abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17850515
Vorig Deeltje:
Het X X X e Final Fantasy Topic

Game on
pi_17860553
fipo.
final fantasy
見なさい! 日本語!
pi_17866014
10 euro voor een piggyback guide? wil ik wel ff weten waar dat was?
en bij mediamarkt had ik ook nooit een boekenrek gezien, stonden die bij de games-afdeling ofzo?
pi_17866949
er lagen 2 kleine stapeltjes bij de game afdeling
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 21 maart 2004 @ 20:18:03 #5
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_17872547
Oi! Zag ik vandaag Final Fantasy XI liggen. Online spel zover ik het kon zien. Er zal vast al over gebabbeld zijn. Maar voor ik ook maar er over denk om 80 Euro neer te leggen wil ik wel eerst weten of het de moeite waard is.

Als je je afvraagt of ik into dit soort spelletjes ben is het antwoord ja. (Zwijmelt over heel vroeger, toen ie op z'n msxje Final Fantasy I en II en III enz speelde.... )
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_17876655
Ik ben nu bij het gevecht met Seymour op Mount Gagazet in FF 10. Wel jammer dat de voice acting zo dramatisch slecht is en ook nogeens out of synch.
pi_17886034
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:52 schreef pkwarts het volgende:
er lagen 2 kleine stapeltjes bij de game afdeling
is dat de media markt in den haag?
見なさい! 日本語!
  maandag 22 maart 2004 @ 14:45:21 #8
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_17887875
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:45 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu bij het gevecht met Seymour op Mount Gagazet in FF 10. Wel jammer dat de voice acting zo dramatisch slecht is en ook nogeens out of synch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral omdat hij een zeer vermoeiende stem heeft.

Iemand nog iets over FF XI Een link naar een recentie wellicht? Ben een beetje lui realiseer ik me

[ Bericht 4% gewijzigd door Semisane op 22-03-2004 14:46:52 (Een spoiler optie is beter in dit geval. :)) ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 22 maart 2004 @ 18:49:23 #9
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17893854
ff totaal ander vraagje;
Mijn vriendin zoekt eigenlijk een cactuar-knuffel.
Hoeft niet super groot te zijn ofzo, gewoon standaard..

Nu ken ik www.finalfantasygoodies.nl wel, maar daar moet dus eerst gestemd worden voor de knuffels, en dan is het nog maar de vraag of ze ze ooit gaan bestellen..
Weet iemand anders misschien een andere mogelijkheid?

thanks alvast.
pi_17894975
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:45 schreef Opie het volgende:
Seymour heeft juist de vetste voice acting van allemaal!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_17897121
Ik wil weten hoe het verhaal verder loopt met ff x-2, maar ik wil ook de side-quests doen. Frustrerend...................
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_17902175
dan save je je game op het point of no return, speel je em uit en ga je daarna verder met die savegame om de side-quests te doen
enneh, ik vind auron de coolste voice act hebben, yuna is echt zeer dramatisch in FFX-1
pi_17902653
quote:
Op maandag 22 maart 2004 19:39 schreef peristilius het volgende:

[..]

Seymour heeft juist de vetste voice acting van allemaal!
Sloom, emotieloos en totaal niet dreigend.

Yuna klinkt ook telkens alsof ze stoned is.
pi_17902800
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:45 schreef Semisane het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral omdat hij een zeer vermoeiende stem heeft.

Iemand nog iets over FF XI Een link naar een recentie wellicht? Ben een beetje lui realiseer ik me
Final Fantasy XI is het geld zeker waard. Ben nu zo'n 2 week aan het spelen en het is echt geweldig. Bedenk wel dat je nog zo'n 12 dollar per maand moet betalen en daar een creditcard voor nodig bent.

[PS2 / PC] Final Fantasy XI (Online)

voor reviews moet je hier zijn: http://www.gamerankings.com
  dinsdag 23 maart 2004 @ 08:38:13 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17905641

Ifrit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:50:44 #16
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17907802
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 00:03 schreef Opie het volgende:

[..]

Sloom, emotieloos en totaal niet dreigend.
Juist omdat het zo emotieloos en kil is, is eht dreigend, ik vind Seymour wel goed gedaan.

X-2 "uitgespeeld". 67%. Ik ben toch teleurgesteld. Het was te makkelijk, en vooral het einde haalde het niet bij X. Beetje jammer. Toch maar een keertje 100%en.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:40:05 #17
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17910476
Duh, je hebt um dus nog lang niet uitgespeeld
Pas bij 100%
SPOILER
istie echt uitgespeeld...
Ik zit nu op 63%, en ben ongeveer level 80..
Ben mijn special dress-spheres aan het levelen, leek me wel handig straks
pi_17910926
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]

Ifrit
Ik weet nog steeds hoe ik met mijn Taru Taru voor het eerst mijn stad uit huppelde en ik een summoner voor de poort met al zijn summons zag patsen

Edit: Nog een paar summons opgezocht:

En nog een paar chocobo's:

[ Bericht 27% gewijzigd door kipknots op 23-03-2004 13:30:59 ]
  dinsdag 23 maart 2004 @ 14:52:43 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17913428
FF XI Ziet er echt fantastisch uit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:42:46 #20
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17916252
Daaaaaaaaammmnnnn!!!

Ikke wil..

Toch nog ff een paar vraagjes, want wil het 592% zeker weten;
FF XI is Online-only?
Kan het alleen met Credit Card?

In je plaatjes zie ik 'gewone' characters (realistisch), en van die playmobil-poppetjes, what's up with that?

Ga het FF-XI topic ook wel doorlezen hoor

En heeft iemand nog een antwoord op mijn eerdere vragen over het verkrijgen van een knuffel-cactuar/chocobo ?
(niet bij finalfantasygoodies.nl)
pi_17918595
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:42 schreef PhaE het volgende:
Daaaaaaaaammmnnnn!!!

Ikke wil..

Toch nog ff een paar vraagjes, want wil het 592% zeker weten;
FF XI is Online-only?
Kan het alleen met Credit Card?
Yep, het is creditcard only.
quote:
In je plaatjes zie ik 'gewone' characters (realistisch), en van die playmobil-poppetjes, what's up with that?
Je kan bij het maken van je karakter kiezen tussen verschillende rassen, namelijk:

Hume: Mag duidelijk zijn, kan man of vrouw zijn.
Mithra: Vrouwelijk katachtig wezen, vergelijkbaar met Zidane uit FFIX
Galka: Groot en sterk mannelijk wezen.
Elvaan: Lelijke versie van de elf, kan man of vrouw zijn.
Taru Taru: De playmobiel poppetjes, kan man of vrouw zijn.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 22:05:41 #22
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17924457
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:40 schreef PhaE het volgende:
Duh, je hebt um dus nog lang niet uitgespeeld
Pas bij 100%
SPOILER
istie echt uitgespeeld...
Ik zit nu op 63%, en ben ongeveer level 80..
Ben mijn special dress-spheres aan het levelen, leek me wel handig straks
Voor dat echte einde ga ik hem nog wel eens een keer 100% met guide uitspelen, maar toch...ik vind het gewoon een minder spel. Minder dan ik had verwacht, volgens mij hadden de makers nog zoveel meer coole dingen met het verhaal kunnen doen. En dan het hergebruiken van vijanden en omgevingen vind ik ook erg jammer, ik had toch een wat meer op zich zelf staand spel verwacht.
Ik zit op level 68,70,72, en had die special dresspheres bij het eind geen moment nodig.
SPOILER
Ik vind het wel een goed spel, een erg goede game, alleen waren mijn verwachtingen denk ik te hoog gespannen. Maar voor de Yuna fans is het echt genieten

[ Bericht 0% gewijzigd door Scylla op 23-03-2004 22:10:56 ]
pi_17926377
ik zou FFXI best willen kopen, maar toch ook weer niet, ik hou dr niet zo van om elke maand vast wat te moeten betalen, mischien als ik later groot geld verdien dat ik dan wat makkelijker ben, maar met mn studentensalarisje haal ik het niet

trouwens, die laatste screenshot van FFXI, best grappig dat die enorme samurai op zon relatief kleine chocobo zit, zou je haast niet zeggen dat ie dat gewicht ken dragen
  dinsdag 23 maart 2004 @ 23:11:48 #24
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17926946
Mij lijk XI ook wel wat, alleen vind ik het te duur, zoveel game ik niet...en mijn arme PC zou gewoon ontploffen, zo mooi ziet het er uit en zo traag is mijn comp

Als XI nou eens voor de PS2 zou komen...was dat niet ook het geval?
  woensdag 24 maart 2004 @ 10:10:15 #25
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17932119
Ooooooohhhh YEAH!

Gisteren dik bruin pak in de brievenbus, van Dimension Plus...

De Final Fantasy X-2 guide van Square Enix!

Watistie mooi watistie mooi

Ga nu snel verder zodat ik een new game plus kan starten

zit nu op level 80,81,82 met volledig gelevelde special dresspheres van Yuna en Rikku, dus zou moeten kunnen dacht ik zo.. die angra manyu ofzo lukte me ook zonder special dressspheres, al duurd het wel een half uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')