Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we ONZ niet gewoon omdopen naar KRE - De Grote Kree-show?
Alles draait immers om hem in ONZ.
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.
maar zou het dan toch hier ff willen houden op punten en als je die hebt dan zeg je ze maar. wat je nu post slaat natuurlijk nergens op
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.
Er is maar 1 stoker in DTS momenteel, en ik ben het niet.
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:55 schreef kree het volgende:
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?
En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???
dat is gelul, bovendien meestal als ik post en het zeik stel zit er niet is het wel gezellig.
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Pas geleden werd je boos omdat niemand het over jouw onderwerp wilde hebben. Je begon mensen in DTS zelf uit te schelden voor wegkijkers en vond dat slap waren, alleen maar omdat we het niet over jouw specifieke onderwerp wilde praten.
Je bent toen uren doorgegaan over dat onderwerp ondanks dat niemand mee deed. Maar nee hoor, je probeert echt het topic niet naar je hand te zetten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????
Ik was niet boos omdat mensen er niet op reageerden, ik maakte een punt van dat mensen er niks over zeggen en mss liever wegkeken, wss iets in die strekking.
Weet niet eens meer, onthou het ook niet.
maar niemand en niemand echt kan mij betichten van dat ik met opzet dat topic naar mijn hand wil zetten.... ik vertel maar gewoon, jullie reageren/
Jij in tegenstelling beste aardappel hebt er een handje van om juist drama te willen maken....
nee tuurlijk is het niet eens die smiley, of als ie keertje voorkomt, maar ok dan moet ik het over personen gaan hebben nu. enne denk niet dat het handig is, maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag? En vooral het wel alles willen weten maar niks vertellen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef SwJ het volgende:
[..]
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.
Blijkbaar krijg je het niet voor elkaar om deze smiley:te negeren. Dat is jouw probleem. Het vervelende is dat je dat ze niet ziet. Het is iedereen schuld: degene die de smiley post, de corrupte mods die de smiley toestaan, de users die tr's plaatsen als je je weer eens opwindt over deze smiley. Maar vooral ligt t niet aan jou.
Daar kan ik je niet mee helpen. Het bepaalt en verziekt echter wel regelmatig de sfeer in DTS. En dat is niet de bedoeling, dat een hele reeks de dupe wordt van jouw gebrek aan zelfreflectie.
ik zou dat zo graag echt willen doen?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
maar ok tis goed dat we er ff over praten zo, want mss is het wel onwijs onduidelijk aardappel maakt er nu natuurlijk show van. want zo is ie,.
precies mijn punt. maar ok.
ik ga dat niet hier zo posten, maargoed als je ze wil, doe wel via mail en dan ga ik wel echt uit van vertrouwen. maar ok denk kan ik jou wel toevertrouwen.quote:
ga is weg vervelende vent????? je maakt geen punt je zit alleen weer hetzelfde te doen als in het topic?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Dat is precies wat jij nu al uren doet. Zelfkennis is jou vreemd.
Links naar of quotes van "gezuig gedrag" graag.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:
maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag?
euhm alle posts?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Links naar of quotes van "gezuig gedrag" graag.
je vraagt erom, hoeveel zin denk je dat ik 30 topics nog ga doorzoeken naar links van een post uit 30x600 posts????quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Links naar of quotes van "gezuig gedrag" graag.
Zo werkt dat niet he. Er worden geen tr's geplaatst, je gaat regelmatig uit je plaat, je komt hier tieren over corrupte mods en zuig-posts. Dan wil ik ook graag zien wat jij verstaat onder zuigposts.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
je vraagt erom, hoeveel zin denk je dat ik 30 topics nog ga doorzoeken naar links van een post uit 30x600 posts????
juist ja.niet dus.
Nee. Zuigposts uit DTS waar jij helemaal van over de zeik gaat. Dat jij wordt uitgelokt. Nu niet terugkrabbelen. Jij bent hier het slachtoffer van dts en corrupte mods.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:33 schreef kree het volgende:
aardappel is al goed voorbeeld in dit topic.
Niemand is verplicht jouw vragen te beantwoorden. Net zoals jij niet verplicht bent vragen van anderen te beantwoorden. Dat is jouw eigen keuze. En jouw keuze betekent niet dat anderen automatisch verplicht zijn om op ook maar één vraag van jou in te gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:25 schreef kree het volgende:
kijk ik ben ok met vragen he? en maarja zo gaat het dan normaal wss, van vertel je wat en verteld ander wat.
vragen vragen vragen, en ok ik heb het echt niet negatief aangepakt. maar er komt nooit antwoord terug?
Geen reet weet ik van dr. En terwijl de meeste verder dan toch nog wel iets vertellen.
Bedoel echt niet dat je hier nou alles moet vertellen, maar iets bv, kan vragen wat is je hobby?
Of weet ik veel denk al gedaan, nooit antwoord op.
Dat is niet erg en best.
Maar irriteer me er dan wel aan dat je wel alles andere wil weten en daarmee aan de haal gaat.
Maargoed zover waren sommige nog niet in het topic denk om dat te begrijpen.
Waarom moet ik vertellen aan zo iemand, leg mij het maar uit?
Om later dan iets te zeggen waardoor jezelf popie Jopie eruit komt?
nee dat zeg ik niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:35 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee. Zuigposts uit DTS waar jij helemaal van over de zeik gaat. Dat jij wordt uitgelokt. Nu niet terugkrabbelen. Jij bent hier het slachtoffer van dts en corrupte mods.
Kom op.
Zeg dat ook eens tegen jezelf...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:43 schreef kree het volgende:
Je kunt het ook gewoon negeren toch wat ik post?
Nee, dat vindt helemaal niet iedereen. Sommigen willen gewoon het spel spelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:45 schreef kree het volgende:
iedereen vind het leuk als er weer eens verhaal is of iets iig om over te praten, dacht nog soms moet ik dit topic reanimeren ofzo om het nog leuk te houden.
Tja als er discussie uit komt, best toch? zolang het beetje normaal gaat?
Maar dit is BS
Dan zet je een TR.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:55 schreef kree het volgende:
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?
En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
euhm die twee kunnen best samen? is het nog beetje leuk ook? Ik heb geen kritiek op het spel he?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, dat vindt helemaal niet iedereen. Sommigen willen gewoon het spel spelen.
Jij hoeft dat topic helemaal niet te reanimeren. DTS loopt prima, ook zonder jou. Je mag gerust je verhaal kwijt daar, maar kom nu niet aan met dat dat nodig is om DTS te redden of dat anderen dat per sé willen.
Dat heb je wel:quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
euhm die twee kunnen best samen? is het nog beetje leuk ook? Ik heb geen kritiek op het spel he?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef kree het volgende:
ik vind het saai hoor dit hele topic vaak ?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
yup en ok als ik echt vervelend ben zeggen jullie het maar, maar dit is leuker als bolk enzo......
ik mis btw nog antwoorden?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:31 schreef kree het volgende:
totdat er weer een Elle lange saaie reeks is aan bolk en puntjes, maargoed. het heeft zo zijn momenten hier soms zal ik maar zeggen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef kree het volgende:
mis wel beetje dat vertellen soms van eigen? dat alleen op elkaar reageren op niks ga ik snel saai vinden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:33 schreef kree het volgende:
saai, jullie allen vannacht, Heb ik eens tijd om met kletsen hie weer na een week. is heel DTW door gewoon dood?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maarja bij vlagen is het hier soms gezellig kletsen wel en soms moet er ff een opzetje zijn.
Soms werkt het soms niet.
haha
maar het is koffie tijd wel weer.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
en vooral saai, maargoed negeer ze maar beetje enzo voor het doel spel enzo
quote:Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel ik zeg niet dat je het niet mag maar heeft users speklap niet meer te vertellen als alleen smileys denk ik dan
Tis leuker als je beetje in tekst kletst hoor. en maak je geen zorgen we hebben allemaal onze gebreken ik zeker Maar ja het zegt zo weinig behalve alleen wat stomme smileys om je punten op te krikken ofzo. (wie is speklap vraag ik me af dan). vertel beetje ?
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef kree het volgende:
tis altijs wel merkwaardig..... hoe het zo weer in een soort van over en weer gaat en mss is dat voor punten enzo.
`maar ok ik denk meer van klets beetje over wat je meemaakt ofzo. ookal is het saai, denk je....
altijd beter als zinloos posten... `;0
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
gezellig juist, beetje nieuw leven enzo in de brouwerij want al dat bolk en nutteloze posts wordt ik ook wel zat.
Prima spelletje, maar ok voor het lezen en posten is het wel leuk als er iemand iig nog iets van iets minder zinloos heeft te brengen als alleen een smiley of bolk ofzo Toch?
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
ok reden om zal hem nog eens uitleggen en heb het al vaker gezegd, het topic gaat zo saai worden als we alleen nog smileys en YouTube posten enzo..... Er is vast wel wat leukers als dat te verzinnen om te vertellen en typ het het gewoon beetje uit enzo?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 02:15 schreef kree het volgende:
de saaiheid hier, neeee snappen jullie niet dat topic leuk is als je alleen zelf ook leuk doet?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?
vertel ff anders zo saai hier
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:23 schreef kree het volgende:
jullie zijn saai. hahaha doe ff lekker posten en puntennenzo. ik zie morgen wel weer.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef kree het volgende:
zo saai weer? echt kom ik ff kijken hier en niemand weer wat te vertellen? wat ook nog boeiend is?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja duhhhhh nou gelul jullie snappen ook wel dat dat met een knipoog bedoelt is.
LOL je mag blij zijn dat er nog iemand kletst hier af en toe anders zou het helemaal saai worden
En anders ga je maar huilen bij de mods als ik iemand terroriseer
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, dat is het nadeel en voordeel van dit topic.
Voordeel is dat ie altijd wel soort actief is.
Nadeel dat het soms dus alleen nog maar is voor punten en tja, dat zegt mij niet zoveel dan of denk van haak ik ff op in.
Maargoed, kweet zo is het spel ook wel beetje hierbij, iedereen moet zelf maar weten hoever ie er in gaat
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef kree het volgende:
lol tis het topic he, maar vervelen jullie je nog maar ff met smileys heen en weer, mss heb ik morgen weer wat leuks te vertellen
Of heeft iemand nog wat boeiends?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:35 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen jullie zijn zo saai?
Haha echt niks boeiends kwam er voorbij deze avond
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
tja hoor? niks te vertellen zelf nee???? beetje saaiert jij?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja wtfje komt hier niet bij mij mee weg he met die smileys alleen
. ehehehe.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou min of meer dat dit hele topic de saaiheid zelfde is behalve als er mensen eens ff wat zeggen enzo. LOL
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
saaiheid wel meer. maar ok maakt niet uit, ik speel hjet spel ook zo
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef kree het volgende:
zo saai weer jullie, lol ik had nog wel leuk verhaal van collega. of naja iets wat onwijs overtrokken is en melding van gemaakt van bedreiging enzo, Ik ken hem en die doet geen vlieg kwaad nooit.
Maarrrrre ik ben vrouw en intimidatie.... bs hoor echt waar en het gaat nog hoop hoger op ook,
quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:30 schreef kree het volgende:
saai zijn jullie. LOL ik kijk nog ff YouTube verder
quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:30 schreef kree het volgende:
saai zijn jullie. LOL ik kijk nog ff YouTube verder
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 14:06 schreef kree het volgende:
lol we doen wel weer lief tot over paar saai uur. doeiiiiii
quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:41 schreef kree het volgende:
owja zo werkt dit topic ik doe wel ff mee, gezellig echt ook......
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is idd wel jammer dat niemand een leuk onderwerp kan verzinnen idd....?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:38 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en ik zit hier ook niet elke dag....
maar damn. jullie zijn ster in om dit topic saai te maken. uitzonderingen daargelaten hoor want soms is het leuk.
maar dit alweer? komt door mij en aandacht vragen....... tja. mss moet je zo niet denken he,
quote:
quote:Op zondag 28 april 2024 05:14 schreef kree het volgende:
zo mooi altijd iedereen komt in dit topic, maarja als niemand wat verteld dan is het ook gelijk saai.,
Nu probeer ik wel te doen, waarvoor ik trouwens ook nog genoeg commentaar krijg.
En paar anderen. Maar zijn er niet eens zoveel.
Gehehehe owh wacht ff want zeg dit nu, maar dan is t weer topic gaat alleen over kree huilie jullie enzo.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat mag keur het ook niet af. maar tis zo saai?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:36 schreef kree het volgende:
dit soort icoontjes posten dus, naja moet iedereen zelf er maar wat van vinden? naja leuk?
fucking saai is het wel.
quote:
Bij mij. Maar nu niet. Want je plaatst geen tr's.quote:
ja zonde van je moeite weer, want je kunt net zo grote lijst maken met dingen waarin ik zeg dat het wel leuk is.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat heb je wel:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Die mening mag je hebben, maar wordt nergens op FOK! gedragen. Overal posten mods mee in topics waarin ze modden. Leer er mee levenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:18 schreef kree het volgende:
mijn mening, maar ik denk niet dat je als mod gezellig mee kunt kletsen in een topic en etc. en dan alsnog de functie hebt als "politie". ik snap het, maar je krijgt dan toch voorkeur voor bepaalde personen of die je wel of niet mag?
Ik denk gewoon als je mee wil kletsen moet je geen mod zijn. of mod in ander forum. dan is het ook ok, maar niet dezelfde als waar je in mee doet.
Dat je gebrek aan zelfreflectie hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja zonde van je moeite weer, want je kunt net zo grote lijst maken met dingen waarin ik zeg dat het wel leuk is.
Wat wil je nou eigenlijk ermee zeggen?
nee dat klopt ik plaats nooit tr. want ik heb geen hekel aan mensen niemand in dat hele topic niet en mag je zeggen wat je wil van mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Bij mij. Maar nu niet. Want je plaatst geen tr's.
Dus nog steeds geen links naar zuigposts gezien.
dat weet ik zeg ook niet dat het niet mag., maar het zou wss goed idee zijn. maarja dat is FA verhaalquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben, maar wordt nergens op FOK! gedragen. Overal posten mods mee in topics waarin ze modden. Leer er mee leven
das toch niet helemaal waar, en nu valt het hier nog mee hoor want blijft redelijk netjes.quote:
Je leest toch alleen wat je wil lezen, en plaatst persoonlijke aanvallen als iemand eens een keertje tegen je in durft te gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
ga is weg vervelende vent????? je maakt geen punt je zit alleen weer hetzelfde te doen als in het topic?
hoe zou jij het willen dan? je zit in FB hier he niet in je bolk chat.
eens, nouja hoef niet te vechten hoor. maar okquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:43 schreef SwJ het volgende:
@:kree en @:AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.
Dit hoort niet thuis in ONZ-FB, het topic dat betrekking heeft op moderatie in ONZ.
Dank jullie.
Ik reageer op zijn onzin. Maar ik zal niet meer hier op hem reageren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:43 schreef SwJ het volgende:
@:kree en @:AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.
Dit hoort niet thuis in ONZ-FB, het topic dat betrekking heeft op moderatie in ONZ.
Dank jullie.
zie ook dezequote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik reageer op zijn onzin. Maar ik zal niet meer hier op hem reageren.
Ik miste jou ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:13 schreef Sally het volgende:
Yo. Topic staat Centraal, ipv Sticky!
Ik miste m al bovenaan
Oh jeequote:Op donderdag 27 juni 2024 23:45 schreef tong80 het volgende:
Mag hier een slotje op ? Intentie komt verkeerd over.......
Fok-it in ONZ / The Bradge is terug.......
Alvast bedankt.
Als ik genoeg punten heb om weer op 1 te staan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
Da's ook niet lief @:SwJ ?
Alleen maar omdat in het onzinnige Wedden dat dit topic dicht gaat, weer gepost werd...? (Wat toch niks raars was... ???)
Dan trek ik mn boetekleedje wel aan, maar doe je DTS dan weer open?
Neeeeee!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Als ik genoeg punten heb om weer op 1 te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Neeeeee!
Ik was net een post aan het maken. Dicht.
Geen rechten om te posten.
Bah.
Machtsmisbruik!!11!1!!!!Macht is er om te misbruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:18 schreef Sally het volgende:
Nou ehm, ik geloof dat het niet bij iedereen in goede aarde viel.
En was het nou echt vanwege een misverstand om een fonetische uitspraak van een username door een andere user?
Of ehm. Tja.
Ik weet niet of ik het moet zeggen, maar het is Feedback; om ons op stang te jagen?
Ben je nog op vakantie?
Truste. Ik wil morgen opstaan met een nieuwe paint.........quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Truste. Ik wil morgen opstaan met een nieuwe paint.........
Komt door Sally.quote:
En jij valt mij niet aan als je (al vaker) zuurtje, zuurpruim of zure mat tegen mij zegt...?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt door Sally.
Ik deed![]()
op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot
) schijnbaar werkt voor sommige het eigen gegeven advies maar 1 kant op.
En dan mag ik vanwege twee smilies als reactie op je verhaal voor rotte vis uitgemaakt worden.
En wanneer iemand 1 YouTube linkje post met een interview spreken we van voetbal spam terwijl vervolgens dat maatje van je de hele nacht door Martien relnicht Meiland spam gifjes mag posten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
Tja, ik vind het een beetje bar om steeds als zuurtje aangesproken te worden.
En hm, misschien was mijn reactie op de![]()
over dat een patiente was overleden omdat een huisarts nalatig was geweest ook wat overdreven vol met negatieve smileys, maar ik was oprecht verontwaardigd.
Zoals ik wel vaker verontwaardigd ben over bepaalde dingen die in DTS voorbij komen.
Ik probeer het zo goed en zo kwaad als ik kan het te negeren.
Hm, en net al berouw getoond en een reactie van me weer bewerkt.
Maar eh - er zit een grens aan mijn geduld en incasseringsvermogen hoor.
Sorry.
Dat was nú totaal niet aan de orde je was er niet eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij valt mij niet aan als je (al vaker) zuurtje, zuurpruim of zure mat tegen mij zegt...?
Ja maar wel in 3, 4 topics?!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt door Sally.
Ik deed![]()
op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot
)
Je weet écht niet meer wat je post hè?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was nú totaal niet aan de orde je was er niet eens.
Is er iets met je aan de hand of zo (even serieus - echt waar).quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kon je het weer niet laten geobsedeerd zuurtje.
Dit slotje is waarschijnlijk voor minstens 2 weken. Bekijk het tegen die tijd gewoon weer ff!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
Ik ben dit alles wel een beetje zat zo.
Ik vertrek wel weer uit DTS.
Gezeik / geziek altijd.
En steeds door dezelfden.
Nee, want ik ben dit hele gezeik gewoon ZAT.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit slotje is waarschijnlijk voor minstens 2 weken. Bekijk het tegen die tijd gewoon weer ff!
Ik wilde het gisteren in dts posten toen SwJ het net als grap op slot had gegooid vervolgens poste ik het maar in sc en vervolgens weer in dts zodra het kon.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar wel in 3, 4 topics?!
Schei nou toch uit met de schijnheiligheid?
Of heb je zo'n kort geheugen dat je niet meer weet wat je waar gepost hebt?
en vind je het heel gek als je elke keer zo op mij reageert zoals net?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet écht niet meer wat je post hè?
[..]
Is er iets met je aan de hand of zo (even serieus - echt waar).
'Dat maatje van je'quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En wanneer iemand 1 YouTube linkje post met een interview spreken we van voetbal spam terwijl vervolgens dat maatje van je de hele nacht door Martien relnicht Meiland spam gifjes mag posten.
Met het advies erbij het maar te negeren als je het niet leuk vind.
Dan zou je ook over mijn post heen hebben kunnen lezen en/of een TR zetten (net zoals ik dat gedaan had op jou post naar mij met "geobsedeerd zuurtje").quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wilde het gisteren in dts posten toen SwJ het net als grap op slot had gegooid vervolgens poste ik het maar in sc en vervolgens weer in dts zodra het kon.
[..]
en vind je het heel gek als je elke keer zo op mij reageert zoals net?
Ik vond het verhaal van TOT over de falende huisarts wel grappig. Dat moet geen reden zijn om mij totaal te gaan uitkafferen.
Amen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
Tja, ik vind het een beetje bar om steeds als zuurtje aangesproken te worden.
Amen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
Ik zal heus niet de heilige zijn in dit hele stuk, of in veel gevallen.
Ik heb blijkbaar te veel geleerd het allemaal maar te negeren!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even een opmerking: ik voelde de spanning al hangen sinds deze middag
En we weten wat daar over gezegd is, maar die waarschuwing mocht niet expliciet in de OP opgenomen worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
1:Minder happen op elkaar
2:Zet een tr
3:Negeer elkaar wat meer
4:Loop even weg uit het topic
Nu is het topic al voor de tweede keer dicht deze week..
September weer.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:
1:Minder happen op elkaar
2:Zet een tr
3:Negeer elkaar wat meer
4:Loop even weg uit het topic
Nu is het topic al voor de tweede keer dicht deze week..
Dit ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef BPS70 het volgende:
[..]
September weer.
Swj wint deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |