Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet je, ik zou het nu kunnen betalen. en ben ik er in 1 keer van af.
maar dan zit ik met -0 op mn rekening. en dat is weer niet slim. gehehehe. omg.
ja toch, LOL. ik moet er maar om lachen, naar een shit regering. owh wacht die hebben we niet eens.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou jammer zijn.
Je moet je studie schuld toch binnen een bepaalde tijd terug betalen?
nee zo werkt het niet, er is een bepaalde tijd waarin je moet aflossen. afhankelijk van inkomen dus. als het niet luikt daarna rest kwijtschelding. maar die tijd is lang.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou jammer zijn.
Je moet je studie schuld toch binnen een bepaalde tijd terug betalen?
O oke, hoelang zit je er aan vast dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
nee zo werkt het niet, er is een bepaalde tijd waarin je moet aflossen. afhankelijk van inkomen dus. als het niet luikt daarna rest kwijtschelding. maar die tijd is lang.
enne ja ik verdien volgens hun genoeg nu om dat af te lossen. zo werkt het zeg maar.
Mijn studieschuld is volledig afbetaald ondanks dat ik toen ook echt minima was.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Gelukkig heb ik nooit schulden gehad en dat met 4 kids leven van de minima
geen idee maar met mijn salaris nu te lang om te denken van ze schelden het maar kwijt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, hoelang zit je er aan vast dan?
Ik krijg van filmpjes dan mensen die het kwijt gescholden krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn studieschuld is volledig afbetaald ondanks dat ik toen ook echt minima was.
Dan zou je nu een deel kunnen doen toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet je, ik zou het nu kunnen betalen. en ben ik er in 1 keer van af.
maar dan zit ik met -0 op mn rekening. en dat is weer niet slim. gehehehe. omg.
Ga je van hotel naar hotel dan? Verschillende delen van het land?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zal maar eens het land van blijheid verlaten en mijn koffers gaan verslepen naar het laatste hotel
quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn studieschuld is volledig afbetaald ondanks dat ik toen ook echt minima was.
weet ik, ik stel het ff uit omdat dat nl voordeel is. maar ik weet dat ik het moet betalen. en doe wel in termijnen en dan zal het niet een onwijs probleem voor me zijn. natuurlijk niet leuk, maargoed. zal de laatste zijn die gaat mekken erover, want het was lening,quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou je nu een deel kunnen doen toch?
Je moet altijd zelf wat achter de hand hebben voor onverwachtse zaken
Ik persoonlijk zou het zo snel mogelijk willen aflossenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee maar met mijn salaris nu te lang om te denken van ze schelden het maar kwijt.
tis jammer he. want verdiende wel ok. maargoed, ga je terug naar middelmatig enzo door dat.
maargoed mss is het terecht, heb het geleend uiteindelijk.
ik ook. maar duo is ander verhaal als andere schulden. en ik ga echt niet nu 18000 overmaken naar ze om er vanaf te zijn..... want ik zie er nl geen voordeel in, omdat de rente op schuld lager is als wat de inflatie doet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..] Ik persoonlijk zou het zo snel mogelijk willen aflossen
Maar ik ben dan ook allergisch voor schulden of op afbetaling kopen
Ja toen wel, nu denk ik er niet eens meer aan.quote:
Snap ik dat je dat niet doet.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar duo is ander verhaal als andere schulden. en ik ga echt niet nu 18000 overmaken naar ze om er vanaf te zijn..... want ik zie er nl geen voordeel in, omdat de rente op schuld lager is als wat de inflatie doet.
en mag ook he/?
echt t liefst wil ik er vanaf, maar moet het wel ff tactisch zien ook.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja toen wel, nu denk ik er niet eens meer aan.
Weg is weg
Ja bij stil blijven staan heeft ook geen zin.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja toen wel, nu denk ik er niet eens meer aan.
Weg is weg
EEn weekje bij boeken een optie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |