SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door ToT op 18-08-2024 09:28:00 ]![]()
Ohquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Om 2 nieuwe modjes hier te ontgroenen!Werewolf![]()
WIe heeft dit topic dan verplatst?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dacht al hoe komt dat dan weer openquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]Niemand!
Ik heb de OP gewoon gekopieerd en hier geplakt!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goed geslapen.
Morgen zet ik me op de wachtlijst voor begeleid wonen. Kan nog eeuwen duren maar vind het belangrijk.Werewolf![]()
Whehehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht al hoe komt dat dan weer open![]()
![]()
Dat is een hele stap. Vind je dat moeilijk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goed geslapen.
Morgen zet ik me op de wachtlijst voor begeleid wonen. Kan nog eeuwen duren maar vind het belangrijk.How can I make this topic about me?![]()
Okee dan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goed geslapen.
Morgen zet ik me op de wachtlijst voor begeleid wonen. Kan nog eeuwen duren maar vind het belangrijk.Praat je dan over maanden of jaren dat je misschien zou moeten wachten?
![]()
Geen ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Praat je dan over maanden of jaren dat je misschien zou moeten wachten?
Werewolf![]()
Niet echt omdat ik al op mezelf woon. Ik wil gewoon meer begeleiding voor papierwerk en finances.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een hele stap. Vind je dat moeilijk?Werewolf![]()
Daar heb je ook ambulante begeleiders voor die eens per week kunnen komen of zo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet echt omdat ik al op mezelf woon. Ik wil gewoon meer begeleiding voor papierwerk en finances.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet echt omdat ik al op mezelf woon. Ik wil gewoon meer begeleiding voor papierwerk en finances.
How can I make this topic about me?![]()
Ja, dat kan volgens mij ook inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je ook ambulante begeleiders voor die eens per week kunnen komen of zo.How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: