abonnement Unibet Coolblue
pi_127706694

Final Fantasy X / X-2 [PS3 | Vita] 2013
Lightning Returns: Final Fantasy XIII [PS3] 14-02-2014
Final Fantasy XV [PS4] TBA



[ Bericht 37% gewijzigd door Aether op 12-06-2013 14:50:46 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127727807
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127736141


[ Bericht 100% gewijzigd door Aether op 13-06-2013 23:26:55 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127773376
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127962384
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128061722
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128067792
Ik vind FF9 een van de beste final fantasy's. Hoe heet dat muziek dat in de grote kasteel (alexandria?) word gespeeld?

De laatste tijd vind ik Final Fantasy niet zo tof meer. FF13 was de laatste dat ik speelde en ik vond die maar raar. De nieuwe FF die eigenlijk op PS3 moest komen (Versus) lijkt me ook niet zo tof...

Waarom hebben ze uberhaupt besloten om Versus op de nieuwe playstation te doen?
Nosce te ipsum.
pi_128598738
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128670669
Final Fantasy X HD Remaster's new 30-minute episode takes the form of an audio drama
The 30-minute addition is an audio drama, recorded with both the English and Japanese cast.


Square Enix has confirmed the nature of the new 30-minute episode that has been appended to the endigns of Final Fantasy X and Final Fantasy X-2 as part of their ongoing events at the popular Japan Expo over in Paris.

Giving those at the event a sneak preview of the new story chapter written by series scribe Kazushige Nojima, game producer Yoshinori Kitase revealed that the 30-minute addition will take the form of an audio play, recorded with both the English and Japanese cast of the game.

The short preview featured Tidus, again voiced in English by James Arnold Taylor, recalling some of the final events of FFX and FFX-2. He sets the stage - it's two years later, and he has been given an all-new life to walk alongside Yuna.

From here, a thirty minute story will unfold, as revealed a few days ago in this week's Japanese magazines.

We'll bring you more from Japan Expo as it happens, so be sure to keep an eye on the site! We're heading to Japan Expo to chat to Kitase and some other Final Fantasy big wigs tomorrow - so be sure to drop us a tweet on Twitter or a message in the comments if you have any burning questions!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128768918


We’ve been waiting to be able to share this with you – so it’s great to now announce that pre-orders for Final Fantasy X/X-2 HD Remaster are now open… and that we’re also releasing a Limited Edition across all European and PAL territories!

Included in the Limited Edition is a great collection of concept art from the original Final Fantasy X and Final Fantasy X-2 games, all contained in a smart artwork book.

But if you want to get your hands on it, you’ll have to hurry, because stock is limited – so keep watching your favourite retailers as the pre-order links go online!

http://blog.eu.playstatio(...)ed-edition-revealed/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128771641
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128772985






When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128775706





When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:53:16 #17
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_128777582
Ik hoop dat er van ffx hd ook nog een nieuwe luxe guide uitkomt met harde kaft.
pi_128778524
ok die wil ik, maar zie nog niks in de webshops. ( met art boek bedoel ik )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_128802070
Die final fantasy HD remake. Dt orgineel ben ik nooit voorbij de 3e seymour gekomen. En altijd in fases gespeelt. Heb er zoveel zin in Geweldig spel!
pi_128802217
Die screens zien er beter uit dan het youtube filmpje. Maar ik ben benieuwdhoe het ingame eruit ziet. Bij de KH HD versie hadden ze orachtige screenshots, maar ingame oude modellen met hd textures. Beetje jammer zulke dingen..
pi_128860600
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128860871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 23:09 schreef DJ_ het volgende:
ok die wil ik, maar zie nog niks in de webshops. ( met art boek bedoel ik )
Volgens de PR in de Benelux komt deze ook. Ik heb het gevraagd voor je (en voor mezelf :@ )
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_128861810
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens de PR in de Benelux komt deze ook. Ik heb het gevraagd voor je (en voor mezelf :@ )
Waarschijnlijk is het een boek van 15 20 pagina's ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128862194
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:21 schreef Aether het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het een boek van 15 20 pagina's ;)
Tja, maar een figurine is ook maar plastic van een paar gram, maar ja, sommige mensen willen het toch hebben :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_128866508
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Volgens de PR in de Benelux komt deze ook. Ik heb het gevraagd voor je (en voor mezelf :@ )
Thanks, dan wacht ik nog even tot het duidelijk wordt aangegeven in webshops. :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_128899130
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128899614
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja, maar een figurine is ook maar plastic van een paar gram, maar ja, sommige mensen willen het toch hebben :P
Boek is blijkbaar 24 pagina's.
Nog geen preorders gezien...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128937233
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Boek is blijkbaar 24 pagina's.
Nog geen preorders gezien...
Zelfde als het boekje voor KH 1.5
pi_128964236
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Boek is blijkbaar 24 pagina's.
Nog geen preorders gezien...
Nu kan het wel :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_128964342
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nu kan het wel :+
Waar? Op game mania en nedgame enkel de normale editie. voor 45 euro bij GM.
pi_128964485
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Waar? Op game mania en nedgame enkel de normale editie. voor 45 euro bij GM.
Ik denk dat die nog slapen :P
Limited Edition Final Fantasy X|X-2 naar Europa

Ik ga het voor je navragen , welke ketens er precies meedoen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_128964607
Ik kan niet wachten tot de HDversie uitkomt O+ Mijn X-2 is kapot en ik vind het eigenlijk ook strontirritant dat ik elke keer mijn PS2 aan moet sluiten als ik wil spelen.
pi_128964733
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Waar? Op game mania en nedgame enkel de normale editie. voor 45 euro bij GM.
Alstu:

http://www.bol.com/nl/p/f(...)on/9200000017135608/
De overige ketens volgens snel hoorde ik.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_128965110
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alstu:

http://www.bol.com/nl/p/f(...)on/9200000017135608/
De overige ketens volgens snel hoorde ik.
Apart, Amazon UK had hem nog niet (KH LE ook nog niet).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128965524
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik kan niet wachten tot de HDversie uitkomt O+ Mijn X-2 is kapot en ik vind het eigenlijk ook strontirritant dat ik elke keer mijn PS2 aan moet sluiten als ik wil spelen.
En hoe! Al vond ik FFx leuker dan X-2. Dit waren wel - samen met KH - de spellen die ik het meest heb gespeeld op ps2. En dan heb ik FFX-FFX-2 ook nog nooit uitgespeeld :D
pi_128965541
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:23 schreef Aether het volgende:

[..]

Apart, Amazon UK had hem nog niet (KH LE ook nog niet).
Ik heb Limited KH al gepreorderd via game mania. Ook via nedgame kan dit.
pi_128965809
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

En hoe! Al vond ik FFx leuker dan X-2. Dit waren wel - samen met KH - de spellen die ik het meest heb gespeeld op ps2. En dan heb ik FFX-FFX-2 ook nog nooit uitgespeeld :D
Ik ook wel, maar X2 wou ik graag eens afmaken, dat is mij nog niet gelukt. En met zo'n hoog mogelijk percentage. X heb ik ook veel meer gespeeld dan X2 dus ik wou hem nu een keer goed doen :') KH1 en 2 en FFX en X-2 zijn de enige die ik heb voor de PS2 geloof ik :') :@
pi_128966644
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:53 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar X2 wou ik graag eens afmaken, dat is mij nog niet gelukt. En met zo'n hoog mogelijk percentage. X heb ik ook veel meer gespeeld dan X2 dus ik wou hem nu een keer goed doen :') KH1 en 2 en FFX en X-2 zijn de enige die ik heb voor de PS2 geloof ik :') :@
Ik kon niet verder komen bij de 3e seymour. Of ja, daar zit ik nu. Een hele tijd vastgezeten bij de eerste, en dat gevecht daarvoor met die albhed gozertjes. Toen ik daar niet verder kon komen ben ik opnieuw begonnen, en zo telkens opnieuw tot ik eindelijk verder kwam.

Je hebt ook KH1 en 2? Nice, vrouw naar mijn hart. ga je die HD set ook kopen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2013 12:33:54 ]
pi_128966910
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:28 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik kon niet verder komen bij de 3e seymour. Of ja, daar zit ik nu. Een hele tijd vastgezeten bij de eerste, en dat gevecht daarvoor met die albhed gozertjes. Toen ik daar niet verder kon komen ben ik opnieuw begonnen, en zo telkens opnieuw tot ik eindelijk verder kwam.

Je hebt ook KH1 en 2? Nice, vrouw naar mijn hart. ga je die HD set ook kopen?
Bij de eerste Seymour zat ik zo vast, want dan moest je Fira etc hebben om hem te kunnen verslaan, en ik had geen Mana Spheres en je kon niet ver genoeg terug om monsters te vinden die die wel hadden, dus moest ik opnieuw beginnen. :') sindsdien was ik veel te sterk elke keer dus lukte het allemaal wel. Bij X ben ik gestopt vlak voor Yunalesca (Toch?). Ik weet niet eens meer waarom...

Ja! O+ HD van KH? Ik ga eerst voor 1.5, kijken of dat wat is, en anders misschien wel. Ik heb niet heel veel geld op het moment dus ik moet mijn spellen tactisch aanschaffen, ik heb net nog Ni No Kuni gekocht, en dat paste al eigenlijk niet in mijn budget :@
pi_128967070
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Bij de eerste Seymour zat ik zo vast, want dan moest je Fira etc hebben om hem te kunnen verslaan, en ik had geen Mana Spheres en je kon niet ver genoeg terug om monsters te vinden die die wel hadden, dus moest ik opnieuw beginnen. :') sindsdien was ik veel te sterk elke keer dus lukte het allemaal wel. Bij X ben ik gestopt vlak voor Yunalesca (Toch?). Ik weet niet eens meer waarom...

Ja! O+ HD van KH? Ik ga eerst voor 1.5, kijken of dat wat is, en anders misschien wel. Ik heb niet heel veel geld op het moment dus ik moet mijn spellen tactisch aanschaffen, ik heb net nog Ni No Kuni gekocht, en dat paste al eigenlijk niet in mijn budget :@
Eerst komt 1.5, waarschijnlijk volgend jaar kh 2.5. Ik hoop het in ieder geval, heb meer plezier gehad met KH2. Misschien ook dat ik toen ik kh2 kreeg beter engels kon dan tijdens kh1. haha.

Ik zou het niet weten, maar er is wel een personage in het spel die Yunalesca heet, ik dacht de moeder van seymour. Geweldig. Ik denk dat ik daarna geen spel meer hoef te kopen, aangezien ik me met deze ook jaren heb vermaakt ( en vooral kh2 keer op keer van begin tot eind uitgespeeld.)
pi_128967192
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Eerst komt 1.5, waarschijnlijk volgend jaar kh 2.5. Ik hoop het in ieder geval, heb meer plezier gehad met KH2. Misschien ook dat ik toen ik kh2 kreeg beter engels kon dan tijdens kh1. haha.

Ik zou het niet weten, maar er is wel een personage in het spel die Yunalesca heet, ik dacht de moeder van seymour. Geweldig. Ik denk dat ik daarna geen spel meer hoef te kopen, aangezien ik me met deze ook jaren heb vermaakt ( en vooral kh2 keer op keer van begin tot eind uitgespeeld.)
KH2 vond ik juist iets minder, omdat het rechtlijniger was. Dat hebben ze vast expres gedaan omdat je soms bij KH1 uren kon dolen op zoek naar -iets- en het met geen mogelijkheid kon vinden. Bij 2 werd er heel vaak gezegd "Hier moet je niet heen.", en dan was het allemaal wel heel duidelijk...

Ja, hier hetzelfde _O- Ni No Kuni is volgens mij ook een heel groot, uitgebreid spel, en 1.5 ga ik denk ik kopen als verjaardagskado. *O*
pi_128967236
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:48 schreef RenRen- het volgende:

[..]

KH2 vond ik juist iets minder, omdat het rechtlijniger was. Dat hebben ze vast expres gedaan omdat je soms bij KH1 uren kon dolen op zoek naar -iets- en het met geen mogelijkheid kon vinden. Bij 2 werd er heel vaak gezegd "Hier moet je niet heen.", en dan was het allemaal wel heel duidelijk...

Ja, hier hetzelfde _O- Ni No Kuni is volgens mij ook een heel groot, uitgebreid spel, en 1.5 ga ik denk ik kopen als verjaardagskado. *O*
Vele vinden kh2 slechter dan kh1. Ik heb er warme herinneringen aan. Ni nu kuni is niks voor mijdenk ik, te druk vecht systeem. teveel balkjes. dat vond ik ook jammer in ff13.
pi_128967328
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:28 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik kon niet verder komen bij de 3e seymour.
IIRC was het een stuk eenvoudiger als je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebruikte.

Ik hoor verschillende geruchten dat Last Mission waarschijnlijk toch geen onderdeel is...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128967463
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef Aether het volgende:

[..]

IIRC was het een stuk eenvoudiger als je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebruikte.

Ik hoor verschillende geruchten dat Last Mission waarschijnlijk toch geen onderdeel is...
het is wel de international editie..
pi_128968298
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:59 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

het is wel de international editie..
http://www.neogaf.com/for(...)416#td_post_69874246
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128976744
Aangezien er geen centraal KH topic is heb gooi ik het maar hier. vandaag gekocht. :D

pi_129103828


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129106630
Oh wauw. Di screens. perfect!

Alleen uiteindelijke versie zal vast ets tegenvallen haha, hebben ze bij KH ook gedaan :')
pi_129147280
Yuna PS2 vs. PS3


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129148385
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 08:41 schreef Aether het volgende:
Yuna PS2 vs. PS3

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind alleen de haarketting minder goed afgewerkt lijkt het wel in HD.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:51:02 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129148627
Ik mis ook wat ziel in die HD screens eerlijk gezegd... Het ziet er zo statisch uit...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129149987
KH vond ik erg leuk, maar FF... O+! Vroeger IX, X en X-2 gespeeld (en een klein beetje CC), en zit hier even te genieten van alle screenshots in dit topic, memories! Heb me ook ingeschreven voor de beta van ARR, en toegelaten, yay! Dus die al een beetje kunnen testen. Er zijn nog zat dingen waarvan ik dacht, dat kan beter, maar ook genoeg dingen die mij weer even wat van het oude FF gevoel gaven, en nu dit topic dus ook :) Misschien straks de PS2 maar 'ns afstoffen!
pi_129151630
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik mis ook wat ziel in die HD screens eerlijk gezegd... Het ziet er zo statisch uit...
Ben ook geen fan van de HD gezichten. Expressie lijkt verdwenen (waarschijnlijk komt het door de ogen want Auron lijkt wel oke).
Hoop dat ze hier nog iets aan gaan doen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129152059
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:13 schreef Holyme het volgende:
KH vond ik erg leuk, maar FF... O+! Vroeger IX, X en X-2 gespeeld (en een klein beetje CC), en zit hier even te genieten van alle screenshots in dit topic, memories! Heb me ook ingeschreven voor de beta van ARR, en toegelaten, yay! Dus die al een beetje kunnen testen. Er zijn nog zat dingen waarvan ik dacht, dat kan beter, maar ook genoeg dingen die mij weer even wat van het oude FF gevoel gaven, en nu dit topic dus ook :) Misschien straks de PS2 maar 'ns afstoffen!
Welke kh's heb gespeeld?


Kan trouwens kh hier in dit topic voortaan niet? Ik denk dat de fan base te klein is voor enkel kh topic..
pi_129152072
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Ben ook geen fan van de HD gezichten. Expressie lijkt verdwenen (waarschijnlijk komt het door de ogen want Auron lijkt wel oke).
Hoop dat ze hier nog iets aan gaan doen.
Auron heeft dan ook een bril op. :p
pi_129152539
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Auron heeft dan ook een bril op. :p
Dat was mijn punt ;)
De gezichten van alle karakters zijn aangepast/anders en niet altijd positiever.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129153131
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat was mijn punt ;)
De gezichten van alle karakters zijn aangepast/anders en niet altijd positiever.
Oh wacht, nu ik ht terug lees snap ik je punt. Ik vind Tidus wel wat hebben. En het zijn screenshots, dus wie weet hoe het bewegend eruit ziet. Ik vond kwa emoties op gezicht niet echt dat ze wat uitstraalde vroeger. Meer de goede VA die het deed.
pi_129153394
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:17 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Oh wacht, nu ik ht terug lees snap ik je punt. Ik vind Tidus wel wat hebben. En het zijn screenshots, dus wie weet hoe het bewegend eruit ziet. Ik vond kwa emoties op gezicht niet echt dat ze wat uitstraalde vroeger. Meer de goede VA die het deed.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:29:22 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129153555
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 13:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Welke kh's heb gespeeld?


Kan trouwens kh hier in dit topic voortaan niet? Ik denk dat de fan base te klein is voor enkel kh topic..
KH, Vagrant Story, Xenogears, Tobal #1, Chrono Trigger, mag allemaal hier wat mij betreft.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129153558
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:24 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt.. :p Hey Yuna heeft 2 verschillende ogen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2013 14:31:13 ]
pi_129153578
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

KH, Vagrant Story, Xenogears, Tobal #1, Chrono Trigger, mag allemaal hier wat mij betreft.
het algemene square enid topic dan maar? Jij kan hem aanpassen toch? :P
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:32:42 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129153649
Kan, maar zo is het toch ook prima. De reeks staat al zo lang onder deze naam bekend.

KH3 krijgt vast een eigen topic als die in de winkels ligt. En algemeen Square betekent ook Tomb Raider, Hitman en Deus Ex.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129153827
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:29 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.. :p Hey Yuna heeft 2 verschillende ogen
Ja, dat heet Heterochromie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromie
(Dit is tevens een onderdeel van het verhaal).




De mythe gaat dat Yuna's oogkleuren zijn gekozen op basis van de PS2 LEDs ;)

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129153862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan, maar zo is het toch ook prima. De reeks staat al zo lang onder deze naam bekend.

KH3 krijgt vast een eigen topic als die in de winkels ligt. En algemeen Square betekent ook Tomb Raider, Hitman en Deus Ex.
Algemene JRPG's topic dan? :P
pi_129153889
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja, dat heet Heterochromie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Heterochromie
(Dit is tevens een onderdeel van het verhaal).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De mythe gaat dat Yuna's oogkleuren zijn gekozen op basis van de PS2 LEDs ;)

[ afbeelding ]
Oh.. Ja die laatste plaatje vond ik wel geniaal. Ik heb FFX nooi uitgespeeld, ( mijn save is bij de 3e seymour..) Dus misschien dat het ergens is langsgekomen in het verhaal wat ik niet heb opgemerkt ( ook met mijn brakke engels toendetijd
pi_129154045
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Oh.. Ja die laatste plaatje vond ik wel geniaal. Ik heb FFX nooi uitgespeeld, ( mijn save is bij de 3e seymour..) Dus misschien dat het ergens is langsgekomen in het verhaal wat ik niet heb opgemerkt ( ook met mijn brakke engels toendetijd
Nee, komt al eerder langs als je Rikku ontmoet.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129154097
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:46 schreef Aether het volgende:

[..]

Nee, komt al eerder langs als je Rikku ontmoet.

[ afbeelding ]
Of is het omdat ze een half bloed is? Yuna dan.
pi_129154139
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:48 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Of is het omdat ze een half bloed is? Yuna dan.
Hint: Rikku's ogen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129154169
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Hint: Rikku's ogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2013 15:01:42 ]
pi_129154212
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:51 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Spoilers ;)
Rikku's ogen zijn niet alleen groen.

Deze scne:
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129154483
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:52 schreef Aether het volgende:

[..]

Spoilers ;)
Rikku's ogen zijn niet alleen groen.

Deze scne:
Of hebben alle albhed dat? Scen ken ik, maar nog snap ik het niet p
pi_129154662
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:03 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Of hebben alle albhed dat? Scen ken ik, maar nog snap ik het niet p
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129198566
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:08 schreef Aether het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;) Even je spoiler aangepast


En wat ben ik teleurgesteld in die gifjes zeg :{ Haar expressie is in de HDversie inderdaad nogal vlak. Heel zonde, hopelijk gaan ze dat nog fixen, maar de kans acht ik heel klein...
pi_129306153
Waah, ik kan niet wachten op X en X2-HD. :)

Ondertussen Final Fantasy VII aan het spelen. Toen ik Sephiroth tegenkwam voelde ik me nog niet klaar. Wat een epische aanvallen heeft hij trouwens!

Nu even de side quests te doen en wat toffe materia te zoeken en dergelijke.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2013 21:33:10 ]
pi_129309163
Het word tijd voor een nieuwe FF. Die laatste met Noctis lijkt teveel op een actiegame, jammer.
Nosce te ipsum.
pi_129310129
Hebben jullie hier al wat van vernomen? Lijkt me echt geweldig nieuws als dat zou gebeuren, maar liever zie ik nog een console port op de PS3. Gewoon dezelfde 2d-graphics, maar dan geupscaled in HD. Of ze zouden twee versies moeten uitbrengen, een 3d-remake en een geuspcalde 3d-versie waarin je de saves tussen de twee versies zou kunnen synchroniseren. _O_

http://www.escapistmagazi(...)-V-VI-Remakes-On-3DS
pi_129400268
heb een beta key over voor a realm reborn op de pc,wil iemand die hebben? beta start binnenkort, en ik begreep dat je dat character houd bij livegang oid
  zondag 28 juli 2013 @ 17:33:46 #78
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129437549
Ik kijk erg uit naar de ffx remake. Heb al jaren een ffx replay in de planning staan. Wil alles 100% halen incl penance, celestial weapons etc.

Samen met VII en symphony of the night beste game ooit gemaakt.
  zondag 28 juli 2013 @ 17:46:35 #79
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_129437844
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:33 schreef Ixnay het volgende:
Ik kijk erg uit naar de ffx remake. Heb al jaren een ffx replay in de planning staan. Wil alles 100% halen incl penance, celestial weapons etc.

Samen met VII en symphony of the night beste game ooit gemaakt.
Ga ik ook zeker doen! Dat worden weer heel wat uurtjes in de monster arena om het sphere grid leeg te krijgen :D
  zondag 28 juli 2013 @ 18:52:18 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129439682
Maar die remake is zo lelijk ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129439777
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar die remake is zo lelijk ;(
het is HD.

Net als kingdom hearts. Hoef daarna geen spellen te kopen voor mn ps3. Zaligheid!
  zondag 28 juli 2013 @ 20:51:14 #82
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129444589
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Ga ik ook zeker doen! Dat worden weer heel wat uurtjes in de monster arena om het sphere grid leeg te krijgen :D
Ik ging altijd in de omega ruins levellen, met wakka als leider, met zijn ultimate weapon.
Kost heel wat uurtjes blitzballen, maar dan heb je wel een wapen waar je echt mee verder kunt.
pi_129444979
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Net als kingdom hearts. Hoef daarna geen spellen te kopen voor mn ps3. Zaligheid!
Final Fantasy XII HD?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129445031
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar die remake is zo lelijk ;(
Wat is lelijk?
Qua karakters wel inderdaad.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129447741
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:59 schreef Aether het volgende:

[..]

Final Fantasy XII HD?
Ik heb die op de ps2 hier liggen, nooit verdergekomen dan het eerste stadje. Maf vecht systeem.
  maandag 29 juli 2013 @ 01:11:14 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129456468
Vechtsysteem van FFXII was heel goed vond ik. Gaat snel, geen laadtijden etc.
Wel heel anders als de standaard final fantasy, deed erg denken aan mmo.
pi_129460605
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik heb die op de ps2 hier liggen, nooit verdergekomen dan het eerste stadje. Maf vecht systeem.
Zoals hieronder al gezegd had het MMO-invloeden. Fans vroegen al jaren om iets nieuws en dit was het resultaat: snel systeem dat naar wens was in te stellen. Ik vond alleen het einde rommelig en men had Basch het hoofdkarakter moeten laten zijn in plaats van Vaan.

Edit: Basch zou in eerste instantie het hoofdkarakter zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aether op 29-07-2013 09:42:54 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 29 juli 2013 @ 09:31:31 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_129460780
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:17 schreef Aether het volgende:

[..]

Zoals hieronder al gezegd had het MMO-invloeden. Fans vroegen al jaren om iets nieuws en dit was het resultaat: snel systeem dat naar wens was in te stellen. Ik vond alleen het einde rommelig en men had Basch het hoofdkarakter moeten laten zijn in plaats van Vaan.
O+ Basch O+
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:34:15 #89
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_129477083
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ging altijd in de omega ruins levellen, met wakka als leider, met zijn ultimate weapon.
Kost heel wat uurtjes blitzballen, maar dan heb je wel een wapen waar je echt mee verder kunt.
Sowieso is world champion een must.. Ik begon altijd ook in de omega ruins met alleen tidus, rikku en wakka om het sphere grid vol te krijgen. Daarna AP wapens maken en voldoende strength spheres verzamelen. Dan AP tricken om het sphere grid leeg te halen en dan kan het sphere farmen beginnen :D

Alle stats 255 jonguh!
  maandag 29 juli 2013 @ 21:49:15 #90
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129485520
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:17 schreef Aether het volgende:

[..]

Zoals hieronder al gezegd had het MMO-invloeden. Fans vroegen al jaren om iets nieuws en dit was het resultaat: snel systeem dat naar wens was in te stellen. Ik vond alleen het einde rommelig en men had Basch het hoofdkarakter moeten laten zijn in plaats van Vaan.

Edit: Basch zou in eerste instantie het hoofdkarakter zijn.
Ik vond de characters in deel 12 een stuk minder interessant dan in deel 6 t/m 10.
  maandag 29 juli 2013 @ 21:54:59 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129485807
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:34 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Sowieso is world champion een must.. Ik begon altijd ook in de omega ruins met alleen tidus, rikku en wakka om het sphere grid vol te krijgen. Daarna AP wapens maken en voldoende strength spheres verzamelen. Dan AP tricken om het sphere grid leeg te halen en dan kan het sphere farmen beginnen :D

Alle stats 255 jonguh!
Ik zorgde bij ieder gevecht dat alle 7 de characters iets gedaan hadden voor de sphere levels.
Vaak gewoon driehoekje om een beurt te skippen en dan Wakka die het afmaakt met Attack Reels.
Als ik het opnieuw ga spelen zorg ik dat iedereen triple overdrive en overdrive -> AP heeft zoals de Champion van Wakka dat heeft. Heb uren moeten levellen weet ik nog.

Het moeilijkste ultimate weapon om te halen vond ik toch die van Kimhari, in Macalania, je kon bijna niks zien daar, hopelijk maken ze dat wat beter bij de remake.
De andere wapens waren opzich best easy. Alleen hopen dat er geen Dark Aeons in de weg zaten om de sigils te pakken.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:11:53 #92
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_129486698
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zorgde bij ieder gevecht dat alle 7 de characters iets gedaan hadden voor de sphere levels.
Vaak gewoon driehoekje om een beurt te skippen en dan Wakka die het afmaakt met Attack Reels.
Als ik het opnieuw ga spelen zorg ik dat iedereen triple overdrive en overdrive -> AP heeft zoals de Champion van Wakka dat heeft. Heb uren moeten levellen weet ik nog.

Het moeilijkste ultimate weapon om te halen vond ik toch die van Kimhari, in Macalania, je kon bijna niks zien daar, hopelijk maken ze dat wat beter bij de remake.
De andere wapens waren opzich best easy. Alleen hopen dat er geen Dark Aeons in de weg zaten om de sigils te pakken.
Juist en om dat uren levelen uit de weg te gaan kun je met 1 aanval 99 sphere levels krijgen onder de juiste condities :) scheelde mij iig een hele hoop tijd :D
  maandag 29 juli 2013 @ 22:13:23 #93
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129486771
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Juist en om dat uren levelen uit de weg te gaan kun je met 1 aanval 99 sphere levels krijgen onder de juiste condities :) scheelde mij iig een hele hoop tijd :D
Ik zocht nooit dingen op. Dus ik wist alleen dat wat ik zelf ontdekt had. :P
  maandag 29 juli 2013 @ 22:17:33 #94
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_129486947
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:13 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zocht nooit dingen op. Dus ik wist alleen dat wat ik zelf ontdekt had. :P
Dat resulteerde in een savegame van 300+ uur en zonder yojimbo geen tot weinig dode dark aeons :'(

Daarna met de officile walkthrough en dat ging iets efficienter :)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:46:18 #95
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129514674
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Dat resulteerde in een savegame van 300+ uur en zonder yojimbo geen tot weinig dode dark aeons :'(

Daarna met de officile walkthrough en dat ging iets efficienter :)
Ik had destijds wel een savegame van 200 uurtjes.

Yojimbo (Zanmato) had ik alleen gebruikt bij Dark Shiva.
In de Macalania temple lag nog een destruction sphere die ik tijdens de verhaallijn had laten liggen.
En zonder die sphere kwam ik de Baaj Temple niet binnen om Anima te halen die ik weer nodig had voor het ultimate weapon van Yuna.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:01:26 #96
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_129515153
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik had destijds wel een savegame van 200 uurtjes.

Yojimbo (Zanmato) had ik alleen gebruikt bij Dark Shiva.
In de Macalania temple lag nog een destruction sphere die ik tijdens de verhaallijn had laten liggen.
En zonder die sphere kwam ik de Baaj Temple niet binnen om Anima te halen die ik weer nodig had voor het ultimate weapon van Yuna.
Het zit allemaal zo goed in mekaar :D ik had dat in besaid, gelukkig is Valefor een eitje.. In een latere savegame had ik wel alles verslagen zonder yojimbo en dat is echt vet! Zit tenminste uitdaging in :D
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:53:57 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_129517004
Ik herinner me nog dat doolhof. Die heb ik met guide gedaan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_129520995
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik herinner me nog dat doolhof. Die heb ik met guide gedaan.
Via Purifico?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129521038
Cloister of Trails :X
Nosce te ipsum.
pi_129521215
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef AlexanderC het volgende:
Cloister of Trails :X
;(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129521530
Die vooral ja! Wat een verschrikking.
Nosce te ipsum.
pi_129521659
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef AlexanderC het volgende:
Die vooral ja! Wat een verschrikking.
Volgens mij kon je daar ook niet saven. Laatste save was toen 1,5 uur oud...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129556271
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 16:34:45 #104
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129583129
Die tempel was inderdaad wat minder, je had er totaal geen gevoel voor richting en je wist niet of je nou vooruit ging of terugging waar je vandaan kwam. Volgens mij lagen er ook Al Bhed spheres in Bevelle die je niet meer kon halen als je er weg was en ze had laten liggen.
pi_129583392
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 16:34 schreef Ixnay het volgende:
Die tempel was inderdaad wat minder, je had er totaal geen gevoel voor richting en je wist niet of je nou vooruit ging of terugging waar je vandaan kwam. Volgens mij lagen er ook Al Bhed spheres in Bevelle die je niet meer kon halen als je er weg was en ze had laten liggen.
Het was een van de weinige locaties waar je niet terug kon (inclusief Via Purifico IIRC).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129592930
Ik vond sommige cloister of trials in X ook moeilijk.

Die in X-2 heb ik nooit gehad, nooit zover gekomen..
pi_129594545
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=641167
quote:
Final Fantasy X will see around 60 of its tracks rearranged for the HD version. Masashi Hamauzu – one of the game’s original composers and also responsible for Final Fantasy XIII’s score – has even participated in bringing these new arrangements to life.







[ Bericht 12% gewijzigd door Aether op 02-08-2013 15:02:28 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 23:13:26 #108
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_129595628
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vond sommige cloister of trials in X ook moeilijk.

Die in X-2 heb ik nooit gehad, nooit zover gekomen..
De andere cloisters waren op een leuke manier moeilijk, die van Bevelle was gewoon frustratie.
pi_129699580
Last Mission *O*

PS3 en Vita screen shots



When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129722218
Wat os dat eternal calm en die last mission dan?

Overigens kan je nu de limited preorderen bij game mania. :D

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29136

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2013 17:55:50 ]
pi_129723908
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat os dat eternal calm en die last mission dan?

Overigens kan je nu de limited preorderen bij game mania. :D

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29136
Eternal Calm is een film dat de brug tussen X en X-2 vormt.
(Spoilers als je X niet hebt uitgespeeld):
Last Mission is een dungeon crawler en speelt zich af na X-2. Alleen uitgebracht in Japan.
Intro, wel ondertiteling apart aanzetten:
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129726916
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:37 schreef Aether het volgende:

[..]

Eternal Calm is een film dat de brug tussen X en X-2 vormt.
(Spoilers als je X niet hebt uitgespeeld):
Last Mission is een dungeon crawler en speelt zich af na X-2. Alleen uitgebracht in Japan.
Intro, wel ondertiteling apart aanzetten:
Ik ga nog niks kijken, maar wanneer is de eternall calm uitgebrcht dan? en het lijkt me sterk dat je de '' exclusive'' dingen mee kan beginnen?
pi_129727162
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik ga nog niks kijken, maar wanneer is de eternall calm uitgebrcht dan? en het lijkt me sterk dat je de '' exclusive'' dingen mee kan beginnen?
Eternal Calm is uitgebracht als extra bij Unlimited Saga PS2.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129761405
http://projectdestati.com

Wat is dit? en kan iemand zien of dit domein van Square is?
pi_129785820
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://projectdestati.com

Wat is dit? en kan iemand zien of dit domein van Square is?
Het domein is anoniem geregistreerd, maar het lijkt met Kingdom Hearts te maken te hebben.
pi_129785922
quote:
4s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:04 schreef chibibo het volgende:

[..]

Het domein is anoniem geregistreerd, maar het lijkt met Kingdom Hearts te maken te hebben.
Tijd lijkt ook te kloppen met de release.

Benieuwd of de naam nog naar iets verwijst als het domein van Square is (destati = Italiaans = ontwaken).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129788622
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 12:07 schreef Aether het volgende:

[..]

Tijd lijkt ook te kloppen met de release.

Benieuwd of de naam nog naar iets verwijst als het domein van Square is (destati = Italiaans = ontwaken).
het telt af na de tgs, die is een week na release van 1.5HD. Vorig jaar is 1.5 als eerst aangekondigd daar, dus wellicht 2.5

maar op een kh fansite zeggen ze dat de site is geregistreerd van een fan?
pi_129792205
De site ziet er wel mooi genoeg uit om een officiele site te zijn.
pi_129865406
FFX heb ik echt helemaal kapot gespeeld destijds wat een EPIC spel. Had zelfs een aparte save voor blitzball only. Was gewoon spelen tot blitzball en dan alleen maar blitzball doen.

Advies die ik nooit meer vergeet: BROTHER

Beste Blitzball gastje die er is, zwem 3 rondjes en je staat bij de goal aangezien niemand m bijhoudt <3. Volgens mij was me brother lvl 83 in blitzball.

Ben toen gestopt met spelen nadat ik dark Yojimbo ongeveer een triljoen keer had verslagen voor dark matters... had al op alle op 1 na Ribbon/auto phoenix/auto haste e,d, + alles maxxed op 4 characters en dan 40k + hp .

En nog kreeg ik Pennens niet verslagen zonder Zanmatu van Yojimbo :( heb er weer echt zin in!

Grafics zien er niet verbluffend beter uit maar blijft een epic spel.
Jeweet!
pi_129871593
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://projectdestati.com

Wat is dit? en kan iemand zien of dit domein van Square is?
https://twitter.com/projectdestati

Verder bevatten de keyword meta-tag: Destati, Project Destati, Kingdom Hearts, キングダム ハーツ.
pi_129871951
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 17:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

https://twitter.com/projectdestati

Verder bevatten de keyword meta-tag: Destati, Project Destati, Kingdom Hearts, キングダム ハーツ.
al bevestigd dst het om een fanmade project gaat
pi_129881396
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

al bevestigd dst het om een fanmade project gaat
Oeh, ok.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:40:54 #124
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129900627
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

al bevestigd dst het om een fanmade project gaat
Helaas.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129908876
quote:
Ik heb de rest van de FF's niet echt gespeeld, alleen sommige muziek zit ook in KH ervan, net als de fight met sephiroth, daarvan is het orgineel in 7 dacht ik? :P
pi_129947814
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129948503
Is er iets bekend over de trophys of is dat Gamescon nieuws?
pi_129998447
http://www.4gamer.net/games/148/G014816/20130806026/

[ Bericht 63% gewijzigd door Aether op 13-08-2013 18:03:35 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129998569
Demo nieuwe/opgepoetste audio
Spoilers FFX

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_129999513
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is er iets bekend over de trophys of is dat Gamescon nieuws?
Trophy: Mega Strike :+

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130025516
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef Aether het volgende:

[..]

Trophy: Mega Strike :+

[ afbeelding ]
meh, ik baal ervan dat de letters en HUB etc altijd zo klein zijn. Op mijn ps2 was alles groter en beter leesbaar vanaf een meter of 2/2.5. Nu moet ik echt een meter bij mn tv zitten om alles fatsoenlijk te kunnen lezen. en dit word bij dit spel ook en probleem zo te zien. ;(
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:41:34 #134
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_130032018
Ik ga een platinum halen bij FFX, al kost het me 200 uur. :)
pi_130035869
quote:
Als ik eerlijk ben vind ik dat haar wel erg plastic (in de bovenste screenshot).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 22:03:57 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:12:40 #136
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_130036782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga een platinum halen bij FFX, al kost het me 200 uur. :)
100% :D
pi_130037295
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben vind ik dat haar wel erg plastic (in de bovenste screenshot).
Dat is uit de cutscenes.

Dit is uit de PS2 versie:


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130037384
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat is uit de cutscenes.

Dit is uit de PS2 versie:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zag ik, want in real game zijn die haren juist heel realistisch.

Volgens mij hebben ze de cutscenes gewoon in een hogere kwaliteit laten renderen en verder de modellen niet gedetailleerder gemaakt of iets dergelijks. :P

Hoewel. Ook het character model ziet er beter uit (lippen bijvoorbeeld).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 22:24:28 ]
pi_130037644
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat zag ik, want in real game zijn die haren juist heel realistisch.

Volgens mij hebben ze de cutscenes gewoon in een hogere kwaliteit laten renderen en verder de modellen niet gedetailleerder gemaakt of iets dergelijks. :P

Hoewel. Ook het character model ziet er beter uit (lippen bijvoorbeeld).
Volgens mij zijn de beelden afgekapt om een 16:9 verhouding te krijgen. Opnieuw renderen lijkt me een kleine kans.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130038148
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Aether het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de beelden afgekapt om een 16:9 verhouding te krijgen. Opnieuw renderen lijkt me een kleine kans.
Hmm, dat afkappen sowieso denk ik. :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:53:33 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_130038706
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat is uit de cutscenes.

Dit is uit de PS2 versie:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"I've done it, I have, become a summoner"
pi_130040612
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben vind ik dat haar wel erg plastic (in de bovenste screenshot).
Sommige cutscenes, meestal maar 2-3-4-5 seconde waren CGI. Dit is zo'n CGI scene.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:12:24 #144
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_130140146
quote:
Nooit, iedereen zo sterk maken dat het niet uitmaakt met wie je speelt...

Sommige FF games moet je iedereen wel trainen! FF8 bijvoorbeeld :)
pi_130158173
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130158261
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130245361
PS3 vs. emulatie


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130246544
Zou er nog nieuws komen vanaf gamescon? Ze staan toch op de vloer met FF x/x2?
pi_130247654
Volgens mij gaan er trailers van FFXV, LR:FFXIII en FFXIV:ARR zijn. Die laatste begint dit weekend overigens al.

Oh, en schijnbaar is er een exlusieve FFVII-remake voor PlayStation 4, maar daar zit toch geen hond op te wachten.

In ander nieuws.. Verzamelen!
Kitase: "You're a good gamer!"
pi_130247738
Lightning returns, a realm reborn, ffx/2 en kingdom hearts 1.5. Nieuws? Vast een trailer of wat, maar welk nieuws verwacht je? Ffvii als preorder bonus? Ikwil juist niet alles zien, er moet nog wel at te verrassen zijn. SE is voor de rest niet voor media aanwezig, dus het is puur publiek die ze willen laten spelen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130248017
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:58 schreef Pheno het volgende:
Lightning returns, a realm reborn, ffx/2 en kingdom hearts 1.5. Nieuws? Vast een trailer of wat, maar welk nieuws verwacht je? Ffvii als preorder bonus? Ikwil juist niet alles zien, er moet nog wel at te verrassen zijn. SE is voor de rest niet voor media aanwezig, dus het is puur publiek die ze willen laten spelen.
Oh KH nieuws hoef ik niet, Dat is een HD remake en release data is al bekend. Maar een release data van FfX/X-2 zou wel fijn zijn aangezien die in 2013 uit zou moeten komen.

Voorgaande jaren kwam er wel altijd een nieuwe trailer tijdens gamescom van Kingdom hearts. dus ik verwacht een release data van ffx hd

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2013 20:08:12 ]
pi_130388634
PS2 vs. PS3 vergelijking



[ Bericht 14% gewijzigd door Aether op 23-08-2013 19:21:40 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:05:14 #153
174125 SijtzeA
Niks nieuws
pi_130518603
Hallo iedereen, ik heb een vraagje voor alle hardcore verzamelaars van de spellen: ik heb een Nederlandse versie (achterkant en boekje) van Anthology en FF8, maar ik kan Origins en FF7 niet in het Nederlands vinden.

Weet iemand welke Final Fantasy's met Nederlandse achterkanten/boekjes zijn uitgegeven? Ik kan hier namelijk niets over vinden, het lijkt misschien niks, maar ik als verzamelaar vind het wel belangrijk.

Alvast bedankt!
pi_130518819
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef SijtzeA het volgende:
Hallo iedereen, ik heb een vraagje voor alle hardcore verzamelaars van de spellen: ik heb een Nederlandse versie (achterkant en boekje) van Anthology en FF8, maar ik kan Origins en FF7 niet in het Nederlands vinden.

Weet iemand welke Final Fantasy's met Nederlandse achterkanten/boekjes zijn uitgegeven? Ik kan hier namelijk niets over vinden, het lijkt misschien niks, maar ik als verzamelaar vind het wel belangrijk.

Alvast bedankt!
Je bedoeld een PAL versie? Of zijn er echt hoesjes volledig in het Nederlands? Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, volgens mij is die van mij Engels.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_130518953
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef SijtzeA het volgende:
Hallo iedereen, ik heb een vraagje voor alle hardcore verzamelaars van de spellen: ik heb een Nederlandse versie (achterkant en boekje) van Anthology en FF8, maar ik kan Origins en FF7 niet in het Nederlands vinden.

Weet iemand welke Final Fantasy's met Nederlandse achterkanten/boekjes zijn uitgegeven? Ik kan hier namelijk niets over vinden, het lijkt misschien niks, maar ik als verzamelaar vind het wel belangrijk.

Alvast bedankt!
Is Origins PlayStation berhaupt in Europa uitgegeven? In NA is Origins FF1+2 en Anthology Chrono Trigger en FF4. In Europa is Anthology FF4+5 en FF6 is apart uitgegeven.
FF7 moet ik nakijken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130520539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef SijtzeA het volgende:
Hallo iedereen, ik heb een vraagje voor alle hardcore verzamelaars van de spellen: ik heb een Nederlandse versie (achterkant en boekje) van Anthology en FF8, maar ik kan Origins en FF7 niet in het Nederlands vinden.

Weet iemand welke Final Fantasy's met Nederlandse achterkanten/boekjes zijn uitgegeven? Ik kan hier namelijk niets over vinden, het lijkt misschien niks, maar ik als verzamelaar vind het wel belangrijk.

Alvast bedankt!
Final fantasy X, platinum editie. Terwijl X-2, XII en XIII/XIII-2 engels zijn. KH1 was ook NL.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:19:33 #157
174125 SijtzeA
Niks nieuws
pi_130520989
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:12 schreef Cid het volgende:

[..]

Je bedoeld een PAL versie? Of zijn er echt hoesjes volledig in het Nederlands? Kan ik me niet voorstellen eigenlijk, volgens mij is die van mij Engels.
Ja, de hoesjes zijn (aan de achterkant) in het Nederlands, en bij Anthology is zelfs het boekje volledig in het Nederlands.
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef Aether het volgende:

[..]

Is Origins PlayStation berhaupt in Europa uitgegeven? In NA is Origins FF1+2 en Anthology Chrono Trigger en FF4. In Europa is Anthology FF4+5 en FF6 is apart uitgegeven.
FF7 moet ik nakijken.
Origins is absoluut hier uitgegeven, alleen waarschijnlijk dan alleen als universele European version, terwijl andere FF games wel hoesjes en boekjes in het Spaans, Duits, Frans en Nederlands hebben. Daarom mijn vraag dus. :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Final fantasy X, platinum editie. Terwijl X-2, XII en XIII/XIII-2 engels zijn. KH1 was ook NL.
Oke, hartstikke bedankt voor de info! Ik heb zelf alleen KH1 daarvan en die is idd ook in het Nederlands bij mij...
pi_130642315
FFX/X-2 ook voor iOS?

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:02:31 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130642491
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef Aether het volgende:
FFX/X-2 ook voor iOS?

[ afbeelding ]
Nee. Is al weer ontkracht door Square's Twitter-account.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130651168
Potentially bad news, all: I just talked to a Square Enix rep here at PAX Prime about FF X/X-2 HD's release date and he flat out said it's not coming until 2014, "unless I'm REALLY lucky." That certainly isn't official confirmation of a delay, but it's looking more and more likely. I'd say the writing's on the wall at this point. :(

He said February 2014 is looking most likely at this point. If that happens, they're screwing themselves on Lightning Returns...

http://neogaf.com/forum/showpost.php?p=79133637
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:09:54 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130653396
Ze gaan vast iets doen aan de expressies van de gezichten na ons commentaar ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130763587
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130917084
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131027108
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131086488
Final Fantasy Type-0 naar iOS?

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:27:08 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131105479
quote:
Ja toch? Beetje jammer -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131114009




When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131300785
FFX/X-2 komt in Japan 19 december uit.
http://neogaf.com/showthread.php?t=679869&page=1
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131340048
TGS Trailer


[ Bericht 35% gewijzigd door Aether op 20-09-2013 00:01:30 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131340140
After Years komt naar iOS (2013) en Android (2014).




When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131408621
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 21 september 2013 @ 14:06:17 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131411056
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 09:38 schreef Aether het volgende:
After Years komt naar iOS (2013) en Android (2014).


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die stijl echt niet leuk. Heb FFIII ook geprobeerd op DS en Ouya, maar het doet me niets.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131411450
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind die stijl echt niet leuk. Heb FFIII ook geprobeerd op DS en Ouya, maar het doet me niets.
Vond de stijl van III en IV op de DS niet slecht maar op een groter scherm ziet het er veel slechter uit.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 22 september 2013 @ 17:37:19 #174
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131448183
Ik ben aan het genieten van FF14 *O*

Het speelt weer heerlijk weg :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_131451101
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 17:37 schreef wdn het volgende:
Ik ben aan het genieten van FF14 *O*

Het speelt weer heerlijk weg :)
Ik ook op de PS3, had ik echt niet verwacht!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_131453352
'' this winter '' voor X-X2 HD.
  zondag 22 september 2013 @ 20:28:06 #177
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131455097
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef Cid het volgende:

[..]

Ik ook op de PS3, had ik echt niet verwacht!
PS3 hier ook.

Ik heb me maanden opgevreten maar mijn verwachtingen van FF14 worden best wel bevredigd.

Heb alleen wat moeite met main story line. Ben bij feint and strike maar dat wil nog niet echt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_131472908
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:28 schreef wdn het volgende:

[..]

PS3 hier ook.

Ik heb me maanden opgevreten maar mijn verwachtingen van FF14 worden best wel bevredigd.

Heb alleen wat moeite met main story line. Ben bij feint and strike maar dat wil nog niet echt.

Gewoon die andere laten tanken, als je gewoon de zwakste pakt gaat het beter :)

Ik ben inmiddels lvl28 (gladiator) en het tanken gaat me nog steeds aardig af op de PS3 in dungeons. Tevens heb ik geen wachttijd als tank, ideaal :)!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 23 september 2013 @ 13:00:41 #179
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_131475433
Wat kost FF14 per maand?

edit
al gevonden
Membership Price Days Characters - World Characters - Total
Legacy 9.99/$9.99 30 8 40
Entry 10.99/$12.99 30 1 8
Standard 12.99/$14.99 30 8 40
Standard 11.99/$13.99 90 8 40
Standard 10.99/$12.99 180 8 40

[ Bericht 54% gewijzigd door Manke op 23-09-2013 14:00:33 ]
pi_131492685
Lightning Aerith kostuum.



[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 23-09-2013 21:55:57 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 23 september 2013 @ 21:50:10 #181
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_131495128
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:00 schreef Manke het volgende:
Wat kost FF14 per maand?

edit
al gevonden
Membership Price Days Characters - World Characters - Total
Legacy 9.99/$9.99 30 8 40
Entry 10.99/$12.99 30 1 8
Standard 12.99/$14.99 30 8 40
Standard 11.99/$13.99 90 8 40
Standard 10.99/$12.99 180 8 40

A Realm Reborn gratis voor PS3-spelers :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_131496983
quote:
.. Wat. Waarom?
  maandag 23 september 2013 @ 23:04:44 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131498764
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

.. Wat. Waarom?
Omdat naamsbekendheid. En testen FFVII HD-assets. Voor de remake weet je wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131502176
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

.. Wat. Waarom?
Blijkbaar willen de fans dit? ;)
Er is ook een van Yuna:
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:51:48 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_131504819
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef wdn het volgende:

[..]

A Realm Reborn gratis voor PS3-spelers :+
Whut? :?
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
pi_131505102
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat naamsbekendheid. En testen FFVII HD-assets. Voor de remake weet je wel.
SOLD!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_131523529
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat naamsbekendheid. En testen FFVII HD-assets. Voor de remake weet je wel.
Oh, dus het is niet echt? Want anders vind ik het vreemd dat er zo'n overduidelijke link tussen FF's wordt gebruikt. :o
pi_131528028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oh, dus het is niet echt? Want anders vind ik het vreemd dat er zo'n overduidelijke link tussen FF's wordt gebruikt. :o
Het zijn kostuums voor XIII-3, waarschijnlijk DLC.

Cloud


[ Bericht 32% gewijzigd door Aether op 24-09-2013 23:04:59 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131535346
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131543594
Ik heb er zin in...toch nog even FFXIII en FFXIII-2 van marktplaats trekken *O*
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 25 september 2013 @ 10:23:42 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_131544090
Ik moet XIII-2 nog uitspelen :@ Zit bij die laatste draken (die 3 bahamuts) maar ik kom er niet doorheen :'(
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
pi_131599966
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_132023574
Final Fantasy VI is being "remade" for iOS and Android; Square interested in FF7 iOS
http://kotaku.com/final-f(...)-vii-coul-1443087791

"It is basically like a remake of the original VI," Tokita said as he proudly revealed his surprise at the end of a presentation about the recent smartphone release of FFV and the upcoming mobile release of FFIV: The After Years. "But there have been some enhancements."

"The battle systems have been altered for the other [mobile remakes] for Final Fantasy and VI will be the same. For instance grinding was an issue and people had to spend a lot of time leveling up. Now on the mobile devices the battle systems have been adjusted so you don't have to fight as much and can enjoy the game for what it is."

The graphics, he said, will be refined for cellphones. They'll still be 2D but sharpened, a la the recent mobile release of V.
The next release in the Legacy series will be a mobile port of Final Fantasy: The After Years, which was originally released on phones in Japan and as a downloadable game for the Wii in the U.S. The mobile release is a 3D remake of the original release.

The Legacy series won't necessarily end with VI, Tokita said, when we asked him if it could include VII, VIII, IX, X and beyond. "We are aware that we have tons of VII fans," he noted. "We have VII fans in our own company. If this Legacy project works out well, we would like to one day be able to work with VII."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:58:20 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132024553
*zucht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132029359
Final Fantasy X|X-2 komt 26 december uit in Japan.





When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 07:47:23 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132029446
Mijn interesse voor die game is gedaald naar nul...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132031999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn interesse voor die game is gedaald naar nul...
Ja als hij cross-buy was had ik hem wel gehaald.. .kan niet kiezen tussen de PS3 en Vita versie, en ga zeker niet voor allebei apart betalen...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_132180665
http://www.reddit.com/r/e(...)hat_is_the_plot_and/
Wat de fuck was die submitter aan het spelen in de bijna 26 jaar dat Final Fantasy bestaat? :') _O-
pi_132210047
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_132458968
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_132681993
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:21:56 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132683144
Wat ziet Auron er zuiplapperig uit :o :')
L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:34:50 #203
333374 Lithia
Too serious
pi_132691823
Anima. O+

Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_132693556
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:34 schreef Lithia het volgende:
Anima. O+

[ afbeelding ]
PS2 vs PS3

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_133369423
Final fantasy X/X-2 HD komt in japan 26 december uit... en in amerika 18 maart (!)

http://blog.us.playstatio(...)ps3-march-18th-2014/

waarom zo fckn lang?!

E: Europese datum is bekend; 21 maart!

http://www.rpgsite.net/ne(...)western-release-date



ook die eerste japans exclusieve zooi zit er ook bij, zoals vermeld in de trailer.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2013 10:39:40 ]
pi_133370577
En effe een submitje : ho maar :P

Final Fantasy X|X-2 HD krijgt datum
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 18 november 2013 @ 11:33:36 #207
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133370937
21 maart eindelijk de lang uitgestelde replay van ffx. Keek er al lang naar uit. :)
pi_133384435
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:04:15 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133421545
Twee cadeaubonnen van Bol.com gekregen, dus toch maar besteld :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_133628453
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_133888495
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:44:56 #212
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133892968
Van Lightning Returns verwacht ik dat het een game wordt in de lijn van XIII en XIII-2. Ik ga hem wel uitspelen maar meer niet.
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:46:19 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133893028
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:44 schreef Ixnay het volgende:
Van Lightning Returns verwacht ik dat het een game wordt in de lijn van XIII en XIII-2. Ik ga hem wel uitspelen maar meer niet.
De gevechten zijn nu toch real time?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:47:34 #214
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133893086
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De gevechten zijn nu toch real time?
Dan is het wel een verandering.

Ik hoop dat FF niet te veel veranderd en dat het dalijk een actiegame is.
pi_133924795
Final Fantasy VI iOS/Android
http://www.jp.square-enix.com/jf14/ff6/




SNES


GBA


[ Bericht 18% gewijzigd door Aether op 04-12-2013 21:57:53 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 4 december 2013 @ 23:01:04 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133928390
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy VI iOS/Android
http://www.jp.square-enix.com/jf14/ff6/

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SNES
[ afbeelding ]

GBA
[ afbeelding ]
Ziet er vreemd uit. Ik wacht wel op de Virtual Console-versie op Wii U.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_133935295
SNES

GBA

Mobile

SNES

GBA

Mobile
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_133947581
Hier nog een paar mooie deals voor de liefhebbers.

Final Fantasy X/X-2 HD Remaster Limited Edition (PS3) te pre-orderen voor 24,99 bij Amazon UK

Final Fantasy XIV - A Realm Reborn PS3 voor 8,35 bij Amazon UK.
Dit is inclusief 1 maand speeltijd en een gratis upgrade naar de PS4 versie.
  donderdag 5 december 2013 @ 17:09:01 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_133949783
Dat is al alleen de prijs voor 1 maand en krijg je de game gratis :P

Ik kom helaas niet toe aan gamen. Afgelopende 2 weekenden moeten werken. En komend weekend misschien ook. Einde jaar is altijd ellende :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 5 december 2013 @ 20:01:07 #220
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_133955902
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 |

Voor de volgende OP. :P
pi_133962861
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_133978043
quote:
Final Fantasy 8 was mijn eerste Final Fantasy, op mijn 11e verjaardag gekregen van mijn zus :) Ik heb hem nog steeds op cd-rom liggen en sinds dit jaar ook de soundtrack cd's in mijn kast. Goede herinneringen, ik heb hem alleen nooit uit kunnen spelen (ben wel tot cd 4 gekomen). Ik vraag me wel af wat die enhancements zijn en of dit grafisch is opgelapt.

Ik lees het al op steam: chocobo world zat ook al bij het origineel en de magic booster klinkt als valsspelen.
pi_133984938
quote:
19s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er vreemd uit. Ik wacht wel op de Virtual Console-versie op Wii U.
Same here. Ook vanwege de touch interface.
pi_134010239
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134211984
Spoilers FFX
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134499802
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134505180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef Helgen het volgende:

[..]

Final Fantasy 8 was mijn eerste Final Fantasy, op mijn 11e verjaardag gekregen van mijn zus :) Ik heb hem nog steeds op cd-rom liggen en sinds dit jaar ook de soundtrack cd's in mijn kast. Goede herinneringen, ik heb hem alleen nooit uit kunnen spelen (ben wel tot cd 4 gekomen). Ik vraag me wel af wat die enhancements zijn en of dit grafisch is opgelapt.

Ik lees het al op steam: chocobo world zat ook al bij het origineel en de magic booster klinkt als valsspelen.
Bij het orgineel had je een pocketstation nodig voor chocobo world
pi_134518711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:03 schreef Hermanna het volgende:

[..]

Bij het orgineel had je een pocketstation nodig voor chocobo world
Niet bij de pc versie
pi_134540999
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134551608
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 25 december 2013 @ 17:12:01 #232
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134689302
De trophies van FFX HD zijn bekend.

Completion
Obtain all available trophies

Speaking in Tongues
Find 1 Al Bhed Primer

Teamwork!
Win a blitzball match

The Right Thing
Clear the Besaid Cloister of Trials

A Talent for Acquisition
Steal successfully with Rikku 200 times

All Together
All party members come together

Heartstrings
View the "Underwater Date" scene

Show Off!
Win a blitzball tournament

Striker
Learn the Jecht shot

Chocobo License
Pass all chocobo training

Overcoming the Past
Defeat Yunalesca

The Destination of Hatred
Defeat Seymour Omnis

Lightning Dancer
Dodge 200 lightning strikes and obtain the reward

Feel the Pain
Obtain Anima

It's All About the Money
Obtain Yojimbo

Delta Attack!
Obtain Magus Sisters

Theater Enthusiast
Buy every sphere at the Luca Theater

Chocobo Rider
Win a race with a catcher chocobo with a total time of 0:0:0

Power Strike
Do 9999 damage or more in a single attack

Under the Table
Spend 100,000 gil or more in bribes

Messenger from the Past
Obtain all Jecht Spheres

Mega Strike
Deal 9999 damage with one attack

Chocobo Master
Get 5 treasure chests during the Chocobo Race at Remiem Temple and win the race

Sphere Master
Complete a Sphere Grid for one character

Blitzball Master
Unlock all slot reels

Learning!
Learn to use all enemy abilities

Summon Master
Obtain all Aeons

Weapon Master
Obtain all Celestial Weapons

Master Linguist
Find all 26 Al Bhed Primers

Perfect Sphere Master
Complete the Sphere Grid for all main characters

Perseverance
Defeat Penance

Overcoming the Nemesis
Defeat Nemesis

The Eternal Calm
Defeat Yu Yevon

A Journey's Catalyst
View "Eternal Calm"
pi_134778261
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134808414
FFX PS2 vs. PS3

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_134808828
FFX HD Remaster (Vita): 3399 MB | 30 MB/save
FFX-2 HD Remaster (Vita): 3312 MB | 50 MB/save
FFX/X-2 HD Remaster (PS3): 22,9 GB | 0,6 MB/save



[ Bericht 6% gewijzigd door Aether op 28-12-2013 23:44:22 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 29 december 2013 @ 05:08:25 #236
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134816927
En er zijn geruchten dat Square een Final Fantasy X-3 wil maken.
pi_134817612
Dat is geen gerucht. Ze willen het wel, als de fans het ook willen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 29 december 2013 @ 14:23:55 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134826153
De fans willen gewoon een traditionele turnbased Final Fantasy. Goed uitgewerkt verhaal en personages. Battlesysteem en levelup systeem mogen best ouderwets zijn, het gaat om het Final Fantasy gevoel dat er al heel lang niet meer is. Het is niet voor niks dat de delen 6 t/m 10 het meest populair zijn. Bravely default is ook traditioneel en werd de beste final fantasy sinds deel 10 genoemd terwijl het niet eens final fantasy is.
  maandag 30 december 2013 @ 18:52:23 #239
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_134886884
Op Nedgame wordt een releasedatum van XV genoemd, 15-09-2014.
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:47:26 #240
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135281424
Nog iemand die ffxiv arr speelt?
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:15:10 #241
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135284750
Nee ik ben niet zo van de MMO games.

Wel ga ik binnenkort opnieuw beginnen met FF XIII-2 om de tijd op te vullen tot Lightning Returns uitkomt. En dan een platinum trophy halen.

Bij FF XIII was ik ook ver gekomen met trophies, maar dat levellen ging zo traag dat ik het geen platinum meer waard vond. Ik vond XIII-2 in algemeen ook veel beter dan XIII.
pi_135295883
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135308299
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 18:52 schreef Ixnay het volgende:
Op Nedgame wordt een releasedatum van XV genoemd, 15-09-2014.
Ik denk dat het een placeholder is. Er is niets tot nauwelijks iets van bekend. Tijdens de TGS en zelfs jump fiesta is er niks van getoond. Zou hem wel willen spelen. Ze vertelde wel dat XV eerder komt dan KH3. Ik gok kh3 najaar 2015.
pi_135498447
http://www.novacrystallis(...)on-android-tomorrow/

Final Fantasy VI launches on Android tomorrow
The mobile “remake” of Final Fantasy VI will be available on Android devices starting tomorrow in Europe, Square Enix has revealed today. Arriving with updated visuals in the style of the previous Final Fantasy V release, FFVI is set to be priced at 10.99/14.99 and carry with it an interface more suited for touch devices.

The game will also be available for iOS devices and for release in North America some time in the future. Square Enix has yet to announce any plans regarding the release of those versions but details should be shared likely sooner rather than later.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135499056
FFX PS2 vs. PS3 achtergronden






When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:56:47 #246
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135505535
Baas maakt bazenzwaard

De "making of" van Sephiroth's zwaard.
pi_135508851
FFVI Android vs. SNES


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135530966
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:36:28 #249
40150 Manke
'tis but a scratch
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:40:55 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135542921
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:14 schreef Aether het volgende:
FFVI Android vs. SNES

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht wel op de WiiU VC-versie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:48:49 #251
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135543289
quote:
Terra's Theme. O+

De Final Fantasy's voor 8 en 16 bit hadden zo'n goede soundtracks.
Echt zeldzaam dat er toen bij games zoveel aandacht aan muziek besteed werd.
pi_135543676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Terra's Theme. O+

De Final Fantasy's voor 8 en 16 bit hadden zo'n goede soundtracks.
Echt zeldzaam dat er toen bij games zoveel aandacht aan muziek besteed werd.
Falcom en Konami waren toen ook (al) erg bekend.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135549948
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_135567552



Bij dit soort beelden moet ik van binnen toch een beetje huilen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:31:10 #255
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135567889
quote:
13s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:22 schreef chibibo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bij dit soort beelden moet ik van binnen toch een beetje huilen.
Leg uit.
pi_135568204
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:31 schreef Ixnay het volgende:
Leg uit.
Lees wat er in de blauwe balken bovenin beide screenshots staat.
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:51:06 #257
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135581240
quote:
3s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:39 schreef chibibo het volgende:

[..]

Lees wat er in de blauwe balken bovenin beide screenshots staat.
Is niet echt nodig inderdaad.
Als je het verhaal een beetje meeleest weet je zo ook wel waar je heen moet.
pi_135642750





When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:01:37 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135646824
Echt butt-ugly.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135728225
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 20 januari 2014 @ 22:55:13 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135742315
quote:
Ik vind het er nu beter uitzien dan op screens van vorig jaar. Vind het wel jammer dat er boven en onder beeld is weggesneden om er 'breedbeeld' van te maken. Maar okay, ik heb eigenlijk wel zin om FFX weer eens te spelen en het is een mooi moment om X-2 te beginnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135832833
Final Fantasy aanbiedingen PSN

All offers run from 22nd January until 5th February 2014. PlayStation Plus members receive an additional 10% discount on all titles.

Final Fantasy I
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Final Fantasy II
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Final Fantasy IV: Complete Collection
Was 15.99/19.99, now 7.99/9.99

Final Fantasy V
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Final Fantasy VI
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Final Fantasy VII
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Final Fantasy VIII
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Final Fantasy IX
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Final Fantasy XIII-2
Was 15.99/19.99, now 7.99/9.99

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Standard Edition
Was 28.49/34.99, now 16.23/19.94

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Collector’s Edition
Was 39.99/49.99, now 19.99/24.99

Final Fantasy Tactics: War of the Lions
Was 7.99/9.99, now 3.99/4.99

Dissidia: Final Fantasy
Was 13.99/17.99, now 6.99/8.99

Dissidia duodecim prologus
Was 1.19/1.49, now 0.78/0.98

Dissidia 012: Final Fantasy
Was 15.99/19.99, now 7.99/9.99
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:24:47 #263
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_135834357
Allemaal al uitgespeeld, behalve XIV want dat is MMO.
En Duodecim ook niet want ik had de eerste Dissidia al uitgespeeld en die was saai.
pi_136116752
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:47:39 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136118943
quote:
Erg cool, alleen moet ik zelf XIII-2 nog spelen. Kan 'm niet kijken dus :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_136388886
FF Type-0 fanvertaling: http://vimeo.com/85927407#at=0
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_136431647
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:51:53 #268
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136647666
Als het goed is kan ik hem morgenavond ophalen.
Mijn verwachtingen zijn niet heel hoog na diverse reviews gezien te hebben maar het is FF, dus dat is genoeg reden voor mij om een game te kopen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 00:16:28 #269
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136689582
Gamer.nl geeft Lightning Returns een 6 en bevestigt alles dat ik vervelend vond aan de FFXIII reeks.

http://www.gamer.nl/revie(...)s-final-fantasy-13-1
pi_136783353
Oke. Leuk topic. Ik kan beter hier dan posten over mijn ervaring met de nieuwte FF.
Gisteren begonnen en beetje teleurgesteld.

Ik vind het wel erg open maar dat is nog niet zo een probleem maar dat ik niet lekker op mijn gemak alles kan bekijken, met iedereen praten en treasures zoeken vanwege die shitte tijd limit, dat vind ik wel een probleem.

Ik was gek op Atelier iris speelde ze lle drie dus kocht deel 4 en guess what ja hoor time limit. Vond dat dus niets. Ben bang dat dit dus nu de niuwe mode wordt voor FF ook altijd time limits.

Jammer want dit kan een uitstekend spel zijn voor mij als oude gamer dus gewend aan games zoals de beelden hier boven om meer te wennen aan de open world games. Van oude games zoals Terranigma *O* , Chrono Trigger Secret of Mana tot FFXII was FFXIII ook nog leuk omdat ik als goal had 5 sterren voor alle hunts te verkrijgen maar FFXIII-2 vond ik al stukken minder. Daar had je eigenlijk gewoon een guide voor nodig.

Nu ga ik niet opgeven gelijk dus ik ga gewoon op mijn gemakkie spelen en doe alleen de quests want side quests kosten te veel tijd. Ook kan je blijkbaar markeren waar je geweest bent met de mappen.

zucht. ;( Ik wil me ontspannen als ik game.
En
  zondag 16 februari 2014 @ 19:55:44 #271
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136785209
Ik vind deze game ook een teleurstelling maar daar ben je als FF speler gewend aan geraakt. :p
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:27:24 #272
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_137554918
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_137561975
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_137814631
Final Fantasy Type-0 fanvertaling patch
Streefdatum 8 augustus 2014
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_137830395
Ik ben van het weekend aan Lightning returns begonnen. Er viel mij meteen 1 ding op waar ik niet zo'n fan van ben. Als je eenmaal in het verhaal komt gaat de tijd tikken. Dus je hebt een bepaald aantal dagen en uren (Die je wel soms kan uitstellen) om de game uit te spelen.
Ik ben er benieuwd hoe dat gaat.
pi_137830558
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben van het weekend aan Lightning returns begonnen. Er viel mij meteen 1 ding op waar ik niet zo'n fan van ben. Als je eenmaal in het verhaal komt gaat de tijd tikken. Dus je hebt een bepaald aantal dagen en uren (Die je wel soms kan uitstellen) om de game uit te spelen.
Ik ben er benieuwd hoe dat gaat.
gebruik veel chronostasis en je kunt het hele spel uitspelen met alle zijmissies erbij. Zorg wel dat je EP kunt farmen (vijanden verslaan dus). Op die manier heb ik drie bazen op een dag verslagen, en nog ruim tijd tussendoor gehad om andere missies te doen.


Het is gewoon een kwestie van tijdmanagement, geen haastige shit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_137859391
Final Fantasy X/X-2 PS2 vs. PS3








When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:43:29 #279
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_138042994
Iemand nog een Yuna pakje hebben bij Lightning Returns?

F3AA-BLNB-CTQF
pi_138045462
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:43 schreef Ixnay het volgende:
Iemand nog een Yuna pakje hebben bij Lightning Returns?

F3AA-BLNB-CTQF
Dat is voor de Playstation neem ik aan? Want op de xbox heb je veel langere codes altijd.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 17:59:23 #281
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_138047902
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:48 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat is voor de Playstation neem ik aan? Want op de xbox heb je veel langere codes altijd.
Dat is voor de Playstation ja, zat bij mijn FFX.
pi_138047943
Ik ben bij FFX HD nu net nadat je sinspawn hebt verslagen, die schorpioen achtig ding.
Gister voor het eerst blitzzball gewonnen. Terwijl ik dat spel al sinds 2004 heb. :')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:08:26 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_138048279
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben bij FFX HD nu net nadat je sinspawn hebt verslagen, die schorpioen achtig ding.
Gister voor het eerst blitzzball gewonnen. Terwijl ik dat spel al sinds 2004 heb. :')
Dat gevecht waarbij Seymour met je meevecht?
Het eerste lastige gevecht, als je niet genoeg gelevelled hebt.
Pas op voor venom.
pi_138050428
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat gevecht waarbij Seymour met je meevecht?
Het eerste lastige gevecht, als je niet genoeg gelevelled hebt.
Pas op voor venom.
Hij was al verslagen op moment dat ik mijn post had gepost. Geen moeite ermee, vroeger kon ik er niet voorbij komen, heel vroeger. Laten we erop houden dat ik nooit de 3e seymour heb verslagen( en tot dat punt ben gekomen..). en met nooit bedoel ik anderhalf jaar geleden voor het laatst geprobeerd.

Die weg daarna is super irritant, met die beesten die stonetouch gebruiken etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2014 19:15:57 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 04:25:51 #285
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_138065114
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hij was al verslagen op moment dat ik mijn post had gepost. Geen moeite ermee, vroeger kon ik er niet voorbij komen, heel vroeger. Laten we erop houden dat ik nooit de 3e seymour heb verslagen( en tot dat punt ben gekomen..). en met nooit bedoel ik anderhalf jaar geleden voor het laatst geprobeerd.

Die weg daarna is super irritant, met die beesten die stonetouch gebruiken etc.
De derde seymour? Was die op Mt gagazet? Seymour Flux. Een van de moeilijkere bazen ja.

Daarna komt nog Yunalesca, ook een moeilijke.
pi_138065735
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 04:25 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De derde seymour? Was die op Mt gagazet? Seymour Flux. Een van de moeilijkere bazen ja.
Poison/Bio gebruiken, werkte erg goed.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_138123011
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

gebruik veel chronostasis en je kunt het hele spel uitspelen met alle zijmissies erbij. Zorg wel dat je EP kunt farmen (vijanden verslaan dus). Op die manier heb ik drie bazen op een dag verslagen, en nog ruim tijd tussendoor gehad om andere missies te doen.

Het is gewoon een kwestie van tijdmanagement, geen haastige shit.
Hoe kom je aan die chronostasis. Ik zie wel staan dat ik dat kan gebruiken maar dan is het lijkt mij op? Wanneer wordt dat dan weer aangevuld? En voor hoe lang staat de tijd dan stil?
pi_138369780
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_138857521
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:12 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die chronostasis. Ik zie wel staan dat ik dat kan gebruiken maar dan is het lijkt mij op? Wanneer wordt dat dan weer aangevuld? En voor hoe lang staat de tijd dan stil?
Sorry, de quote niet gezien, want na een vakantie staan er tig :)
Chronostatis is iets dat je vrij snel krijgt in het spel. Deze kun je tijdens het rondrennen gebruiken om de tijd stil te doen staan. Tijdens gevechten worden de beesten allemaal trager als je het zou gebruiken.

Het kost EP, die je krijgt door monsters te verslaan. Dus wat ik doe: ga naar een druk gebied met monsters, zorg dat ik max EP krijg en zet chrono aan. Rondrenne, is het op, dan kan ik kiezen: nog eens chrono, of EP aan gaan vullen. Nu doe je meestal toch wat gevechten tijdens het verkennen, dus vaak is het niet nodig en heb je genoeg.

De tijd staat enkele minuten stil, ik geloof 4 a 5. Icm teleport (zoals in de woestijn) heb je alle tijd van de wereld om weer op een plek te komen om je EP aan te vullen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_139484603
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 17:57:08 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_139494992
Hoop kitsch, maar toch tof :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_139763042
Final Fantasy III voor Steam

About the Game
FINAL FANTASY III has been optimised for PC gaming with new and improved 3D visuals and story sequences, and will include Steam Trading Cards and Achievements and new visual designs for the Job Mastery Cards.

New and improved 3D visuals and story sequences
Quicker browsing through the monster bestiary and other game record
New visual designs for the Job Mastery Cards
Upgraded graphics for PC
Includes Steam Achievements
Includes Steam Trading Cards

Minimum:
OS: Windows Vista, 7, 8
Processor: Pentium 4, 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Hard Drive: 800 MB available space
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_139763708
FF VII t/m X voor de Vita gekocht :D

Druk bezig met 7 nu :D
pi_140050131
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 18 mei 2014 @ 17:29:54 #295
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_140100976
Final Fantasy VII uitgespeeld *O*
pi_140179527
Final Fantasy VII spoilers
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 9 juni 2014 @ 11:51:42 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140864943
Fanvertaling Type-0 is klaar.



The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_140998775
Wist niet dat er een algemene FF topic was.

Nou vorige week dus FFX en X-2 HD gekocht. Ben er weer helemaal verslaafd aan geraakt :D
Ik had het destijds op de ps2 gespeeld maar toen snapte ik nog niks van dat gridsysteem waardoor ik Seymour niet kon verslaan.

Nu 10 jaar later bijna is het me gelukt. _O-
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:43:29 #300
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_141042226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:11 schreef Rijst het volgende:
Wist niet dat er een algemene FF topic was.

Nou vorige week dus FFX en X-2 HD gekocht. Ben er weer helemaal verslaafd aan geraakt :D
Ik had het destijds op de ps2 gespeeld maar toen snapte ik nog niks van dat gridsysteem waardoor ik Seymour niet kon verslaan.

Nu 10 jaar later bijna is het me gelukt. _O-
Heerlijk spel! Ik heb inmiddels mijn sphere grid weer leeg en alle stats behalve luck op 255...
Ik zie op tegen het farmen :( maar Penance zal wederom net als op de PS2 verslagen worden :D
pi_141178970
lapo.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')