Dit geloof ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerst rijst met kip en gehakt met aardappels en groenten
Toen nog een pancake met chocolade saus en bananen slagroom en een chocolate danish
Toen een kleine calzone
Toen een chocolade macaron
Nog een crème brulee churro
En daarna een pizza met gehakt en mayonaise met een yoghurt Mango toetje
gehehe ja het was het eerste wat in me opkwam. voel jij je wel eens schuldig tegen iemand nu of in het verleden?quote:
Niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja het was het eerste wat in me opkwam. voel jij je wel eens schuldig tegen iemand nu of in het verleden?
helemaal niks? hmmmmms ik wel eigenlijk, met paar dingen iig. hahahaquote:
quote:
quote:
Heb hier foto bewijs gestuurd de afgelopen urenquote:
quote:
Je gaat nog meer eten vandaagquote:
Neuh, niet perse. Maar doe je ding hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
ff mn hart luchten, je weet het hoort erbij.
ook goed,quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, niet perse. Maar doe je ding hoor.
Ik zeg gewoon bolk, scheelt moeite.
en als je geloof wil brengen, zet t maar voor de deur.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:07 schreef Lovely het volgende:
Als je je hart wil luchten hang je hem maar ff buiten
Geloof gooien we meteen in de kliko.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
en als je geloof wil brengen, zet t maar voor de deur.
gehehehe
Bolk Ik type het wel, kan het wel zeggen maar hoort niemand hierquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, niet perse. Maar doe je ding hoor.
Ik zeg gewoon bolk, scheelt moeite.
Daar staat het wel een beetje in de wegquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef Fogel het volgende:
Ik kom u vrede en geluk brengen
... MOOI, ZET MAAR IN DE GANG!
Aan alles zit een prijskaartje..quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef Fogel het volgende:
Ik kom u vrede en geluk brengen
... MOOI, ZET MAAR IN DE GANG!
Ja maar eerst anderhalf uur met het OV met de hele bepakkingquote:
mjah ik ben de laatste die wil overtuigen enzo of dwingen ervoor he, want neem iedereen nog hetzelfde. maar mss is het niet zo zwart wit hequote:
O je hebt je vol gepakt. Heb je koffer op wieltjes dan hoef je ook niet zo te tillen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar eerst anderhalf uur met het OV met de hele bepakking
En dan viel de merchandise in Disney nog tegen
Dit is van jou alleen?quote:
Vier handjes, vijf koffers, het is een puzzelquote:
Gewoon een beetje uit de bijbel halen wat je aanstaat en alles wat je niet uitkomt lekker negeren. Ja toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ik ben de laatste die wil overtuigen enzo of dwingen ervoor he, want neem iedereen nog hetzelfde. maar mss is het niet zo zwart wit he
Waar heb je het toch allemaal over?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:20 schreef kree het volgende:
hele rits al waar ik op zou kunnen reageren, maar weet je het boeit me niet?
hahaha
Zo, dat is heel wat.quote:
Maar wat neem je dan allemaal mee wat niet in een koffer past?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vier handjes, vijf koffers, het is een puzzel
Heb ook ruim de tijd genomen om te reizen nu want snel zijn we niet
Omdat je het zo lief vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb eerder al gezegd ik ben het niet eens met totaal letterlijk bijbel natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon een beetje uit de bijbel halen wat je aanstaat en alles wat je niet uitkomt lekker negeren. Ja toch?
Voor mij wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ik ben de laatste die wil overtuigen enzo of dwingen ervoor he, want neem iedereen nog hetzelfde. maar mss is het niet zo zwart wit he
Past allemaal in de koffer, sommige dingen mogen niet in het ruimquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat neem je dan allemaal mee wat niet in een koffer past?
Amenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
Hoop is een licht dat nooit dooft,
Een ster die in de duisternis gelooft.
Het is een vonk in het donkerste uur,
Een onzichtbare, maar krachtige toer.
Hoop is een zaadje in de droge grond,
Wachtend op regen, stil en rond.
Het is een lied in de stilste nacht,
Een melodie die zachtjes lacht.
Hoop is een brug over een woeste zee,
Een pad dat zegt: "Volg mij, ik weet de weg, ik weet de stee."
Het is een anker in de wilde storm,
Een vuur dat ons van binnen verwarmt.
Hoop is een droom die we nog niet kennen,
Een verhaal dat we nog moeten pennen.
Het is de moed om door te gaan,
Ook als we voor grote uitdagingen staan.
Dus laten we de hoop in ons hart bewaren,
En laten we haar licht met anderen delen, zonder bezwaren.
Want hoop is een geschenk, zo kostbaar en fijn,
Dat ons helpt om het beste uit het leven te halen, groot of klein.
Ahja daar heb je idd weer handbagage voorquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Past allemaal in de koffer, sommige dingen mogen niet in het ruim
Zoals dingen met een batterij erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |