Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
ja natuurlijk, maar dit studiefinacireing is ander verhaal.quote:Do what you love, love what you do!![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zorgen dat je geen schulden maakt is nog beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had een andere bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
het is niet erg omdat het naar draagkracht gaat en je dus niet zo in de problemen erdoor komt als andere leningen ofzo.
maar toch. ze veranderen dingen die niet zo toen voorgespiegeld werden. en dat is wel ruk.
ik kan het btw betalen hoor. hoewel neit leuk maar zal er niet onder door gaan, maar kan me goed bedenken dat anderen dat mss helemaal niet kunnen, en dat is wel oorzaak van compleet ruk beleid van de overheid.Do what you love, love what you do!![]()
Geen studieschuld maken kan je idd doen door gewoon niet te studerenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
Zorgen dat je geen schulden maakt is nog beterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Studie schuld vind ik weer iets andersquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen studieschuld maken kan je idd doen door gewoon niet te studerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja ik kon niet anders, mijn ouders konden het niet betalen he, en woonde ik nog thuis, maar alleen dan al loopt het hard op met kosten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen studieschuld maken kan je idd doen door gewoon niet te studerenDo what you love, love what you do!![]()
O het is een studie schuld,quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik kon niet anders, mijn ouders konden het niet betalen he, en woonde ik nog thuis, maar alleen dan al loopt het hard op met kosten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En een hypotheek kan je ook vermijden door in een huurhuis te gaan wonenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Studie schuld vind ik weer iets andersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja dat zei ik tochquote:. hahaha ik ben helemaal niet van schulden maken nl.
en nog ook met studie heb ik niet eens zoveel geks gedaan met geld. maar het was gewoon duur. en lukte niet allemaal en toen drama met mn pa er tussen door.
naja boeit de overheid geen reet ik moet terugdokken.Do what you love, love what you do!![]()
Je kan ook huur vermijden door onder een brug te gaan wonenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
En een hypotheek kan je ook vermijden door in een huurhuis te gaan wonen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik heb dus geen "officieel" schulden nergens. maargoed. uitgesteld nog aantal maanden. maar ben bang dat ik er niet onderuit kom om dit ooit toch te betalen.Do what you love, love what you do!![]()
En xo schuldvrij levenquote:Op donderdag 2 mei 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook huur vermijden door onder een brug te gaan wonen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
![]()
Heerlijk tochquote:
Gelukkig heb ik nooit schulden gehad en dat met 4 kids leven van de minimaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou weet je, ik zou het nu kunnen betalen. en ben ik er in 1 keer van af.quote:
maar dan zit ik met -0 op mn rekening. en dat is weer niet slim. gehehehe. omg.Do what you love, love what you do!![]()
ik wil best terug betalen, maar met de aantekening dat de hele regering en sowieso alles dit toen te mooi hebben voorgesteld wel,..... want het gaat niet meer op nu.
dikke lul met zeDo what you love, love what you do!![]()
Daarom gewoon 600 per maand betalen!If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet je, ik zou het nu kunnen betalen. en ben ik er in 1 keer van af.
maar dan zit ik met -0 op mn rekening. en dat is weer niet slim. gehehehe. omg.
Je moet je studie schuld toch binnen een bepaalde tijd terug betalen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja toch, LOL. ik moet er maar om lachen, naar een shit regering. owh wacht die hebben we niet eens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou jammer zijn.
Je moet je studie schuld toch binnen een bepaalde tijd terug betalen?nee zo werkt het niet, er is een bepaalde tijd waarin je moet aflossen. afhankelijk van inkomen dus. als het niet luikt daarna rest kwijtschelding. maar die tijd is lang.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou jammer zijn.
Je moet je studie schuld toch binnen een bepaalde tijd terug betalen?
enne ja ik verdien volgens hun genoeg nu om dat af te lossen. zo werkt het zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
O oke, hoelang zit je er aan vast dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nee zo werkt het niet, er is een bepaalde tijd waarin je moet aflossen. afhankelijk van inkomen dus. als het niet luikt daarna rest kwijtschelding. maar die tijd is lang.
enne ja ik verdien volgens hun genoeg nu om dat af te lossen. zo werkt het zeg maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal maar eens het land van blijheid verlaten en mijn koffers gaan verslepen naar het laatste hotelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn studieschuld is volledig afbetaald ondanks dat ik toen ook echt minima was.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Gelukkig heb ik nooit schulden gehad en dat met 4 kids leven van de minimaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
geen idee maar met mijn salaris nu te lang om te denken van ze schelden het maar kwijt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, hoelang zit je er aan vast dan?
tis jammer he. want verdiende wel ok. maargoed, ga je terug naar middelmatig enzo door dat.
maargoed mss is het terecht, heb het geleend uiteindelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik krijg van filmpjes dan mensen die het kwijt gescholden krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn studieschuld is volledig afbetaald ondanks dat ik toen ook echt minima was.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan zou je nu een deel kunnen doen toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet je, ik zou het nu kunnen betalen. en ben ik er in 1 keer van af.
maar dan zit ik met -0 op mn rekening. en dat is weer niet slim. gehehehe. omg.
Je moet altijd zelf wat achter de hand hebben voor onverwachtse zakenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
niet heel blij over, maar dan ben ik nog die van de prestatiebeurs waren, daarvoor keer iedereen sowieso en maakten niet uit.
Daarna en is nog erger hebben ze helemaal studenten genaaid enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ga je van hotel naar hotel dan? Verschillende delen van het land?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zal maar eens het land van blijheid verlaten en mijn koffers gaan verslepen naar het laatste hotelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn studieschuld is volledig afbetaald ondanks dat ik toen ook echt minima was.Fijn gevoel zal dat geven of niet?
weet ik, ik stel het ff uit omdat dat nl voordeel is. maar ik weet dat ik het moet betalen. en doe wel in termijnen en dan zal het niet een onwijs probleem voor me zijn. natuurlijk niet leuk, maargoed. zal de laatste zijn die gaat mekken erover, want het was lening,quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou je nu een deel kunnen doen toch?
Je moet altijd zelf wat achter de hand hebben voor onverwachtse zakenDo what you love, love what you do!![]()
Ik persoonlijk zou het zo snel mogelijk willen aflossenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee maar met mijn salaris nu te lang om te denken van ze schelden het maar kwijt.
tis jammer he. want verdiende wel ok. maargoed, ga je terug naar middelmatig enzo door dat.
maargoed mss is het terecht, heb het geleend uiteindelijk.
Maar ik ben dan ook allergisch voor schulden of op afbetaling kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook. maar duo is ander verhaal als andere schulden. en ik ga echt niet nu 18000 overmaken naar ze om er vanaf te zijn..... want ik zie er nl geen voordeel in, omdat de rente op schuld lager is als wat de inflatie doet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..] Ik persoonlijk zou het zo snel mogelijk willen aflossen
Maar ik ben dan ook allergisch voor schulden of op afbetaling kopen
en mag ook he/?Do what you love, love what you do!![]()
Ja toen wel, nu denk ik er niet eens meer aan.quote:
Weg is wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Snap ik dat je dat niet doet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar duo is ander verhaal als andere schulden. en ik ga echt niet nu 18000 overmaken naar ze om er vanaf te zijn..... want ik zie er nl geen voordeel in, omdat de rente op schuld lager is als wat de inflatie doet.
en mag ook he/?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt t liefst wil ik er vanaf, maar moet het wel ff tactisch zien ook.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja toen wel, nu denk ik er niet eens meer aan.
Weg is weg
En sowieso wat handig is. Maar ok het is geen credit card schuld of deurwaarders die achter me aan gaan zitten
dus dat is niet zo zorgen, moet alleen ff kijken hoe dit financieel zo handig mogelijk ook nog voor mij is nu
Do what you love, love what you do!![]()
Ja bij stil blijven staan heeft ook geen zin.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja toen wel, nu denk ik er niet eens meer aan.
Weg is wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je er wel meteen af en kun je lekker voor jezelf sparen of investerenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
EEn weekje bij boeken een optie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
ik dacht hierover, maar dan naai ik mezelf dus hard enzo. enne ok dat gun ik de overheid niet. hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:18 schreef drakin het volgende:
Ben je er wel meteen af en kun je lekker voor jezelf sparen of investerenDo what you love, love what you do!![]()
van wat ik verdien gaat al 1000 euro pm weg he naar overheid. flikker maar op.
Ben er sowieso klaar mee met die hele zwakke kut regegering die er niet eens is hier eigenlijk nog, want gemekker.
wtf. ga met me meeeeeeeeeee we gaan weg hier.Do what you love, love what you do!![]()
In sommige gevallen ben je wel een dief van je eigen portemonnee als je je hele schuld aflost om er maar zo snel mogelijk van af te zijn.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
klopt maar niet met 0,1% rente die er nog op zit met studie lening. terwijl inflatie 15 % isquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
In sommige gevallen ben je wel een dief van je eigen portemonnee als je je hele schuld aflost om er maar zo snel mogelijk van af te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Moet dudje alleen naar London volgende week danquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
0,1%
Ik heb nog 0%, maar ook als de rente hoger wordt ga ik toch echt niet meer aflossen dan dat DUO zegt dat ik moet betalen per maand. Dief van mijn eigen portemonnee.Trotste mama van Ambar
Opstellen schrijven natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef SwJ het volgende:
Wacht, wat? Kree heeft gestudeerd?
Maar wat dan?
Trotste mama van Ambar
hmmmmms ik heb m'n P zelfs nog gehaald.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef SwJ het volgende:
Maar wat dan?
Elektrotechniek. vriend.Do what you love, love what you do!![]()
Die ¤18000 op een spaarrekening zetten. Rente is waarschijnlijk hoger dan de rente op de schuld.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar duo is ander verhaal als andere schulden. en ik ga echt niet nu 18000 overmaken naar ze om er vanaf te zijn..... want ik zie er nl geen voordeel in, omdat de rente op schuld lager is als wat de inflatie doet.
en mag ook he/?
Minimale aflossen iedere maand. Niet meer naar omkijken.F.K.A. SuperwormJim![]()
Vrijetijd managementquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef SwJ het volgende:
Maar wat dan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
yup nou min of meer wat ik dacht dus. hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Die ¤18000 op een spaarrekening zetten. Rente is waarschijnlijk hoger dan de rente op de schuld.
Minimale aflossen iedere maand. Niet meer naar omkijken.Do what you love, love what you do!![]()
behalve dat ik nog uitstel periode heb, dus die rek ik er nog ff bij. en onderhand spaar ik wel.Do what you love, love what you do!![]()
Dus je hebt je propedeuse in elektrochniek?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik heb m'n P zelfs nog gehaald.
Elektrotechniek. vriend.F.K.A. SuperwormJim![]()
Sparen
Ik heb denk ik mijn vakantie geld alweer uitgegevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tis trouwens niet de 18000 van lening die ik nu heb, want dat is opgegaan aan kosten. maar heb het onderhand ongeveer zoveel verdiend met werk en over op spaarrekening, maar dat is ook echt alles dus, als ik dat weg geef zit ik weer op 0. naja zal ook niet eerster keer zijn, maar wil dat niet weer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Die ¤18000 op een spaarrekening zetten. Rente is waarschijnlijk hoger dan de rente op de schuld.
Minimale aflossen iedere maand. Niet meer naar omkijken.Do what you love, love what you do!![]()
ga niet eens op vakantie.... al jaren niet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Sparen
Ik heb denk ik mijn vakantie geld alweer uitgegevenDo what you love, love what you do!![]()
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Dan moet je toch bakken met geld hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
ga niet eens op vakantie.... al jaren niet eigenlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja natuurlijk in theorie wel, tenzij je er 18.000 aftrekt enzo...quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan moet je toch bakken met geld hebbenDo what you love, love what you do!![]()
maar dat is over delen dus. dat is niet waarom ik niet op vakantie ben gegaan. want kan best wel.Do what you love, love what you do!![]()
* Fogel heeft meteen ABBA deuntje in zijn hoofdquote:I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Goedzoquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel heeft meteen ABBA deuntje in zijn hoofdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Prioriteitenquote:
Ik heb al vijf keer gegeten vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
whaatquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Prioriteiten
Ik heb al vijf keer gegeten vandaag![]()
![]()
Morguh MoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst rijst met kip en gehakt met aardappels en groentenquote:
Toen nog een pancake met chocolade saus en bananen slagroom en een chocolate danish
Toen een kleine calzone
Toen een chocolade macaron
Nog een crème brulee churro
En daarna een pizza met gehakt en mayonaise met een yoghurt Mango toetjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
maar mij geld uit joh. echt. hahaha heb mer er maar 1 keertje druk over gemaakt en toen kon ik dus echt geen eten kopen enzo ofzo. en alles rood en kon nog net slapen.
Maargoed ook alles komt wel goed weer dan. tis wel lastig btw enzo. mss voor filmpjes zijn ze er wel eens..... maar dat is anders. tis anders als je weet kan nergens terecht gewoon en geen eten.Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt stukken beter dan mijn "een droog afbakbroodje in de auto onderweg naar het werk"quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerst rijst met kip en gehakt met aardappels en groenten
Toen nog een pancake met chocolade saus en bananen slagroom en een chocolate danish
Toen een kleine calzone
En daarna een pizza met gehakt en mayonaise met een yoghurt Mango toetjeI'm surrounded by morons!
Bijna alles ook in Mickey vormquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter dan mijn "een droog afbakbroodje in de auto onderweg naar het werk"
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OK, dan was het een Mickey-oorquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna alles ook in Mickey vorm
zo dan wat veelquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toen een kleine calzone
En daarna een pizza met gehakt en mayonaise met een yoghurt Mango toetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou serieus, hebben jullie wel eens in een situatie gezeten, dat je dus echt niet meer weet waar heen te gaan?
ik wel, en was geen familie he toen ff op het moment. denk slaap in de auto maar, en krijg je politie op je dak. het wtf.Do what you love, love what you do!![]()
wrtf laat ik hert maar niet eens over hebben ook, want ok sommige weten dit verhaal andere niet wss. maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
Dit geloof ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toen een kleine calzone
En daarna een pizza met gehakt en mayonaise met een yoghurt Mango toetje![]()
![]()
laat ik zeggen behoorlijk fucked up. dus
maar heb hoop gehad aan iedereen ook hier hoor die dat volgende. thanks nog daarvoor.
gehehe ja het was het eerste wat in me opkwam. voel jij je wel eens schuldig tegen iemand nu of in het verleden?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:46 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja het was het eerste wat in me opkwam. voel jij je wel eens schuldig tegen iemand nu of in het verleden?![]()
helemaal niks? hmmmmms ik wel eigenlijk, met paar dingen iig. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
BålkI'm surrounded by morons!
tja zie het maar hoor. ik zal niemand erover anders aan kijken,. maar zo denk ik er ff over.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
quote:
HebHeb hier foto bewijs gestuurd de afgelopen urenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
deze is btw nog leuk over hetzelfde liedje, klein beetje terzijde aan meegewerkt.
Okree.I'm surrounded by morons!
Je gaat nog meer eten vandaagquote:
denk nog steeds waarom zat ik op zo'n kut school dan terwijl dat veel leuker is, maarja tis jaren later enzoDo what you love, love what you do!![]()
Neuh, niet perse. Maar doe je ding hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
ff mn hart luchten, je weet het hoort erbij.
Ik zeg gewoon bolk, scheelt moeite.I'm surrounded by morons!
ook goed,quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, niet perse. Maar doe je ding hoor.
Ik zeg gewoon bolk, scheelt moeite.
bolkI'm surrounded by morons!
deze vond ik dan leuker trouwens, zoals ik zei ken er aantal en beetje heen en weer voor wie onwaar dat. maar wil zeggen ik heb zijdelings dus verhaal meegekregen, maar ken er aantal best goed die ook bij mij mee deden. vandaar
maar dat is toch grappig?Do what you love, love what you do!![]()
en als je geloof wil brengen, zet t maar voor de deur.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:07 schreef Lovely het volgende:
Als je je hart wil luchten hang je hem maar ff buiten
geheheheDo what you love, love what you do!![]()
Geloof gooien we meteen in de kliko.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
en als je geloof wil brengen, zet t maar voor de deur.
gehehehe![]()
Ik kom u vrede en geluk brengen
... MOOI, ZET MAAR IN DE GANG!I'm surrounded by morons!
Bolk Ik type het wel, kan het wel zeggen maar hoort niemand hierquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, niet perse. Maar doe je ding hoor.
Ik zeg gewoon bolk, scheelt moeite.
Daar staat het wel een beetje in de wegquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef Fogel het volgende:
... MOOI, ZET MAAR IN DE GANG!![]()
Aan alles zit een prijskaartje..quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:13 schreef Fogel het volgende:
... MOOI, ZET MAAR IN DE GANG!![]()
HalleluyaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft U Jezus al gevonden?
...Nee, issie alweer kwijt? Volgende keer beter vastspijkeren!I'm surrounded by morons!
Ja maar eerst anderhalf uur met het OV met de hele bepakkingquote:
En dan viel de merchandise in Disney nog tegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mjah ik ben de laatste die wil overtuigen enzo of dwingen ervoor he, want neem iedereen nog hetzelfde. maar mss is het niet zo zwart wit hequote:
O je hebt je vol gepakt. Heb je koffer op wieltjes dan hoef je ook niet zo te tillen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar eerst anderhalf uur met het OV met de hele bepakking
En dan viel de merchandise in Disney nog tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is van jou alleen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hele rits al waar ik op zou kunnen reageren, maar weet je het boeit me niet?
hahahaDo what you love, love what you do!![]()
mag hoor maar ik reageer niet op willekeurige zo, vraag maar als je wil. dan kom ik erop terug.
Vier handjes, vijf koffers, het is een puzzelquote:
Heb ook ruim de tijd genomen om te reizen nu want snel zijn we nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon een beetje uit de bijbel halen wat je aanstaat en alles wat je niet uitkomt lekker negeren. Ja toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ik ben de laatste die wil overtuigen enzo of dwingen ervoor he, want neem iedereen nog hetzelfde. maar mss is het niet zo zwart wit heProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar heb je het toch allemaal over?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:20 schreef kree het volgende:
hele rits al waar ik op zou kunnen reageren, maar weet je het boeit me niet?
hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, dat is heel wat.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wat neem je dan allemaal mee wat niet in een koffer past?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vier handjes, vijf koffers, het is een puzzel
Heb ook ruim de tijd genomen om te reizen nu want snel zijn we niet![]()
![]()
Omdat je het zo lief vraagtquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb eerder al gezegd ik ben het niet eens met totaal letterlijk bijbel natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon een beetje uit de bijbel halen wat je aanstaat en alles wat je niet uitkomt lekker negeren. Ja toch?Do what you love, love what you do!![]()
Voor mij wel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ik ben de laatste die wil overtuigen enzo of dwingen ervoor he, want neem iedereen nog hetzelfde. maar mss is het niet zo zwart wit he
Geloof is een utopie.![]()
Hoop is een licht dat nooit dooft,
Een ster die in de duisternis gelooft.
Het is een vonk in het donkerste uur,
Een onzichtbare, maar krachtige toer.
Hoop is een zaadje in de droge grond,
Wachtend op regen, stil en rond.
Het is een lied in de stilste nacht,
Een melodie die zachtjes lacht.
Hoop is een brug over een woeste zee,
Een pad dat zegt: "Volg mij, ik weet de weg, ik weet de stee."
Het is een anker in de wilde storm,
Een vuur dat ons van binnen verwarmt.
Hoop is een droom die we nog niet kennen,
Een verhaal dat we nog moeten pennen.
Het is de moed om door te gaan,
Ook als we voor grote uitdagingen staan.
Dus laten we de hoop in ons hart bewaren,
En laten we haar licht met anderen delen, zonder bezwaren.
Want hoop is een geschenk, zo kostbaar en fijn,
Dat ons helpt om het beste uit het leven te halen, groot of klein.![]()
Past allemaal in de koffer, sommige dingen mogen niet in het ruimquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat neem je dan allemaal mee wat niet in een koffer past?
Zoals dingen met een batterij erinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Amenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
Dat ons helpt om het beste uit het leven te halen, groot of klein.![]()
Ahja daar heb je idd weer handbagage voorquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Past allemaal in de koffer, sommige dingen mogen niet in het ruim
Zoals dingen met een batterij erin![]()
Dat zeg ik, gamma.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
heb eerder al gezegd ik ben het niet eens met totaal letterlijk bijbel natuurlijk
Als iets je niet bevalt dan zeg je gewoon dat het niet letterlijk bedoeld is.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Met zo karretje gaat het wel goedquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vier handjes, vijf koffers, het is een puzzel
Heb ook ruim de tijd genomen om te reizen nu want snel zijn we niet![]()
Maar zo kan je er waarschijnlijk niet de OV mee inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tien minuten voor de trein komt
Hopelijk is er plekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou dat kan? maar je vergeet wat ik neem uit de bijbel is mss anderen helpen waar je kunt. mss ben je het4 daar wel mee eens?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hey heer KWquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon een beetje uit de bijbel halen wat je aanstaat en alles wat je niet uitkomt lekker negeren. Ja toch?
Nee karretje bleef daar, zelf sjouwen naar de treinquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zo karretje gaat het wel goed![]()
Maar zo kan je er waarschijnlijk niet de OV mee inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
AI shit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:22 schreef Lovely het volgende:
Dat ons helpt om het beste uit het leven te halen, groot of klein.Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan zonder bijbel ook.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan? maar je vergeet wat ik neem uit de bijbel is mss anderen helpen waar je kunt. mss ben je het4 daar wel mee eens?![]()
nou dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gamma.
Als iets je niet bevalt dan zeg je gewoon dat het niet letterlijk bedoeld is.Do what you love, love what you do!![]()
Kan het vaak wel begrijpen, maar kan er nu geen touw aan vast knopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar taxi was 27000 yen, ook weer wat overdreven als de trein 1000 yen pp isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja waarom waren er vorige jaar geen awardsquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Als er nog awards werden uitgedeeld voor wie het meest in raadsel sprak dan was het kree geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Degene die het deed is op anoniem, en blijkbaar niemand anders die het over wilde nemen of ietsquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja waarom waren er vorige jaar geen awards![]()
Novaquote:
Hej KW!quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker je eigen realiteit creëeren.![]()
![]()
Gebeurd het daar dan dat er geen plek is als je wilt reizen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Tien minuten voor de trein komt
Hopelijk is er plekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik had zoiets wel willen doen met dudjequote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het deed is op anoniem, en blijkbaar niemand anders die het over wilde nemen of ietsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@mario390 niet vergeten!quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:26 schreef Lovely het volgende:
Als er nog awards werden uitgedeeld voor wie het meest in raadsel sprak dan was het kree geweestProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is dan het nadeel van de vakantiequote:Op donderdag 2 mei 2024 10:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee karretje bleef daar, zelf sjouwen naar de treinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is best wel veel werk alles bij houden etcquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik had zoiets wel willen doen met dudje![]()
In Japan? Jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd het daar dan dat er geen plek is als je wilt reizen?
Dingen zijn hier afgeladen vol af en toe
Mensen die van buitenaf de mensen de trein in duwen en allesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet zeiken. je doet het er nu om om jou realiteit hier te creëren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker je eigen realiteit creëeren.
my good zeg. hahaha wat vermoeiend dit. LOL
kunnen jullie net gewoon zeggen kree ja je hebt gelijk voor stuk maar ik ook......
Damn zeg, hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
ik laat me echt niet af piemelen he enzo hier in dit topic. en ga weg. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Kan je niet even met je piemel spelen en ontstressen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:32 schreef kree het volgende:
ik laat me echt niet af piemelen he enzo hier in dit topic. en ga weg. hahahaI'm surrounded by morons!
laat gaan wmb kan het ook over andere dingen gaan en ben echt niet zo kinderachtig dat ik me zo aangevallen voel. maar ok mening geef ik wel.
haha
over alles trouwens als ik denk gaat wat aan.Do what you love, love what you do!![]()
echt weer wat voor jou omdat te zeggen....quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je niet even met je piemel spelen en ontstressen?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.![]()
maar als piemel spelen niet lukt dan geeft dat nog meer stress![]()
Weet je het zeker moet je niet nog iets kwijt?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ok. je hebt gelijk tis ook ff genoeg erover wel.![]()
Ik heb daar geen ervaring mee...quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
maar als piemel spelen niet lukt dan geeft dat nog meer stress
hier geen zuchtje windquote:
wel zon nu
Dan is t daar sowieso ook wel warmer, gisteren ook een windje maar was wel lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier geen zuchtje wind
wel zon nu![]()
hele hoop nog, maar die bewaar ik voor de volgende keer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet je het zeker moet je niet nog iets kwijt?
ff in de app een kijkje gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is t daar sowieso ook wel warmer, gisteren ook een windje maar was wel lekker
20 graden nu en we gaan naar 24Smile, it's free therapy.
Waarom zou dat niet lukken? Mits je armen hebt lukt het toch altijd?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
maar als piemel spelen niet lukt dan geeft dat nog meer stress![]()
Ik verheug mij er nu al opquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
hele hoop nog, maar die bewaar ik voor de volgende keer.![]()
tja kweet niet, t maakt iig altijd wel voor een mooi verhaal,. maargoed. Killem wil met piemels spelen enzo, denk dat is belangrijker nuquote:
Hoeveel is een yeng?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar taxi was 27000 yen, ook weer wat overdreven als de trein 1000 yen pp isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh birdiequote:
Ik vind die awards wel leuk, als het positief is. Maar er zitten ook negatieve awards tussen en ben daar zelf geen voorstander vanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik had zoiets wel willen doen met dudjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O gezellig dan. Heb je nu wel een plaatsje gekregen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Japan? Ja
Dingen zijn hier afgeladen vol af en toe
Mensen die van buitenaf de mensen de trein in duwen en allesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kree je hebt gelijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
my good zeg. hahaha wat vermoeiend dit. LOL
kunnen jullie net gewoon zeggen kree ja je hebt gelijk voor stuk maar ik ook......
Damn zeg, hahahaha![]()
![]()
mehh jaren alcohol/ drugs/ medicatie/ stress.. kan van alles zijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lukken? Mits je armen hebt lukt het toch altijd?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
vond er niks aanquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die awards wel leuk, als het positief is. Maar er zitten ook negatieve awards tussen en ben daar zelf geen voorstander van
blij dat het er niet meer is.
Van drugs word ik alleen maar geiler.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mehh jaren alcohol/ drugs/ medicatie/ stress.. kan van alles zijn
quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van drugs word ik alleen maar geiler.toch niet van alle drugs....
Nooit in de prijzen gevallen zeker.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond er niks aan
blij dat het er niet meer is.
ja steeds een beetje erbij blijven doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel lekker in melk ook alleen worden die dingen snel zacht
als het zo zacht is vind ik het ook blehhSmile, it's free therapy.
Of minder melkquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja steeds een beetje erbij blijven doen
als het zo zacht is vind ik het ook blehh![]()
gelukkig niet nee.... en lang op vakantie geweestquote:Op donderdag 2 mei 2024 10:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nooit in de prijzen gevallen zeker.
hahaha je zegt t omdat je me beetje kent. hahahaquote:
maargoed ik stop al, tis ook wel genoeg denk. heb er ff allemaal genoeg over gezegd. L)Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: