het is de komende dagen ook nog ok. dus je hebt denk geluk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Heel mooi weer om de hele dag op kantoor te zitten
Hay ❤quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
Nou als we gezellig gaan doen dan ben ik weg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
afgevinkt op de lijstquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
* MizzezAmy meldt zich voor het gezellige clubje
Hoe is het met Koekie ?quote:
Je bent erbijquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
altijd welkomquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga morgen naar de kappert, is alweer bijna een half jaar geledenquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ga zo naar de kappert. Terugweg meteen ff potgrond halen voor mijn moestuinbakken en paar losse restboodschapjes
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
een schizofreen is nooit alleen
Ik ben nooit alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
een schizofreen is nooit alleen
Wat je bedoelt is niet schizofreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Goed! Mijn depressie is ‘weg’ gemeten en dat komt overeen met mijn gevoel laatste tijd. Mijn angsstoornis idem. Ze mag me pas depressie vrij verklaren na drie maanden maar ik begin wel echt weer te leven. Hoe ist met u?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met Koekie ?
[..]
Je bent erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |