SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 02-05-2024 11:02:14 ]Smile, it's free therapy.![]()
had erger verwacht na laatste post, hahahaha. maar ok. hier kan ik mee leven wel.
gezellig tochDo what you love, love what you do!![]()
ja toch? Hahaha niet eens zijn mag,. kan het nog wel gezellig zijnquote:
Al die drama altijd.... wie wil dat nou...
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
Nou als we gezellig gaan doen dan ben ik weg.![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jij doet niet aan feestjesquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezellig doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
![]()
Heel mooi weer om de hele dag op kantoor te zitten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
het is de komende dagen ook nog ok. dus je hebt denk geluk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Heel mooi weer om de hele dag op kantoor te zitten
Hay ❤quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
een schizofreen is nooit alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
* MizzezAmy meldt zich voor het gezellige clubje
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
afgevinkt op de lijstquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Smile, it's free therapy.![]()
Hoe is het met Koekie ?quote:Je bent erbijquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy meldt zich voor het gezellige clubje![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga zo naar de kappert. Terugweg meteen ff potgrond halen voor mijn moestuinbakken en paar losse restboodschapjes![]()
![]()
Beter afgevinkt dan doorgestreept!quote:
altijd welkomquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga morgen naar de kappert, is alweer bijna een half jaar geledenquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga zo naar de kappert. Terugweg meteen ff potgrond halen voor mijn moestuinbakken en paar losse restboodschapjes
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
Ik ben nooit alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
Wat je bedoelt is niet schizofreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goed! Mijn depressie is ‘weg’ gemeten en dat komt overeen met mijn gevoel laatste tijd. Mijn angsstoornis idem. Ze mag me pas depressie vrij verklaren na drie maanden maar ik begin wel echt weer te leven. Hoe ist met u?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met Koekie ?
[..]
Je bent erbij![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: