Dat zeg ik, gamma.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
heb eerder al gezegd ik ben het niet eens met totaal letterlijk bijbel natuurlijk
Met zo karretje gaat het wel goedquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vier handjes, vijf koffers, het is een puzzel
Heb ook ruim de tijd genomen om te reizen nu want snel zijn we niet
nou dat kan? maar je vergeet wat ik neem uit de bijbel is mss anderen helpen waar je kunt. mss ben je het4 daar wel mee eens?quote:
Hey heer KWquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon een beetje uit de bijbel halen wat je aanstaat en alles wat je niet uitkomt lekker negeren. Ja toch?
Nee karretje bleef daar, zelf sjouwen naar de treinquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zo karretje gaat het wel goed![]()
Maar zo kan je er waarschijnlijk niet de OV mee in
AI shit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
Hoop is een licht dat nooit dooft,
Een ster die in de duisternis gelooft.
Het is een vonk in het donkerste uur,
Een onzichtbare, maar krachtige toer.
Hoop is een zaadje in de droge grond,
Wachtend op regen, stil en rond.
Het is een lied in de stilste nacht,
Een melodie die zachtjes lacht.
Hoop is een brug over een woeste zee,
Een pad dat zegt: "Volg mij, ik weet de weg, ik weet de stee."
Het is een anker in de wilde storm,
Een vuur dat ons van binnen verwarmt.
Hoop is een droom die we nog niet kennen,
Een verhaal dat we nog moeten pennen.
Het is de moed om door te gaan,
Ook als we voor grote uitdagingen staan.
Dus laten we de hoop in ons hart bewaren,
En laten we haar licht met anderen delen, zonder bezwaren.
Want hoop is een geschenk, zo kostbaar en fijn,
Dat ons helpt om het beste uit het leven te halen, groot of klein.
Dat kan zonder bijbel ook.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan? maar je vergeet wat ik neem uit de bijbel is mss anderen helpen waar je kunt. mss ben je het4 daar wel mee eens?
nou dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gamma.
Als iets je niet bevalt dan zeg je gewoon dat het niet letterlijk bedoeld is.
Kan het vaak wel begrijpen, maar kan er nu geen touw aan vast knopenquote:
Ja waarom waren er vorige jaar geen awardsquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Als er nog awards werden uitgedeeld voor wie het meest in raadsel sprak dan was het kree geweest
Degene die het deed is op anoniem, en blijkbaar niemand anders die het over wilde nemen of ietsquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja waarom waren er vorige jaar geen awards
Novaquote:
Hej KW!quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker je eigen realiteit creëeren.
Gebeurd het daar dan dat er geen plek is als je wilt reizen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tien minuten voor de trein komt
Hopelijk is er plek
Oh ik had zoiets wel willen doen met dudjequote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het deed is op anoniem, en blijkbaar niemand anders die het over wilde nemen of iets
@mario390 niet vergeten!quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Als er nog awards werden uitgedeeld voor wie het meest in raadsel sprak dan was het kree geweest
Dat is dan het nadeel van de vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee karretje bleef daar, zelf sjouwen naar de trein
Is best wel veel werk alles bij houden etcquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik had zoiets wel willen doen met dudje
In Japan? Jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd het daar dan dat er geen plek is als je wilt reizen?
niet zeiken. je doet het er nu om om jou realiteit hier te creëren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker je eigen realiteit creëeren.
Kan je niet even met je piemel spelen en ontstressen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:32 schreef kree het volgende:
ik laat me echt niet af piemelen he enzo hier in dit topic. en ga weg. hahaha
echt weer wat voor jou omdat te zeggen....quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je niet even met je piemel spelen en ontstressen?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je het zeker moet je niet nog iets kwijt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ok. je hebt gelijk tis ook ff genoeg erover wel.
Ik heb daar geen ervaring mee...quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
maar als piemel spelen niet lukt dan geeft dat nog meer stress![]()
hier geen zuchtje windquote:
Dan is t daar sowieso ook wel warmer, gisteren ook een windje maar was wel lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier geen zuchtje wind
wel zon nu
hele hoop nog, maar die bewaar ik voor de volgende keer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet je het zeker moet je niet nog iets kwijt?
ff in de app een kijkje gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is t daar sowieso ook wel warmer, gisteren ook een windje maar was wel lekker
Waarom zou dat niet lukken? Mits je armen hebt lukt het toch altijd?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
maar als piemel spelen niet lukt dan geeft dat nog meer stress![]()
Ik verheug mij er nu al opquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
hele hoop nog, maar die bewaar ik voor de volgende keer.
tja kweet niet, t maakt iig altijd wel voor een mooi verhaal,. maargoed. Killem wil met piemels spelen enzo, denk dat is belangrijker nuquote:
Hoeveel is een yeng?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar taxi was 27000 yen, ook weer wat overdreven als de trein 1000 yen pp is
Morguh birdiequote:
Ik vind die awards wel leuk, als het positief is. Maar er zitten ook negatieve awards tussen en ben daar zelf geen voorstander vanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik had zoiets wel willen doen met dudje
O gezellig dan. Heb je nu wel een plaatsje gekregen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Japan? Ja
Dingen zijn hier afgeladen vol af en toe
Mensen die van buitenaf de mensen de trein in duwen en alles
Kree je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
my good zeg. hahaha wat vermoeiend dit. LOL
kunnen jullie net gewoon zeggen kree ja je hebt gelijk voor stuk maar ik ook......
Damn zeg, hahahaha
mehh jaren alcohol/ drugs/ medicatie/ stress.. kan van alles zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lukken? Mits je armen hebt lukt het toch altijd?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
vond er niks aanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die awards wel leuk, als het positief is. Maar er zitten ook negatieve awards tussen en ben daar zelf geen voorstander van
Van drugs word ik alleen maar geiler.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mehh jaren alcohol/ drugs/ medicatie/ stress.. kan van alles zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van drugs word ik alleen maar geiler.
Nooit in de prijzen gevallen zeker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond er niks aan
blij dat het er niet meer is.
ja steeds een beetje erbij blijven doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel lekker in melk ook alleen worden die dingen snel zacht
Of minder melkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja steeds een beetje erbij blijven doen
als het zo zacht is vind ik het ook blehh
gelukkig niet nee.... en lang op vakantie geweestquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit in de prijzen gevallen zeker.
hahaha je zegt t omdat je me beetje kent. hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |