik zie mannen liever met een bos haar kan je zo lekker door heen woelenmaar! Spekkie heeft wel echt goed haar en baardje.
![]()
Is van Homijnquote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT EEN UI!
@:MURP LEKKER GEWERKT
Ook goedemorgenquote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
JE HEBT EEN UI!
@:MURP LEKKER GEWERKT![]()
![]()
Jij hebt ook al iedereen gezienquote:Op zondag 7 april 2024 12:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd maar hij rockt het welmaar! Spekkie heeft wel echt goed haar en baardje.
Hebje ook al met spek gehosselt?quote:Op zondag 7 april 2024 12:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja moet toch weten wat ik hosselWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: