SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 02-05-2024 11:02:14 ]Smile, it's free therapy.![]()
had erger verwacht na laatste post, hahahaha. maar ok. hier kan ik mee leven wel.
gezellig tochDo what you love, love what you do!![]()
ja toch? Hahaha niet eens zijn mag,. kan het nog wel gezellig zijnquote:
Al die drama altijd.... wie wil dat nou...
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
Nou als we gezellig gaan doen dan ben ik weg.![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jij doet niet aan feestjesquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezellig doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
![]()
Heel mooi weer om de hele dag op kantoor te zitten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
het is de komende dagen ook nog ok. dus je hebt denk geluk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Heel mooi weer om de hele dag op kantoor te zitten
Hay ❤quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
een schizofreen is nooit alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
* MizzezAmy meldt zich voor het gezellige clubje
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
afgevinkt op de lijstquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe is het met Koekie ?quote:Je bent erbijquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy meldt zich voor het gezellige clubje![]()
Ga zo naar de kappert. Terugweg meteen ff potgrond halen voor mijn moestuinbakken en paar losse restboodschapjes![]()
![]()
Beter afgevinkt dan doorgestreept!quote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
altijd welkomquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga morgen naar de kappert, is alweer bijna een half jaar geledenquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga zo naar de kappert. Terugweg meteen ff potgrond halen voor mijn moestuinbakken en paar losse restboodschapjes
We hebben een clubje opgericht.. jippieyayeah
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ben nooit alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
Wat je bedoelt is niet schizofreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Goed! Mijn depressie is ‘weg’ gemeten en dat komt overeen met mijn gevoel laatste tijd. Mijn angsstoornis idem. Ze mag me pas depressie vrij verklaren na drie maanden maar ik begin wel echt weer te leven. Hoe ist met u?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met Koekie ?
[..]
Je bent erbij![]()
![]()
Wat fijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Mijn depressie is ‘weg’ gemeten en dat komt overeen met mijn gevoel laatste tijd. Mijn angsstoornis idem. Ze mag me pas depressie vrij verklaren na drie maanden maar ik begin wel echt weer te leven. Hoe ist met u?![]()
![]()
Beetje aan het genieten van het weer
Terwijl ik eigenlijk nu een taart moet maken
NIVEA Jij kunt niet weten wat ik wel of niet bedoelquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is niet schizofreen![]()
Fijn te lezen dat het beter gaatquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Mijn depressie is ‘weg’ gemeten en dat komt overeen met mijn gevoel laatste tijd. Mijn angsstoornis idem. Ze mag me pas depressie vrij verklaren na drie maanden maar ik begin wel echt weer te leven. Hoe ist met u?
ja zo kom ik dus niet he zonder taartquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
Terwijl ik eigenlijk nu een taart moet makenSmile, it's free therapy.![]()
management taal. is dat. hahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NIVEA Jij kunt niet weten wat ik wel of niet bedoel
onder ons werkvolk wordt t anders opgelost namelijk, maargoed zal die woorden maar niet noemen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zo kom ik dus niet he zonder taart
Ben je jarig?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
Terwijl ik eigenlijk nu een taart moet maken![]()
Vanmiddag maar eens kijken bij de kaasboer of hij al graskaas heeft
Oh das zo lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken bij de kaasboer of hij al graskaas heeft![]()
![]()
Er lag hier in de jumbo graskaas van een lokale boerquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken bij de kaasboer of hij al graskaas heeft
400 gram voor 12 euro![]()
![]()
boeie who cares, je snapt wat ik bedoel. doet spelling ermee. geef de schuld maar aan steve jobs.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Moeten we even zingen voor je man?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lag hier in de jumbo graskaas van een lokale boer
![]()
![]()
pfoe dat is wel heel duur
zegt me eigenlijk niks graskaas
Dat is wel aan de prijzig kant zegquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lag hier in de jumbo graskaas van een lokale boer
![]()
nee maar dat heb ik bij bijna al je posts dat ik je niet zo volgquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
boeie who cares, je snapt wat ik bedoel. doet spelling ermee. geef de schuld maar aan steve jobs.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
pfoe dat is wel heel duur
zegt me eigenlijk niks graskaas![]()
![]()
![]()
Dat is de kaas van de melk van de koeien die voor het eerst weer op het gras staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is de kaas van de melk van de koeien die voor het eerst weer op het gras staanow
en dat smaakt echt anders? of betaal je dan voor het idee dat ze weer voor het eerst op gras hebben gestaan?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
Terwijl ik eigenlijk nu een taart moet makenDo what you love, love what you do!![]()
In principe is het niet echt veel duurderquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow
en dat smaakt echt anders? of betaal je dan voor het idee dat ze weer voor het eerst op gras hebben gestaan?
En ja wel meer smaakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat hard hier
Je rijdt één volgepropte trein en jullie zijn 150 berichten verderHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Zo gaat datSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Soms gaat het hard en soms langzaam“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Zo gaat ie goed
Zo gaat ie beter
Alweer een kilometer
Ik ga de volgende trein zoeken
Kom ik nog aan mijn dagelijkse quota voor mensen aanraken enzoHey there sunshine lift my heart
aanraken? hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo gaat ie goed
Zo gaat ie beter
Alweer een kilometer
Ik ga de volgende trein zoeken
Kom ik nog aan mijn dagelijkse quota voor mensen aanraken enzoDo what you love, love what you do!![]()
Is het een vogelquote:
Is het een vliegtuig
Nee dat is het niet
Het is super lovelyquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het een vogel
Is het een vliegtuig
Nee dat is het niet
zou doen, met alle van jullie trouwens, idd eens kijken naar de sterren enzo. en dan beetje praten enzo. maargoed helaas niet al te vaak hier te zien.
Eerste groei van gras heeft meer eiwitten, waardoor de melk wat anders smaakt en dus de kaas.Trotste mama van Ambar
gehehehe. ja dat ook, maarja ik koop toch fabriekskaas. dus tja. zal het verschil alleen proeven enzo als dat niet zo duur was. gehehe. smelten helpt btw.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerste groei van gras heeft meer eiwitten, waardoor de melk wat anders smaakt en dus de kaas.
Ok nou weer naar sterren kijken terug
Jij lult aan één stuk door, ook al je alleen bent.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:24 schreef kree het volgende:
zou doen, met alle van jullie trouwens, idd eens kijken naar de sterren enzo. en dan beetje praten enzo. maargoed helaas niet al te vaak hier te zien.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
haha hou wel op zo hoor, want op gegeven moment ben ik uit inspiratie. maar topic wordt dan altijd zo saai neestalquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij lult aan één stuk door, ook al je alleen bent.Do what you love, love what you do!![]()
Heb het zelf niet ingevuld. doe daar niet aan meequote:Op donderdag 2 mei 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond er niks aan
blij dat het er niet meer is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De kaas in de supermarkt is ook niet goedkoop meer“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik haal altijd beemster 6 plakken 3.19 niet normaal meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms haal ik ook wel plakken kaas voor een tosti of cracker wat makkelijker“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nog geen 50 users meer die hier posten. Dat is wel eens veel meer geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trein had vertraging
Google zegt dat je twee minuten moet lopen van het ene station naar het andere
Google liegt
Hij wil me nu ook een compleet andere route geven![]()
Ga wel naar het vliegveld en pak daar een taxiHey there sunshine lift my heart
schat je dat in? of zie je dat ergens? hoeveel verschillende users er in een topic posten?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog geen 50 users meer die hier posten. Dat is wel eens veel meer geweestSmile, it's free therapy.![]()
Ik sta laatstequote:Op donderdag 2 mei 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog geen 50 users meer die hier posten. Dat is wel eens veel meer geweest![]()
![]()
Lest best!quote:
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
schat je dat in? of zie je dat ergens? hoeveel verschillende users er in een topic posten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Stokj staat het laatste op nr 42quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lilak aan de top
Hey there sunshine lift my heart
quote:heeft Stokj op de lokroep gereageerd?
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heeft Stokj op de lokroep gereageerd?
die was er gister haha had een like
Likes zijn fijnHey there sunshine lift my heart
Die is correctquote:
De lijst van de link is als Dotteke mee zou doen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Maar had hij nog een leuk verhaal?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die was er gister haha had een like
oh dat zie ik nu pas dat Dott er ook instaat danquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is correct
De lijst van de link is als Dotteke mee zou doen
Ik heb negen minuten om verhaaltjes te lezenHey there sunshine lift my heart
Jammerquote:
![]()
![]()
![]()
AlolalaSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zon is bijna onder ☀️Hey there sunshine lift my heart
Is toch altijd een warm bad hier?quote:
Poh straks warm bad in het hotelHey there sunshine lift my heart
Ik wil een treeeeeeeeeeinHey there sunshine lift my heart
![]()
puntjes voor Aloa!
Ik denk dat wat ik wil haalbaarder isquote:Hey there sunshine lift my heart
Waar een wil is..quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik denk dat wat ik wil haalbaarder is![]()
Is een railsquote:
Hopelijk road to naritaHey there sunshine lift my heart
quote:Jawel!quote:
Bulk bolkHey there sunshine lift my heart
![]()
![]()
![]()
Puntjes voor Amy
Even gekeken maar niet iedereen heeft puntjes
Flauw weer of hebben die mensen nog niet gepost?quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Even gekeken maar niet iedereen heeft puntjes“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
Ja beetje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Aww wat rot, weer een beetje wankel?
Hier gaat het wel goed, 14 uur geslapen vannacht
Oh lekker zeg![]()
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het snel weer beter met je![]()
![]()
Jawel maar niet op de goede momentenquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Flauw weer of hebben die mensen nog niet gepost?Hey there sunshine lift my heart
Laatste stukje pak ik wel een taxi
Ben klaar met avonturenHey there sunshine lift my heart
op paar na niks boeiends lees ik nadat ik fucking uur bezig ben geweest met glazenwasser.....Do what you love, love what you do!![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dit soort icoontjes posten dus, naja moet iedereen zelf er maar wat van vinden? naja leuk?
fucking saai is het wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil inchecken
Een 7/11 vinden
En in bad gaan liggenHey there sunshine lift my heart
Moet bij komkommers in een lied altijd aan dit irritante mens denkenquote:![]()
Moni lijstjes zijn beterquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jezus jongens wat ben ik moeHey there sunshine lift my heart
Dat jaquote:Hey there sunshine lift my heart
Woh puntjeHey there sunshine lift my heart
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Ik sta altijd eerst met mijn linkerbeen uit bed.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik met mijn middelstequote:Op donderdag 2 mei 2024 12:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik sta altijd eerst met mijn linkerbeen uit bed.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik sta altijd eerst met mijn linkerbeen uit bed.
Die heb ik dan weer nietquote:
Tijd voor nomsHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:04 schreef KoningWouter het volgende:
Ik luister Viva la Vida van Coldplay.![]()
Lekker vrolijk![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hier niet meer, sinds de zon onder is goed afgekoeldHey there sunshine lift my heart
Ben je al op het vliegveld?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hier niet meer, sinds de zon onder is goed afgekoeldI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik ben dus niet. bang he opzicht hier, maar weet en hoorde dit al paar jaar terug.
mijn verstand kiezen groeien niet helemaal lekker. damn. en krijg er nu last van dus. en doet pijn
maar heb echt alleen maar horror verhalen gehoord die ze eruit lieten trekken, hmmmmmmmm ben bang. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
nou ben je de enige mss, damn. ik sschijt in n broek al bij de gedachte dat.quote:
heb nooit gaatje gehad he, ja kleintje en die kon zonder verdoving, wtf.Do what you love, love what you do!![]()
Weet je wat ook lachen is? Een wortelkanaalbehandeling.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben je de enige mss, damn. ik sschijt in n broek al bij de gedachte dat.
heb nooit gaatje gehad he, ja kleintje en die kon zonder verdoving, wtf.![]()
![]()
not helping mijn vriend.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet je wat ook lachen is? Een wortelkanaalbehandeling.
Ik mis ze allemaal. Eentje zat scheef en die was wel moeilijk om eruit te krijgen. Maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben je de enige mss, damn. ik sschijt in n broek al bij de gedachte dat.
heb nooit gaatje gehad he, ja kleintje en die kon zonder verdoving, wtf.![]()
Er zijn ergere dingen dan verstandskiezen![]()
![]()
Of 2 daarvanquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet je wat ook lachen is? Een wortelkanaalbehandeling.![]()
![]()
Nee morgen pas vliegenquote:Hey there sunshine lift my heart
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis ze allemaal. Eentje zat scheef en die was wel moeilijk om eruit te krijgen. Maar zo erg is het nou ook weer niet![]()
Er zijn ergere dingen dan verstandskiezenDo what you love, love what you do!![]()
Dit, dit is nog erger om te hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar een opluchting als die behandeld is!![]()
![]()
![]()
Verstandskiezen eruit halen was peanuts. Paar dagen opletten met wat je eet en waar je kauwt. Klaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nu incheckt bij het hotel in de buurt van het vliegveld
Wat lastiger was om bij te komen dan verwacht
Ga er volledig vanuit dat het Google zijn foutHey there sunshine lift my heart
Ja dat doet onwijs veel pijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?![]()
Heel fijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat![]()
Even doorbijten zeg maar![]()
![]()
Krijgt gewoon goede verdoving hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?![]()
Mss dat ze het in 2 etappes doen, eerst de ene kant en later de andere kant.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Haha ja zware ellende.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit, dit is nog erger om te hebben.
Maar een opluchting als die behandeld is!![]()
![]()
![]()
Verstandskiezen eruit halen was peanuts. Paar dagen opletten met wat je eet en waar je kauwt. Klaar.![]()
![]()
De verdoving is nog het ergst.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dit!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hmmmm rijst bestellenHey there sunshine lift my heart
omg mijn hartslag gaat al omhoog zodra ik normaal in zo'n stoel lig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Krijgt gewoon goede verdoving hoor![]()
Mss dat ze het in 2 etappes doen, eerst de ene kant en later de andere kant.
naja gelukkig heeft iedereen me gerust gesteld nu
echt ben nu nog banger.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha maak er maar grappen over, maar dat is echt angstig voor mij die hele tandarts dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Jeuk is leukquote:Hey there sunshine lift my heart
mss laat ik het nog maar ff gaan, LOL. ik weet dat het pijn doet nu al soms. maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is nog niets van wat komen gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:19 schreef kree het volgende:
mss laat ik het nog maar ff gaan, LOL. ik weet dat het pijn doet nu al soms. maargoed.![]()
![]()
Laat het losHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: