Of 2 daarvanquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet je wat ook lachen is? Een wortelkanaalbehandeling.
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis ze allemaal. Eentje zat scheef en die was wel moeilijk om eruit te krijgen. Maar zo erg is het nou ook weer niet![]()
Er zijn ergere dingen dan verstandskiezen
Dit, dit is nog erger om te hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat doet onwijs veel pijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?
Heel fijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Krijgt gewoon goede verdoving hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms doet dat onwijs veel pijn die dingen eruit trekken?>. Ik kan me er geen voorstelling bij maken nl?
Haha ja zware ellende.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit, dit is nog erger om te hebben.
Maar een opluchting als die behandeld is!![]()
![]()
![]()
Verstandskiezen eruit halen was peanuts. Paar dagen opletten met wat je eet en waar je kauwt. Klaar.
De verdoving is nog het ergst.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dit!quote:
omg mijn hartslag gaat al omhoog zodra ik normaal in zo'n stoel lig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Krijgt gewoon goede verdoving hoor![]()
Mss dat ze het in 2 etappes doen, eerst de ene kant en later de andere kant.
Dat is nog niets van wat komen gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:19 schreef kree het volgende:
mss laat ik het nog maar ff gaan, LOL. ik weet dat het pijn doet nu al soms. maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |