Weet je het zeker moet je niet nog iets kwijt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ok. je hebt gelijk tis ook ff genoeg erover wel.
Ik heb daar geen ervaring mee...quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
maar als piemel spelen niet lukt dan geeft dat nog meer stress![]()
hier geen zuchtje windquote:
Dan is t daar sowieso ook wel warmer, gisteren ook een windje maar was wel lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier geen zuchtje wind
wel zon nu
hele hoop nog, maar die bewaar ik voor de volgende keer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet je het zeker moet je niet nog iets kwijt?
ff in de app een kijkje gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is t daar sowieso ook wel warmer, gisteren ook een windje maar was wel lekker
Waarom zou dat niet lukken? Mits je armen hebt lukt het toch altijd?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
maar als piemel spelen niet lukt dan geeft dat nog meer stress![]()
Ik verheug mij er nu al opquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
hele hoop nog, maar die bewaar ik voor de volgende keer.
tja kweet niet, t maakt iig altijd wel voor een mooi verhaal,. maargoed. Killem wil met piemels spelen enzo, denk dat is belangrijker nuquote:
Hoeveel is een yeng?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar taxi was 27000 yen, ook weer wat overdreven als de trein 1000 yen pp is
Morguh birdiequote:
Ik vind die awards wel leuk, als het positief is. Maar er zitten ook negatieve awards tussen en ben daar zelf geen voorstander vanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik had zoiets wel willen doen met dudje
O gezellig dan. Heb je nu wel een plaatsje gekregen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Japan? Ja
Dingen zijn hier afgeladen vol af en toe
Mensen die van buitenaf de mensen de trein in duwen en alles
Kree je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
my good zeg. hahaha wat vermoeiend dit. LOL
kunnen jullie net gewoon zeggen kree ja je hebt gelijk voor stuk maar ik ook......
Damn zeg, hahahaha
mehh jaren alcohol/ drugs/ medicatie/ stress.. kan van alles zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lukken? Mits je armen hebt lukt het toch altijd?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je niet even met je piemel spelen en ontstressen?
vond er niks aanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die awards wel leuk, als het positief is. Maar er zitten ook negatieve awards tussen en ben daar zelf geen voorstander van
Van drugs word ik alleen maar geiler.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mehh jaren alcohol/ drugs/ medicatie/ stress.. kan van alles zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van drugs word ik alleen maar geiler.
Nooit in de prijzen gevallen zeker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond er niks aan
blij dat het er niet meer is.
ja steeds een beetje erbij blijven doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel lekker in melk ook alleen worden die dingen snel zacht
Of minder melkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja steeds een beetje erbij blijven doen
als het zo zacht is vind ik het ook blehh
gelukkig niet nee.... en lang op vakantie geweestquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit in de prijzen gevallen zeker.
hahaha je zegt t omdat je me beetje kent. hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |