abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 mei 2024 @ 12:28:19 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213604268

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: SwJ

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een SwJ, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over beslissingen van SwJ, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent SwJ in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij SwJ, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het normaal.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij SwJ niet bekend is, zal hij ongetwijfeld aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Deze OP is hier te vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213604545
ik ben het er niet mee eens hoor met wat jullie zeggen?
En idd Swj moet het zich niet aantrekken, ik zeg het ook niet tegen hem als persoon. Maar wel als in zijn functie hier als mod.

Verder prima kerel.
Maar ik hoor het alweer, had net zo goed niks kunnen zeggen want wordt weer geen reet mee gedaan.
What else is new...... :')
Do what you love, love what you do!
pi_213604575
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?

En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
pi_213604598
Kunnen we ONZ niet gewoon omdopen naar KRE - De Grote Kree-show?

Alles draait immers om hem in ONZ.
pi_213604628
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we ONZ niet gewoon omdopen naar KRE - De Grote Kree-show?

Alles draait immers om hem in ONZ.
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.
maar zou het dan toch hier ff willen houden op punten en als je die hebt dan zeg je ze maar. wat je nu post slaat natuurlijk nergens op
pi_213604665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:59 schreef kree het volgende:

[..]
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.
maar zou het dan toch hier ff willen houden op punten en als je die hebt dan zeg je ze maar. wat je nu post slaat natuurlijk nergens op
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.

Er is maar 1 stoker in DTS momenteel, en ik ben het niet.
pi_213604685
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.

Er is maar 1 stoker in DTS momenteel, en ik ben het niet.
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???
dat is gelul, bovendien meestal als ik post en het zeik stel zit er niet is het wel gezellig.
pi_213604691
Pas geleden werd je boos omdat niemand het over jouw onderwerp wilde hebben. Je begon mensen in DTS zelf uit te schelden voor wegkijkers en vond dat slap waren, alleen maar omdat we het niet over jouw specifieke onderwerp wilde praten.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:03:57 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213604692
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:55 schreef kree het volgende:
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?

En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.

Blijkbaar krijg je het niet voor elkaar om deze smiley: :O te negeren. Dat is jouw probleem. Het vervelende is dat je dat ze niet ziet. Het is iedereen schuld: degene die de smiley post, de corrupte mods die de smiley toestaan, de users die tr's plaatsen als je je weer eens opwindt over deze smiley. Maar vooral ligt t niet aan jou.

Daar kan ik je niet mee helpen. Het bepaalt en verziekt echter wel regelmatig de sfeer in DTS. En dat is niet de bedoeling, dat een hele reeks de dupe wordt van jouw gebrek aan zelfreflectie.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213604699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:02 schreef kree het volgende:

[..]
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???
dat is gelul, bovendien meestal als ik post en het zeik stel zit er niet is het wel gezellig.
Precies mijn punt.

Je krijgt het voor elkaar om mijn hele post te negeren en er zelf wat van te verzinnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:05:17 ]
pi_213604709
Misschien tijd voor een alcohol-slot op ONZ.

Succes ermee.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:06:01 ]
pi_213604725
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Pas geleden werd je boos omdat niemand het over jouw onderwerp wilde hebben. Je begon mensen in DTS zelf uit te schelden voor wegkijkers en vond dat slap waren, alleen maar omdat we het niet over jouw specifieke onderwerp wilde praten.
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????
Ik was niet boos omdat mensen er niet op reageerden, ik maakte een punt van dat mensen er niks over zeggen en mss liever wegkeken, wss iets in die strekking.
Weet niet eens meer, onthou het ook niet.

maar niemand en niemand echt kan mij betichten van dat ik met opzet dat topic naar mijn hand wil zetten.... ik vertel maar gewoon, jullie reageren/

Jij in tegenstelling beste aardappel hebt er een handje van om juist drama te willen maken....
  Admin zaterdag 18 mei 2024 @ 13:06:34 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213604726
Screenshot van alle Dm's graag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213604752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef kree het volgende:

[..]
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????
Ik was niet boos omdat mensen er niet op reageerden, ik maakte een punt van dat mensen er niks over zeggen en mss liever wegkeken, wss iets in die strekking.
Weet niet eens meer, onthou het ook niet.

maar niemand en niemand echt kan mij betichten van dat ik met opzet dat topic naar mijn hand wil zetten.... ik vertel maar gewoon, jullie reageren/

Jij in tegenstelling beste aardappel hebt er een handje van om juist drama te willen maken....
Je bent toen uren doorgegaan over dat onderwerp ondanks dat niemand mee deed. Maar nee hoor, je probeert echt het topic niet naar je hand te zetten.

En je probeert nu al meerdere keren mij van drama te betichten. Wat ben je zelf nu al uren aan het doen? Met je 'iK haAl eEn Fa ErBiJ' als een mod iets doet wat niet naar jouw zin is?

L

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:10:28 ]
pi_213604755
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef SwJ het volgende:

[..]
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.

Blijkbaar krijg je het niet voor elkaar om deze smiley: :O te negeren. Dat is jouw probleem. Het vervelende is dat je dat ze niet ziet. Het is iedereen schuld: degene die de smiley post, de corrupte mods die de smiley toestaan, de users die tr's plaatsen als je je weer eens opwindt over deze smiley. Maar vooral ligt t niet aan jou.

Daar kan ik je niet mee helpen. Het bepaalt en verziekt echter wel regelmatig de sfeer in DTS. En dat is niet de bedoeling, dat een hele reeks de dupe wordt van jouw gebrek aan zelfreflectie.
nee tuurlijk is het niet eens die smiley, of als ie keertje voorkomt, maar ok dan moet ik het over personen gaan hebben nu. enne denk niet dat het handig is, maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag? En vooral het wel alles willen weten maar niks vertellen.

Ik trek dat slecht. en meerdere. bovendien voegt het weinig toe aan topic.

maar ok tis goed dat we er ff over praten zo, want mss is het wel onwijs onduidelijk aardappel maakt er nu natuurlijk show van. want zo is ie,.
precies mijn punt. maar ok.
pi_213604761
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef yvonne het volgende:
ik zou dat zo graag echt willen doen?
maar weet niet of iedereen t waardeert wel als ik dat zo neerzet.

maar heb ze hoor?
pi_213604769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

maar ok tis goed dat we er ff over praten zo, want mss is het wel onwijs onduidelijk aardappel maakt er nu natuurlijk show van. want zo is ie,.
precies mijn punt. maar ok.
_O-

Dat is precies wat jij nu al uren doet. Zelfkennis is jou vreemd.
pi_213604774
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef yvonne het volgende:
ik ga dat niet hier zo posten, maargoed als je ze wil, doe wel via mail en dan ga ik wel echt uit van vertrouwen. maar ok denk kan ik jou wel toevertrouwen.
pi_213604785
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
_O-

Dat is precies wat jij nu al uren doet. Zelfkennis is jou vreemd.
ga is weg vervelende vent????? je maakt geen punt je zit alleen weer hetzelfde te doen als in het topic?

hoe zou jij het willen dan? je zit in FB hier he niet in je bolk chat.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:19:33 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213604857
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:
maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag?
Links naar of quotes van "gezuig gedrag" graag.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213604877
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
euhm alle posts?

Kan me niet herinneren dat ze iets vertelde behalve van ben moe en met smiley en veel vragen?
pi_213604923
kijk ik ben ok met vragen he? en maarja zo gaat het dan normaal wss, van vertel je wat en verteld ander wat.

vragen vragen vragen, en ok ik heb het echt niet negatief aangepakt. maar er komt nooit antwoord terug?
Geen reet weet ik van dr. En terwijl de meeste verder dan toch nog wel iets vertellen.
Bedoel echt niet dat je hier nou alles moet vertellen, maar iets bv, kan vragen wat is je hobby?
Of weet ik veel denk al gedaan, nooit antwoord op.

Dat is niet erg en best.
Maar irriteer me er dan wel aan dat je wel alles andere wil weten en daarmee aan de haal gaat.
Maargoed zover waren sommige nog niet in het topic denk om dat te begrijpen.

Waarom moet ik vertellen aan zo iemand, leg mij het maar uit?

Om later dan iets te zeggen waardoor jezelf popie Jopie eruit komt?
pi_213604945
ben nog niet boos op dr trouwens laat ik dat ff zeggen, maargoed issues want is niet normaal zo denk. of hij als ik al hoorde?
pi_213605005
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
je vraagt erom, hoeveel zin denk je dat ik 30 topics nog ga doorzoeken naar links van een post uit 30x600 posts????

juist ja. :') niet dus.
pi_213605011
maar zal het vanaf nu eens ff opslaan idd per stuk als het me opvalt,. mss is dat verhelderend.

maak mijn eigen MOD en user note archief wel, en dan gaan we over tijdje eens kijken wat daar uit komt. :P
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:32:12 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605025
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:29 schreef kree het volgende:

[..]
je vraagt erom, hoeveel zin denk je dat ik 30 topics nog ga doorzoeken naar links van een post uit 30x600 posts????

juist ja. :') niet dus.
Zo werkt dat niet he. Er worden geen tr's geplaatst, je gaat regelmatig uit je plaat, je komt hier tieren over corrupte mods en zuig-posts. Dan wil ik ook graag zien wat jij verstaat onder zuigposts.

En als t zo vaak voorkomt en jou gelijk kan geven, is t een kleine moeite een aantal van die posts op te zoeken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605038
aardappel is al goed voorbeeld in dit topic.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:35:04 #28
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:33 schreef kree het volgende:
aardappel is al goed voorbeeld in dit topic.
Nee. Zuigposts uit DTS waar jij helemaal van over de zeik gaat. Dat jij wordt uitgelokt. Nu niet terugkrabbelen. Jij bent hier het slachtoffer van dts en corrupte mods.
Kom op.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:36:46 #29
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:25 schreef kree het volgende:
kijk ik ben ok met vragen he? en maarja zo gaat het dan normaal wss, van vertel je wat en verteld ander wat.

vragen vragen vragen, en ok ik heb het echt niet negatief aangepakt. maar er komt nooit antwoord terug?
Geen reet weet ik van dr. En terwijl de meeste verder dan toch nog wel iets vertellen.
Bedoel echt niet dat je hier nou alles moet vertellen, maar iets bv, kan vragen wat is je hobby?
Of weet ik veel denk al gedaan, nooit antwoord op.

Dat is niet erg en best.
Maar irriteer me er dan wel aan dat je wel alles andere wil weten en daarmee aan de haal gaat.
Maargoed zover waren sommige nog niet in het topic denk om dat te begrijpen.

Waarom moet ik vertellen aan zo iemand, leg mij het maar uit?

Om later dan iets te zeggen waardoor jezelf popie Jopie eruit komt?
Niemand is verplicht jouw vragen te beantwoorden. Net zoals jij niet verplicht bent vragen van anderen te beantwoorden. Dat is jouw eigen keuze. En jouw keuze betekent niet dat anderen automatisch verplicht zijn om op ook maar één vraag van jou in te gaan.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605164
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:35 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee. Zuigposts uit DTS waar jij helemaal van over de zeik gaat. Dat jij wordt uitgelokt. Nu niet terugkrabbelen. Jij bent hier het slachtoffer van dts en corrupte mods.
Kom op.
nee dat zeg ik niet?
trouwens hoezo, ik ben helemaal geen slachtoffer, maar tis altijd wel makkelijk met zijn allen op mij gaan enzo he?

En dat snap ik helemaal al niet als het gewoon onwijs gezellig is ofzo ook andere keren?

jullie vinden het gewoon leuk om te zeiken, en ok dan is het makkelijk mss op mij?
Je kunt het ook gewoon negeren toch wat ik post?

het is maar een spel............
pi_213605168
om het verhaal maar eens om te draaien dus? maargoed.....
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:45:10 #32
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:43 schreef kree het volgende:

Je kunt het ook gewoon negeren toch wat ik post?

Zeg dat ook eens tegen jezelf...

Maar, kan ik hieruit opmaken dat er geen links naar zuigposts komen?
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605176
iedereen vind het leuk als er weer eens verhaal is of iets iig om over te praten, dacht nog soms moet ik dit topic reanimeren ofzo om het nog leuk te houden.

Tja als er discussie uit komt, best toch? zolang het beetje normaal gaat?

Maar dit is BS
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:48:21 #34
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605189
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:45 schreef kree het volgende:
iedereen vind het leuk als er weer eens verhaal is of iets iig om over te praten, dacht nog soms moet ik dit topic reanimeren ofzo om het nog leuk te houden.

Tja als er discussie uit komt, best toch? zolang het beetje normaal gaat?

Maar dit is BS
Nee, dat vindt helemaal niet iedereen. Sommigen willen gewoon het spel spelen.
Jij hoeft dat topic helemaal niet te reanimeren. DTS loopt prima, ook zonder jou. Je mag gerust je verhaal kwijt daar, maar kom nu niet aan met dat dat nodig is om DTS te redden of dat anderen dat per sé willen.
F.K.A. SuperwormJim
  Spellchecker zaterdag 18 mei 2024 @ 13:53:17 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213605228
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:55 schreef kree het volgende:

Dan zet je een TR.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 14:03:23 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213605320
-nee-

[ Bericht 92% gewijzigd door SwJ op 18-05-2024 14:03:48 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213605340
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:48 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee, dat vindt helemaal niet iedereen. Sommigen willen gewoon het spel spelen.
Jij hoeft dat topic helemaal niet te reanimeren. DTS loopt prima, ook zonder jou. Je mag gerust je verhaal kwijt daar, maar kom nu niet aan met dat dat nodig is om DTS te redden of dat anderen dat per sé willen.
euhm die twee kunnen best samen? is het nog beetje leuk ook? Ik heb geen kritiek op het spel he?
pi_213605345
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef maily het volgende:

[..]
Dan zet je een TR.
hmmms en bij wie komt die?
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:18:31 #39
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:07 schreef kree het volgende:

[..]
euhm die twee kunnen best samen? is het nog beetje leuk ook? Ik heb geen kritiek op het spel he?
Dat heb je wel:

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef kree het volgende:
ik vind het saai hoor dit hele topic vaak ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 13:04 schreef kree het volgende:

[..]
yup en ok als ik echt vervelend ben zeggen jullie het maar, maar dit is leuker als bolk enzo......

ik mis btw nog antwoorden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:31 schreef kree het volgende:
totdat er weer een Elle lange saaie reeks is aan bolk en puntjes, maargoed. het heeft zo zijn momenten hier soms zal ik maar zeggen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef kree het volgende:
mis wel beetje dat vertellen soms van eigen? dat alleen op elkaar reageren op niks ga ik snel saai vinden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 07:33 schreef kree het volgende:
saai, jullie allen vannacht, Heb ik eens tijd om met kletsen hie weer na een week. is heel DTW door gewoon dood?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik, maarja bij vlagen is het hier soms gezellig kletsen wel en soms moet er ff een opzetje zijn.

Soms werkt het soms niet.
haha

maar het is koffie tijd wel weer. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 10:10 schreef kree het volgende:

[..]
en vooral saai, maargoed negeer ze maar beetje enzo voor het doel spel enzo :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:

[..]
Jawel ik zeg niet dat je het niet mag maar heeft users speklap niet meer te vertellen als alleen smileys denk ik dan

Tis leuker als je beetje in tekst kletst hoor. en maak je geen zorgen we hebben allemaal onze gebreken ik zeker Maar ja het zegt zo weinig behalve alleen wat stomme smileys om je punten op te krikken ofzo. (wie is speklap vraag ik me af dan). vertel beetje ?
quote:
84s.gif Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef kree het volgende:
tis altijs wel merkwaardig..... hoe het zo weer in een soort van over en weer gaat en mss is dat voor punten enzo.

`maar ok ik denk meer van klets beetje over wat je meemaakt ofzo. ookal is het saai, denk je....

altijd beter als zinloos posten... `;0
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef kree het volgende:
saai hier ..
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef kree het volgende:

[..]
gezellig juist, beetje nieuw leven enzo in de brouwerij want al dat bolk en nutteloze posts wordt ik ook wel zat.
Prima spelletje, maar ok voor het lezen en posten is het wel leuk als er iemand iig nog iets van iets minder zinloos heeft te brengen als alleen een smiley of bolk ofzo Toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:

[..]
ok reden om zal hem nog eens uitleggen en heb het al vaker gezegd, het topic gaat zo saai worden als we alleen nog smileys en YouTube posten enzo..... Er is vast wel wat leukers als dat te verzinnen om te vertellen en typ het het gewoon beetje uit enzo?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 02:15 schreef kree het volgende:
de saaiheid hier, neeee snappen jullie niet dat topic leuk is als je alleen zelf ook leuk doet?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:32 schreef kree het volgende:

[..]
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?

vertel ff anders zo saai hier :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef kree het volgende:
ja gaan we saai doen enzo? :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 23:05 schreef kree het volgende:
gaat saai worden beetje?????
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 01:23 schreef kree het volgende:
jullie zijn saai. hahaha doe ff lekker posten en puntennenzo. ik zie morgen wel weer. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef kree het volgende:
zo saai weer? echt kom ik ff kijken hier en niemand weer wat te vertellen? wat ook nog boeiend is?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 19:22 schreef kree het volgende:

[..]
ja duhhhhh nou gelul jullie snappen ook wel dat dat met een knipoog bedoelt is.
LOL je mag blij zijn dat er nog iemand kletst hier af en toe anders zou het helemaal saai worden :')

En anders ga je maar huilen bij de mods als ik iemand terroriseer :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 21:29 schreef kree het volgende:
saaaaai
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, dat is het nadeel en voordeel van dit topic.

Voordeel is dat ie altijd wel soort actief is.
Nadeel dat het soms dus alleen nog maar is voor punten en tja, dat zegt mij niet zoveel dan of denk van haak ik ff op in.

Maargoed, kweet zo is het spel ook wel beetje hierbij, iedereen moet zelf maar weten hoever ie er in gaat :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef kree het volgende:
lol tis het topic he, maar vervelen jullie je nog maar ff met smileys heen en weer, mss heb ik morgen weer wat leuks te vertellen :')

Of heeft iemand nog wat boeiends?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:35 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen jullie zijn zo saai?

Haha echt niks boeiends kwam er voorbij deze avond :P
quote:
84s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 06:05 schreef kree het volgende:

[..]
tja hoor? niks te vertellen zelf nee???? beetje saaiert jij?
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 06:08 schreef kree het volgende:

[..]
ja wtf :') je komt hier niet bij mij mee weg he met die smileys alleen :P. ehehehe.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 02:59 schreef kree het volgende:

[..]
nou min of meer dat dit hele topic de saaiheid zelfde is behalve als er mensen eens ff wat zeggen enzo. LOL
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 09:56 schreef kree het volgende:

[..]
saaiheid wel meer. maar ok maakt niet uit, ik speel hjet spel ook zo :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef kree het volgende:
zo saai weer jullie, lol ik had nog wel leuk verhaal van collega. of naja iets wat onwijs overtrokken is en melding van gemaakt van bedreiging enzo, Ik ken hem en die doet geen vlieg kwaad nooit.

Maarrrrre ik ben vrouw en intimidatie.... bs hoor echt waar en het gaat nog hoop hoger op ook,
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 00:30 schreef kree het volgende:
saai zijn jullie. LOL ik kijk nog ff YouTube verder :P
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 00:30 schreef kree het volgende:
saai zijn jullie. LOL ik kijk nog ff YouTube verder :P
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 08:26 schreef kree het volgende:
lekker saai weer :')
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 02:11 schreef kree het volgende:
saai?
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 07:34 schreef kree het volgende:
Nou jullie zijn verder saai?
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:41 schreef kree het volgende:
saai saai saai.
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
succes tot morgen ofzo. :P met saaiheid. LOL
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 14:06 schreef kree het volgende:
lol we doen wel weer lief tot over paar saai uur. doeiiiiii
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 08:41 schreef kree het volgende:
owja zo werkt dit topic ik doe wel ff mee, gezellig echt ook......
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 11:34 schreef kree het volgende:
de saaiheid..... :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef kree het volgende:

[..]
ja het is idd wel jammer dat niemand een leuk onderwerp kan verzinnen idd....?
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 11:38 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik en ik zit hier ook niet elke dag....

maar damn. jullie zijn ster in om dit topic saai te maken. uitzonderingen daargelaten hoor want soms is het leuk.

maar dit alweer? komt door mij en aandacht vragen....... tja. mss moet je zo niet denken he,
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 05:12 schreef kree het volgende:
nou dan gaat het vrij snel saai worden?
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 05:14 schreef kree het volgende:
zo mooi altijd iedereen komt in dit topic, maarja als niemand wat verteld dan is het ook gelijk saai.,
Nu probeer ik wel te doen, waarvoor ik trouwens ook nog genoeg commentaar krijg.
En paar anderen. Maar zijn er niet eens zoveel.

Gehehehe owh wacht ff want zeg dit nu, maar dan is t weer topic gaat alleen over kree huilie jullie enzo. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 06:49 schreef kree het volgende:

[..]
dat mag keur het ook niet af. maar tis zo saai?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:36 schreef kree het volgende:
dit soort icoontjes posten dus, naja moet iedereen zelf er maar wat van vinden? naja leuk?

fucking saai is het wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:08 schreef kree het volgende:
saai?
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605399
mijn mening, maar ik denk niet dat je als mod gezellig mee kunt kletsen in een topic en etc. en dan alsnog de functie hebt als "politie". ik snap het, maar je krijgt dan toch voorkeur voor bepaalde personen of die je wel of niet mag?

Ik denk gewoon als je mee wil kletsen moet je geen mod zijn. of mod in ander forum. dan is het ook ok, maar niet dezelfde als waar je in mee doet.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:19:27 #41
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605401
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:08 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms en bij wie komt die?
Bij mij. Maar nu niet. Want je plaatst geen tr's.

Dus nog steeds geen links naar zuigposts gezien.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605406
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:18 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat heb je wel:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

ja zonde van je moeite weer, want je kunt net zo grote lijst maken met dingen waarin ik zeg dat het wel leuk is.

Wat wil je nou eigenlijk ermee zeggen?
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:20:37 #43
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:18 schreef kree het volgende:
mijn mening, maar ik denk niet dat je als mod gezellig mee kunt kletsen in een topic en etc. en dan alsnog de functie hebt als "politie". ik snap het, maar je krijgt dan toch voorkeur voor bepaalde personen of die je wel of niet mag?

Ik denk gewoon als je mee wil kletsen moet je geen mod zijn. of mod in ander forum. dan is het ook ok, maar niet dezelfde als waar je in mee doet.
Die mening mag je hebben, maar wordt nergens op FOK! gedragen. Overal posten mods mee in topics waarin ze modden. Leer er mee leven
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:21:06 #44
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:20 schreef kree het volgende:

[..]
ja zonde van je moeite weer, want je kunt net zo grote lijst maken met dingen waarin ik zeg dat het wel leuk is.

Wat wil je nou eigenlijk ermee zeggen?
Dat je gebrek aan zelfreflectie hebt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605416
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
Bij mij. Maar nu niet. Want je plaatst geen tr's.

Dus nog steeds geen links naar zuigposts gezien.
nee dat klopt ik plaats nooit tr. want ik heb geen hekel aan mensen niemand in dat hele topic niet en mag je zeggen wat je wil van mij.
Zolang het leuk blijft iig.

Ik ga niet zoveel moeite doen als jou, van af nu zal ik ze opslaan, maar no way dat ik hele topics door ga zitten zoeken :')
pi_213605418
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:20 schreef SwJ het volgende:

[..]
Die mening mag je hebben, maar wordt nergens op FOK! gedragen. Overal posten mods mee in topics waarin ze modden. Leer er mee leven
dat weet ik zeg ook niet dat het niet mag., maar het zou wss goed idee zijn. maarja dat is FA verhaal
pi_213605422
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:21 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat je gebrek aan zelfreflectie hebt.
das toch niet helemaal waar, en nu valt het hier nog mee hoor want blijft redelijk netjes.

Maar ik kan me best nog topics herinneren van eerder, liever wilde ze me dood ofzo.
pi_213605430
dus ok he, trek het me onderhand niet meer zoveel aan, maar begrijp @SwJ ik wil jou niet in een kwaad daglicht zetten, maar het is gewoon vervelend zo......

En goed ik maak er grote kree show van enzo constant, dat is ook al bullshit natuurlijk.
pi_213605657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:12 schreef kree het volgende:

[..]
ga is weg vervelende vent????? je maakt geen punt je zit alleen weer hetzelfde te doen als in het topic?

hoe zou jij het willen dan? je zit in FB hier he niet in je bolk chat.
Je leest toch alleen wat je wil lezen, en plaatst persoonlijke aanvallen als iemand eens een keertje tegen je in durft te gaan.

Bedankt voor het voorbeeld.
pi_213605798
aanvallen??? zelfs, echt je verdraaid het aardig dan zo denk ik?
ik ben echt aanvallend type natuurlijk, Komop zeg.
dat is toch helemaal niet zo. ?
pi_213605805
waarom ben jij hier trouwens aardappel? zeker naar jou kan ik me nou niet iets herinneren wat ook maar aanvallend naar je was?

owh wacht komen er nu quotes.
echt haha je geniet er gewoon van. en ok sneer naar iemand vast wel. maar om mij nu het aanvallende type te noemen is niet heel ok he?

maar als je je gekwetst voelt door al mijn aanvallen die ik op je deed, bij deze sorry :')
arme kind......... helemaal gekwetst door al mijn aanvallen, ja dat is wel lullig idd

het scheelt nog dat je niet uit gemaakt werd voor kankerlijder en hang je op aan de hoogste boom en etc etc etc, wat ik naar me kreeg.
Maargoed om het in perspectief te zetten he?
denk niet eens dat je een quote kunt vinden trouwens waar ik je onwijs in aanval als het niet al grappig bedoelt was.

[ Bericht 25% gewijzigd door kree op 18-05-2024 15:36:17 ]
pi_213605895
maarja daarom is DTS natuurlijk ook de grote kree show :')

Echt de terror van dat topic ben ik.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 15:43:41 #53
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605994
@kree en @AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.
Dit hoort niet thuis in ONZ-FB, het topic dat betrekking heeft op moderatie in ONZ.

Dank jullie. :*
F.K.A. SuperwormJim
pi_213606003
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:43 schreef SwJ het volgende:
@:kree en @:AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.
Dit hoort niet thuis in ONZ-FB, het topic dat betrekking heeft op moderatie in ONZ.

eens, nouja hoef niet te vechten hoor. maar ok :)
pi_213606210
x verkeerde topic :')
pi_213607879
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:43 schreef SwJ het volgende:
@:kree en @:AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.

Ik reageer op zijn onzin. Maar ik zal niet meer hier op hem reageren.
pi_213608429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 17:44 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Ik reageer op zijn onzin. Maar ik zal niet meer hier op hem reageren.
zie ook deze
kree in ONZ / [ronde 69 Het Dodetopicspel #15689] Liefde voor aeque

Wmb is het daarmee klaar en opgelost. Hoop ook voor jou :)
pi_213676139
Yo. Topic staat Centraal, ipv Sticky! :D

Ik miste m al bovenaan :)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator zaterdag 25 mei 2024 @ 12:16:23 #59
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213676160
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 12:13 schreef Sally het volgende:
Yo. Topic staat Centraal, ipv Sticky! :D

Ik miste m al bovenaan :)
Ik miste jou ook.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213676167
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 12:16 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ik miste jou ook.
Fijn om te horen O+ :*
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 23:45:19 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_214075184
Mag hier een slotje op ? Intentie komt verkeerd over.......

Fok-it in ONZ / The Bradge is terug.......

Alvast bedankt. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 juli 2024 @ 09:54:49 #62
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214114152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:45 schreef tong80 het volgende:
Mag hier een slotje op ? Intentie komt verkeerd over.......

Fok-it in ONZ / The Bradge is terug.......

Alvast bedankt. :)

Oh jee :o :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 juli 2024 @ 04:16:31 #63
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_214138877
:o

[ Bericht 92% gewijzigd door Jacquelinehasselbaink op 04-07-2024 05:32:57 ]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 3 juli 2024 @ 10:10:17 #64
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214140196
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2024 04:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gorfrmorgen
Dit is feedback :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214708626
Da's ook niet lief @SwJ ?
Alleen maar omdat in het onzinnige Wedden dat dit topic dicht gaat, weer gepost werd...? (Wat toch niks raars was... ??? :X)

Dan trek ik mn boetekleedje wel aan, maar doe je DTS dan weer open?

:@
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:08:37 #66
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708633
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
Da's ook niet lief @:SwJ ?
Alleen maar omdat in het onzinnige Wedden dat dit topic dicht gaat, weer gepost werd...? (Wat toch niks raars was... ??? :X)

Dan trek ik mn boetekleedje wel aan, maar doe je DTS dan weer open?

:@
Als ik genoeg punten heb om weer op 1 te staan. :7
F.K.A. SuperwormJim
pi_214708643
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:08 schreef SwJ het volgende:

[..]
Als ik genoeg punten heb om weer op 1 te staan. :7
Neeeeee!

Ik was net een post aan het maken. Dicht.
Geen rechten om te posten.

Bah.

Machtsmisbruik!!11!1!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:14:03 #68
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708650
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Neeeeee!

Ik was net een post aan het maken. Dicht.
Geen rechten om te posten.

Bah.

Machtsmisbruik!!11!1!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macht is er om te misbruiken.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:14:43 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708653
POLL
F.K.A. SuperwormJim
pi_214708665
Nou ehm, ik geloof dat het niet bij iedereen in goede aarde viel.

En was het nou echt vanwege een misverstand om een fonetische uitspraak van een username door een andere user?

Of ehm. Tja.
Ik weet niet of ik het moet zeggen, maar het is Feedback; om ons op stang te jagen?

Ben je nog op vakantie?
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:18:55 #71
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708668
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:18 schreef Sally het volgende:
Nou ehm, ik geloof dat het niet bij iedereen in goede aarde viel.

En was het nou echt vanwege een misverstand om een fonetische uitspraak van een username door een andere user?

Of ehm. Tja.
Ik weet niet of ik het moet zeggen, maar het is Feedback; om ons op stang te jagen?

Ben je nog op vakantie?
Nee
Het is warm
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2024 @ 20:04:26 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_214715046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Uhm, WTF?
Truste. Ik wil morgen opstaan met een nieuwe paint......... :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214715059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
Truste. Ik wil morgen opstaan met een nieuwe paint......... :)

_O- :D

Ik kijk wat ik kan doen. :P
pi_214715068
Tja, ik vind het een beetje bar om steeds als zuurtje aangesproken te worden.
En hm, misschien was mijn reactie op de _O- _O- over dat een patiente was overleden omdat een huisarts nalatig was geweest ook wat overdreven vol met negatieve smileys, maar ik was oprecht verontwaardigd. [edit: ik ben eerstehulpverlener en ik zou er niet aan moeten denken] .

Zoals ik wel vaker verontwaardigd ben over bepaalde dingen die in DTS voorbij komen.
Ik probeer het zo goed en zo kwaad als ik kan het te negeren.

Hm, en net al berouw getoond en een reactie van me weer bewerkt.

Maar eh - er zit een grens aan mijn geduld en incasseringsvermogen hoor.

Sorry.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 14-08-2024 20:49:27 ]
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:07:54 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214715084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Uhm, WTF?
Komt door Sally.
Ik deed _O- _O- op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot _O_ ) schijnbaar werkt voor sommige het eigen gegeven advies maar 1 kant op.

En dan mag ik vanwege twee smilies als reactie op je verhaal voor rotte vis uitgemaakt worden.
-O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214715100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Komt door Sally.
Ik deed _O- _O- op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot _O_ ) schijnbaar werkt voor sommige het eigen gegeven advies maar 1 kant op.

En dan mag ik vanwege twee smilies als reactie op je verhaal voor rotte vis uitgemaakt worden.
-O-
En jij valt mij niet aan als je (al vaker) zuurtje, zuurpruim of zure mat tegen mij zegt...?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:10:22 #78
268260 Dr.Mikey
pi_214715109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
En hm, misschien was mijn reactie op de _O- _O- over dat een patiente was overleden omdat een huisarts nalatig was geweest ook wat overdreven vol met negatieve smileys, maar ik was oprecht verontwaardigd.

Zoals ik wel vaker verontwaardigd ben over bepaalde dingen die in DTS voorbij komen.
Ik probeer het zo goed en zo kwaad als ik kan het te negeren.

Hm, en net al berouw getoond en een reactie van me weer bewerkt.

Maar eh - er zit een grens aan mijn geduld en incasseringsvermogen hoor.

Sorry.
En wanneer iemand 1 YouTube linkje post met een interview spreken we van voetbal spam terwijl vervolgens dat maatje van je de hele nacht door Martien relnicht Meiland spam gifjes mag posten.
Met het advies erbij het maar te negeren als je het niet leuk vind.
R.I.P DTS.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:10:51 #79
268260 Dr.Mikey
pi_214715112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:09 schreef Sally het volgende:

[..]
En jij valt mij niet aan als je (al vaker) zuurtje, zuurpruim of zure mat tegen mij zegt...?
Dat was nú totaal niet aan de orde je was er niet eens.
R.I.P DTS.
pi_214715117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Komt door Sally.
Ik deed _O- _O- op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot _O_ )
Ja maar wel in 3, 4 topics?!

Schei nou toch uit met de schijnheiligheid?
Of heb je zo'n kort geheugen dat je niet meer weet wat je waar gepost hebt?
pi_214715124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Dat was nú totaal niet aan de orde je was er niet eens.
Je weet écht niet meer wat je post hè? -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Kon je het weer niet laten geobsedeerd zuurtje.
Is er iets met je aan de hand of zo (even serieus - echt waar).
pi_214715138
Ik ben dit alles wel een beetje zat zo.

Ik vertrek wel weer uit DTS.

Gezeik / geziek altijd.
En steeds door dezelfden.

-O-
pi_214715152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
Ik ben dit alles wel een beetje zat zo.

Ik vertrek wel weer uit DTS.

Gezeik / geziek altijd.
En steeds door dezelfden.

-O-
Dit slotje is waarschijnlijk voor minstens 2 weken. Bekijk het tegen die tijd gewoon weer ff! :*
pi_214715174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit slotje is waarschijnlijk voor minstens 2 weken. Bekijk het tegen die tijd gewoon weer ff! :*
Nee, want ik ben dit hele gezeik gewoon ZAT.

Ik was verontwaardigd, maar krijg elke keer terug dat ik de zure ben.
Nah, ik ben het zat om op de vrouw de bal gespeeld te krijgen.

Ik zal heus niet de heilige zijn in dit hele stuk, of in veel gevallen.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:17:00 #85
268260 Dr.Mikey
pi_214715188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Ja maar wel in 3, 4 topics?!

Schei nou toch uit met de schijnheiligheid?
Of heb je zo'n kort geheugen dat je niet meer weet wat je waar gepost hebt?
Ik wilde het gisteren in dts posten toen SwJ het net als grap op slot had gegooid vervolgens poste ik het maar in sc en vervolgens weer in dts zodra het kon.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Je weet écht niet meer wat je post hè? -O-
[..]
Is er iets met je aan de hand of zo (even serieus - echt waar).
en vind je het heel gek als je elke keer zo op mij reageert zoals net?

Ik vond het verhaal van TOT over de falende huisarts wel grappig. Dat moet geen reden zijn om mij totaal te gaan uitkafferen.
R.I.P DTS.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:17:32 #86
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214715192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En wanneer iemand 1 YouTube linkje post met een interview spreken we van voetbal spam terwijl vervolgens dat maatje van je de hele nacht door Martien relnicht Meiland spam gifjes mag posten.
Met het advies erbij het maar te negeren als je het niet leuk vind.
'Dat maatje van je'

Hou mij buiten deze hetze die je voert en noem anders gewoon mijn naam als je iets te klagen hebt + zet een tr.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:19:18 #87
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_214715211
Negeeeer zo moeilijk is het niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_214715229
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik wilde het gisteren in dts posten toen SwJ het net als grap op slot had gegooid vervolgens poste ik het maar in sc en vervolgens weer in dts zodra het kon.
[..]
en vind je het heel gek als je elke keer zo op mij reageert zoals net?

Ik vond het verhaal van TOT over de falende huisarts wel grappig. Dat moet geen reden zijn om mij totaal te gaan uitkafferen.
Dan zou je ook over mijn post heen hebben kunnen lezen en/of een TR zetten (net zoals ik dat gedaan had op jou post naar mij met "geobsedeerd zuurtje").

En ja, ik vond het ergens respectloos om (alleen maar) _O- _O- te plaatsen en niet iets als "Oh Jee" of een :o of zo erbij. Ook niet als Post Icon.
Maar ja, ik geloof ik dat me wel vaker in mensen en hun inlevingsvermogen vergis.

:{
pi_214715235
Even een opmerking: ik voelde de spanning al hangen sinds deze middag :@
Werewolf
pi_214715250
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:14 schreef SwJ het volgende:
[poll=7736]
Ik wist dat jij geniaal was.
Maar dit is echt een meesterzet _O_
pi_214715251
En bij deze ga je op de Foe.
Kan ik ook geen

meer zijn.

Helaas zie jij mijn reacties nog wel.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:23:36 #92
421867 greysbones
pi_214715269
Sally negeer
Ook al is het moeilijk
Jullie komen hier nooit uit
En zelfs in FB blijven jullie sneren naar elkaar
pi_214715283
Nog even mijn klacht van de laatste tijd:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
Amen.

P.S.:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
Ik zal heus niet de heilige zijn in dit hele stuk, of in veel gevallen.
Amen.
pi_214715339
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even een opmerking: ik voelde de spanning al hangen sinds deze middag :@
Ik heb blijkbaar te veel geleerd het allemaal maar te negeren! :@
pi_214715366
1:Minder happen op elkaar
2:Zet een tr
3:Negeer elkaar wat meer
4:Loop even weg uit het topic

Nu is het topic al voor de tweede keer dicht deze week..
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
pi_214715369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:

En we weten wat daar over gezegd is, maar die waarschuwing mocht niet expliciet in de OP opgenomen worden.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:31:28 #97
421867 greysbones
pi_214715371
Ik vind
En dat zal heus niet iedereen me in dank afnemen
Dat @SwJ groot gelijk heeft
Elke keer is er iets
Om de meest banale dingen
Wordt toch ook gewoon vermoeiend zo
pi_214715384
Die drama interesseert me echt geen aambei op een puisterige reet.

Gewoon bolken wie eine muttibumser! >:O
pi_214715385
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:

September weer.
Swj wint deze maand.
pi_214715394
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef BPS70 het volgende:

[..]
September weer.
Swj wint deze maand.
Dit ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: