Moet bij komkommers in een lied altijd aan dit irritante mens denkenquote:
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:
Ik met mijn middelstequote:Op donderdag 2 mei 2024 12:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik sta altijd eerst met mijn linkerbeen uit bed.
Ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik sta altijd eerst met mijn linkerbeen uit bed.
Die heb ik dan weer nietquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:04 schreef KoningWouter het volgende:
Ik luister Viva la Vida van Coldplay.
Ben je al op het vliegveld?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hier niet meer, sinds de zon onder is goed afgekoeld
nou ben je de enige mss, damn. ik sschijt in n broek al bij de gedachte dat.quote:
Weet je wat ook lachen is? Een wortelkanaalbehandeling.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben je de enige mss, damn. ik sschijt in n broek al bij de gedachte dat.
heb nooit gaatje gehad he, ja kleintje en die kon zonder verdoving, wtf.
not helping mijn vriend.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet je wat ook lachen is? Een wortelkanaalbehandeling.
Ik mis ze allemaal. Eentje zat scheef en die was wel moeilijk om eruit te krijgen. Maar zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben je de enige mss, damn. ik sschijt in n broek al bij de gedachte dat.
heb nooit gaatje gehad he, ja kleintje en die kon zonder verdoving, wtf.
Of 2 daarvanquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis ze allemaal. Eentje zat scheef en die was wel moeilijk om eruit te krijgen. Maar zo erg is het nou ook weer niet![]()
Er zijn ergere dingen dan verstandskiezen
Dit, dit is nog erger om te hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat doet onwijs veel pijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?
Heel fijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Krijgt gewoon goede verdoving hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?
Haha ja zware ellende.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit, dit is nog erger om te hebben.
Maar een opluchting als die behandeld is!![]()
![]()
![]()
Verstandskiezen eruit halen was peanuts. Paar dagen opletten met wat je eet en waar je kauwt. Klaar.
De verdoving is nog het ergst.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dit!quote:
omg mijn hartslag gaat al omhoog zodra ik normaal in zo'n stoel lig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Krijgt gewoon goede verdoving hoor![]()
Mss dat ze het in 2 etappes doen, eerst de ene kant en later de andere kant.
Dat is nog niets van wat komen gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:19 schreef kree het volgende:
mss laat ik het nog maar ff gaan, LOL. ik weet dat het pijn doet nu al soms. maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |