gehehehe. ja dat ook, maarja ik koop toch fabriekskaas. dus tja. zal het verschil alleen proeven enzo als dat niet zo duur was. gehehe. smelten helpt btw.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerste groei van gras heeft meer eiwitten, waardoor de melk wat anders smaakt en dus de kaas.
Jij lult aan één stuk door, ook al je alleen bent.quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:24 schreef kree het volgende:
zou doen, met alle van jullie trouwens, idd eens kijken naar de sterren enzo. en dan beetje praten enzo. maargoed helaas niet al te vaak hier te zien.
haha hou wel op zo hoor, want op gegeven moment ben ik uit inspiratie. maar topic wordt dan altijd zo saai neestalquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij lult aan één stuk door, ook al je alleen bent.
Heb het zelf niet ingevuld. doe daar niet aan meequote:Op donderdag 2 mei 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond er niks aan
blij dat het er niet meer is.
schat je dat in? of zie je dat ergens? hoeveel verschillende users er in een topic posten?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog geen 50 users meer die hier posten. Dat is wel eens veel meer geweest
Ik sta laatstequote:Op donderdag 2 mei 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog geen 50 users meer die hier posten. Dat is wel eens veel meer geweest
https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
schat je dat in? of zie je dat ergens? hoeveel verschillende users er in een topic posten?
Stokj staat het laatste op nr 42quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heeft Stokj op de lokroep gereageerd?
Maar had hij nog een leuk verhaal?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die was er gister haha had een like
oh dat zie ik nu pas dat Dott er ook instaat danquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is correct
De lijst van de link is als Dotteke mee zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |