Ik vind het wel fijn om af en toe de grote lijst met artiesten door te scrollen om dan weer herinnerd te worden aan bepaalde genialiteit.quote:
Je beschrijving hoort toch echt bij Ou est le Swimming Poolquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Heb iets leuks voor jullie:
Electro-Indie, beetje een mix tussen de oude Daft Punk en TDCC, afkomstig uit het prachtige Zuid-Korea. Zang is in Engels en ze zijn helemaal gek van Frankrijk.
Nu oude topic doorlezen voor wat leuke albums.
Ja die ken ik alleen maar van naam en het vreselijke verhaal met het overleden bandlid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je beschrijving hoort toch echt bij Ou est le Swimming Pool
Je hebt maar 1 album om te luisteren. Moet nog lukken vanavondquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja die ken ik alleen maar van naam en het vreselijke verhaal met het overleden bandlid.
Dat nummer loop ik altijd te hypen. Begint de goede kant op te gaan dat ik nu niet meer de ytlinkjes hoef te plaatsenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Moody het volgende:
Joah, ze zijn wel groter gemaakt dan ze zijn. Dance The Way I Feel is een leuk nummertje, maar dan houdt het ook op....
Veel meer valt er ook niet te hypen van Waar is het Zwembadquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat nummer loop ik altijd te hypen. Begint de goede kant op te gaan dat ik nu niet meer de ytlinkjes hoef te plaatsen
Had het topic beter Ou Est L' Indie Topic kunnen noemen. Die houd ik nu wel achter de handquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Veel meer valt er ook niet te hypen van Waar is het Zwembad
Ga eerst de andere 11 nummers luisteren, voor je zulke opmerkingen maakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Moody het volgende:
Een slechte grap met bandnaam i.c.m. het incident van de leadsinger is snel gemaakt trouwens
Ja meerdere malen gedaan paar jaar geleden. Niet onder de indruk. Jij wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga eerst de andere 11 nummers luisteren, voor je zulke opmerkingen maakt.
Zal hem binnenhalen, maar kom er vandaag niet meer aan denk ik, net al 12 binnengehaald.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 album om te luisteren. Moet nog lukken vanavond
Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja meerdere malen gedaan. Niet onder de indruk. Jij wel?
Is ook wel een aanstekelijk liedje, leuk voor in een uptempo playlistje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerHeb eigenlijk vooral die single stuk gedraaid, omdat ik die zo geweldig vind
Maar volgens mij was het allemaal best aardig. Volgens mij staat die single in mijn top10 van meest geluisterde liedjes
Ik vind het hele album wel heel erg herkenbaar. Kan een Ou Est Le Swimming Pool liedje er zo uit pikken. (buiten dan dat er te weinig nummer zijn, wat het makkelijker maakt)quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Is ook wel een aanstekelijk liedje, leuk voor in een uptempo playlistje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |