is dat de media markt in den haag?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:52 schreef pkwarts het volgende:
er lagen 2 kleine stapeltjes bij de game afdeling
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:45 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu bij het gevecht met Seymour op Mount Gagazet in FF 10. Wel jammer dat de voice acting zo dramatisch slecht is en ook nogeens out of synch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral omdat hij een zeer vermoeiende stem heeft.
Iemand nog iets over FF XI Een link naar een recentie wellicht? Ben een beetje lui realiseer ik me
[ Bericht 4% gewijzigd door Semisane op 22-03-2004 14:46:52 (Een spoiler optie is beter in dit geval. :)) ]Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
Seymour heeft juist de vetste voice acting van allemaal!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:45 schreef Opie het volgende:
Ik ben nu bij het gevecht met Seymour op Mount Gagazet in FF 10. Wel jammer dat de voice acting zo dramatisch slecht is en ook nogeens out of synch.
Sloom, emotieloos en totaal niet dreigend.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Seymour heeft juist de vetste voice acting van allemaal!
quote:Op maandag 22 maart 2004 14:45 schreef Semisane het volgende:
[..]Final Fantasy XI is het geld zeker waard. Ben nu zo'n 2 week aan het spelen en het is echt geweldig. Bedenk wel dat je nog zo'n 12 dollar per maand moet betalen en daar een creditcard voor nodig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral omdat hij een zeer vermoeiende stem heeft.
Iemand nog iets over FF XI Een link naar een recentie wellicht? Ben een beetje lui realiseer ik me
[PS2 / PC] Final Fantasy XI (Online)
voor reviews moet je hier zijn: http://www.gamerankings.com
Juist omdat het zo emotieloos en kil is, is eht dreigend, ik vind Seymour wel goed gedaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:03 schreef Opie het volgende:
[..]
Sloom, emotieloos en totaal niet dreigend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.istie echt uitgespeeld...
Ik zit nu op 63%, en ben ongeveer level 80..
Ben mijn special dress-spheres aan het levelen, leek me wel handig straks![]()
Ik weet nog steeds hoe ik met mijn Taru Taru voor het eerst mijn stad uit huppelde en ik een summoner voor de poort met al zijn summons zag patsenquote:
Yep, het is creditcard only.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:42 schreef PhaE het volgende:
Daaaaaaaaammmnnnn!!!
Ikke wil..
Toch nog ff een paar vraagjes, want wil het 592% zeker weten;
FF XI is Online-only?
Kan het alleen met Credit Card?
Je kan bij het maken van je karakter kiezen tussen verschillende rassen, namelijk:quote:In je plaatjes zie ik 'gewone' characters (realistisch), en van die playmobil-poppetjes, what's up with that?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:40 schreef PhaE het volgende:
Duh, je hebt um dus nog lang niet uitgespeeld
Pas bij 100%Voor dat echte einde ga ik hem nog wel eens een keer 100% met guide uitspelen, maar toch...ik vind het gewoon een minder spel. Minder dan ik had verwacht, volgens mij hadden de makers nog zoveel meer coole dingen met het verhaal kunnen doen. En dan het hergebruiken van vijanden en omgevingen vind ik ook erg jammer, ik had toch een wat meer op zich zelf staand spel verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.istie echt uitgespeeld...
Ik zit nu op 63%, en ben ongeveer level 80..
Ben mijn special dress-spheres aan het levelen, leek me wel handig straks
Ik zit op level 68,70,72, en had die special dresspheres bij het eind geen moment nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een goed spel, een erg goede game, alleen waren mijn verwachtingen denk ik te hoog gespannen. Maar voor de Yuna fans is het echt genieten
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Scylla op 23-03-2004 22:10:56 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |