SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 02-05-2024 11:02:14 ]Smile, it's free therapy.![]()
had erger verwacht na laatste post, hahahaha. maar ok. hier kan ik mee leven wel.
gezellig tochDo what you love, love what you do!![]()
ja toch? Hahaha niet eens zijn mag,. kan het nog wel gezellig zijnquote:
Al die drama altijd.... wie wil dat nou...
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
Nou als we gezellig gaan doen dan ben ik weg.![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jij doet niet aan feestjesquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezellig doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: