ik dacht hierover, maar dan naai ik mezelf dus hard enzo. enne ok dat gun ik de overheid niet. hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:18 schreef drakin het volgende:
Ben je er wel meteen af en kun je lekker voor jezelf sparen of investeren
klopt maar niet met 0,1% rente die er nog op zit met studie lening. terwijl inflatie 15 % isquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
In sommige gevallen ben je wel een dief van je eigen portemonnee als je je hele schuld aflost om er maar zo snel mogelijk van af te zijn.
Moet dudje alleen naar London volgende week danquote:
Opstellen schrijven natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef SwJ het volgende:
Wacht, wat? Kree heeft gestudeerd?
Maar wat dan?
hmmmmms ik heb m'n P zelfs nog gehaald.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef SwJ het volgende:
Maar wat dan?
Die ¤18000 op een spaarrekening zetten. Rente is waarschijnlijk hoger dan de rente op de schuld.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook. maar duo is ander verhaal als andere schulden. en ik ga echt niet nu 18000 overmaken naar ze om er vanaf te zijn..... want ik zie er nl geen voordeel in, omdat de rente op schuld lager is als wat de inflatie doet.
en mag ook he/?
Vrijetijd managementquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:24 schreef SwJ het volgende:
Maar wat dan?
yup nou min of meer wat ik dacht dus. hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Die ¤18000 op een spaarrekening zetten. Rente is waarschijnlijk hoger dan de rente op de schuld.
Minimale aflossen iedere maand. Niet meer naar omkijken.
Dus je hebt je propedeuse in elektrochniek?quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik heb m'n P zelfs nog gehaald.
Elektrotechniek. vriend.
tis trouwens niet de 18000 van lening die ik nu heb, want dat is opgegaan aan kosten. maar heb het onderhand ongeveer zoveel verdiend met werk en over op spaarrekening, maar dat is ook echt alles dus, als ik dat weg geef zit ik weer op 0. naja zal ook niet eerster keer zijn, maar wil dat niet weer.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Die ¤18000 op een spaarrekening zetten. Rente is waarschijnlijk hoger dan de rente op de schuld.
Minimale aflossen iedere maand. Niet meer naar omkijken.
ga niet eens op vakantie.... al jaren niet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Sparen
Ik heb denk ik mijn vakantie geld alweer uitgegeven
Dan moet je toch bakken met geld hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
ga niet eens op vakantie.... al jaren niet eigenlijk.
ja natuurlijk in theorie wel, tenzij je er 18.000 aftrekt enzo...quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan moet je toch bakken met geld hebben
* Fogel heeft meteen ABBA deuntje in zijn hoofdquote:
Goedzoquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel heeft meteen ABBA deuntje in zijn hoofd
quote:
Prioriteitenquote:
whaatquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Prioriteiten
Ik heb al vijf keer gegeten vandaag
Eerst rijst met kip en gehakt met aardappels en groentenquote:
Klinkt stukken beter dan mijn "een droog afbakbroodje in de auto onderweg naar het werk"quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerst rijst met kip en gehakt met aardappels en groenten
Toen nog een pancake met chocolade saus en bananen slagroom en een chocolate danish
Toen een kleine calzone
Toen een chocolade macaron
Nog een crème brulee churro
En daarna een pizza met gehakt en mayonaise met een yoghurt Mango toetje
Bijna alles ook in Mickey vormquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter dan mijn "een droog afbakbroodje in de auto onderweg naar het werk"
OK, dan was het een Mickey-oorquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna alles ook in Mickey vorm
zo dan wat veelquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerst rijst met kip en gehakt met aardappels en groenten
Toen nog een pancake met chocolade saus en bananen slagroom en een chocolate danish
Toen een kleine calzone
Toen een chocolade macaron
Nog een crème brulee churro
En daarna een pizza met gehakt en mayonaise met een yoghurt Mango toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |