Wat fijnquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Mijn depressie is ‘weg’ gemeten en dat komt overeen met mijn gevoel laatste tijd. Mijn angsstoornis idem. Ze mag me pas depressie vrij verklaren na drie maanden maar ik begin wel echt weer te leven. Hoe ist met u?
NIVEA Jij kunt niet weten wat ik wel of niet bedoelquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is niet schizofreen
Fijn te lezen dat het beter gaatquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goed! Mijn depressie is ‘weg’ gemeten en dat komt overeen met mijn gevoel laatste tijd. Mijn angsstoornis idem. Ze mag me pas depressie vrij verklaren na drie maanden maar ik begin wel echt weer te leven. Hoe ist met u?
ja zo kom ik dus niet he zonder taartquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
Beetje aan het genieten van het weer
Terwijl ik eigenlijk nu een taart moet maken
management taal. is dat. hahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NIVEA Jij kunt niet weten wat ik wel of niet bedoel![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zo kom ik dus niet he zonder taart
Ben je jarig?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
Oh das zo lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken bij de kaasboer of hij al graskaas heeft
Er lag hier in de jumbo graskaas van een lokale boerquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:09 schreef Lovely het volgende:
Vanmiddag maar eens kijken bij de kaasboer of hij al graskaas heeft
boeie who cares, je snapt wat ik bedoel. doet spelling ermee. geef de schuld maar aan steve jobs.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lag hier in de jumbo graskaas van een lokale boer
400 gram voor 12 euro![]()
![]()
Die is aan het werk nuquote:
Dat is wel aan de prijzig kant zegquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er lag hier in de jumbo graskaas van een lokale boer
400 gram voor 12 euro![]()
![]()
nee maar dat heb ik bij bijna al je posts dat ik je niet zo volgquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
boeie who cares, je snapt wat ik bedoel. doet spelling ermee. geef de schuld maar aan steve jobs.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
pfoe dat is wel heel duur
zegt me eigenlijk niks graskaas
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is de kaas van de melk van de koeien die voor het eerst weer op het gras staan
quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn![]()
![]()
In principe is het niet echt veel duurderquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow
en dat smaakt echt anders? of betaal je dan voor het idee dat ze weer voor het eerst op gras hebben gestaan?
aanraken? hahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo gaat ie goed
Zo gaat ie beter
Alweer een kilometer
Ik ga de volgende trein zoeken
Kom ik nog aan mijn dagelijkse quota voor mensen aanraken enzo
Is het een vogelquote:
Het is super lovelyquote:Op donderdag 2 mei 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het een vogel
Is het een vliegtuig
Nee dat is het niet
Die je aan de hemel zietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |