abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 februari 2004 @ 22:14:12 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17434087
Een ode aan

[ Bericht 0% gewijzigd door Notorious_Roy op 29-02-2004 22:52:01 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17434151
Squareeeeeeeeee
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_17436336

ik heb als het goed is ergens nog wel concept plaatjes van FFXXX, alleen die laat ik maar even achterwegen
pi_17437165
Ik heb mijn tanden er nu al -tig keer op stuk gebeten, maar ik blijf vinden dat X-2 helemaal ruk is.
Zonde van mijn tijd. .
pi_17438008
Ik vind FFX-2 een geweldig spel!

Ik was ff vergeten dat het begin van een Final Fantasy altijd een beetje saai is voor een ervaren FF-speler! Ik zit nu op het punt dat het verhaal echt meeslepend begint te worden. Het enige wat de speelervaring en het verhaal een beetje vreemd maakt, is dat bij FFX al mijn mannetjes (dus ook Yuna en Rikku) zo sterk waren dat ze met slaan alleen al 99999 damage deden bij de grootste en lompste monsters. Nu 2 jaar na het verslaan van Sin zijn Yuna en Rikku 2 slappelingen geworden en moeten ze weer helemaal opnieuw leren vechten! Dàt is gelijk het nadeel van een vervolg op een Final Fantasy. Verder vind ik zo'n vervolg erg leuk voor de verandering!
  maandag 1 maart 2004 @ 08:48:21 #6
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17439587
Ik vind het ook een geweldig spel, en natuurlijk zijn er wel wat minpuntjes op te noemen (kuch Brother ahum) maar het verhaal word op een gegeven moment toch goed meeslepend.
  maandag 1 maart 2004 @ 09:42:40 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17440069
FFX-2 Ik wil er binnenkort mee beginnen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:25:34 #8
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17440803
en ikke flip.

Zit nu op iets van 25 uur speeltijd, net in chapter 3 aangekomen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vind het spel wel helemaal geweldig! Zo gauw we deze hebben uitgespeeld beginnen we opnieuw, alleen dan dus met de kennis die we nu vergaren, en de 3e keer gaan we um met guide spelen. (expres nog niet gekocht, anders is het wel erg verleidelijk natuurlijk...)

Ennuh.. Brother is idd IRRITANT!
Argh!
Enorm mietje in z'n grote vliegboot, pfff.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:52:57 #9
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17441149
Hmm, ik zit ook op iets van 25 uur speeltijd en ben in chapter 5...mis ik iets? Ik ben nu trouwens wel volop aan het Sphere Breaken, geniaal spel
pi_17442607
dat Sphere Break vind ik iets teveel rekenen, dat kaartspel van FF8 en 9 vond ik leuker, met 8 kon je daar ook nog es intressante dingen uit "refinen"
mischien dat ik een andere betekenis moet tegenkomen, maar de contest in luca dat ik tegen Shin-ra moest heb k alweer gewonnen, was wel ff moeilijk, de trick is om telkens een 3-coin-combo te maken, dan haal je t makkelijk

In FFX was brother een normale character, en een van mijn betere blitzball spelers, now look @ em... kvind em nix... iets teveel jecht shots voor zn snater gehad wrslk
  maandag 1 maart 2004 @ 14:50:16 #11
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17443259
Scylla: Waarschijnlijk ben je in een keer doorgestormd
Ik ben voordat ik naar een hotspot ga alle andere plekkies al langsgeweest

Maar ook niet altijd hoor, vooral niet als alle plekken 1 ster hebben, wordt het erg saai.

dus gisteren verder, en toen.... *kwijl*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg spontaan heimwee naar FF-X
Trouwens,
SPOILER
Vanavond weer verder, kwil die
SPOILER
te pakken krijgen. volgens mij zitten
SPOILER
stelletje mietjes.

Hmm, is nogal onleesbaar geworden met al die spoilers
pi_17443277
Als het goed is krijg ik m over 2 weken. Kan niet wachten!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_17450661
Ik vind het spel zwaar tegenvallen.
Dacht in het begin dat nog wel leuk zou worden maar na 18 uur gespeeld te hebben vind ik het steeds saaier worden.
Er zit te weinig actie in en een slap verhaal.

Ik zit trouwens in het begin chapter 5, ik hoop dat ik 'm snel uitgespeeld heb dan gaat ie de kast in.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:26:14 #14
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17450829
Ik zit in chapter 5 en ik zit op die levels, 31,30,32 ofzo. Heb het tot nu toe wel gered, maar moet nu af en toe wel veel gaan levellen.

O en trouwens:
SPOILER
pi_17451127
true, t verhaal is slap... maar alleen vergeleken met de andere Epische FF-delen... als normaal RPGtje kan het er nog wel mee door, ik begin me nu wel een beetje te vermaken, alleen die battles zijn zo achterlijk makkelijk
SPOILER
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:06:23 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17458444
Ik hoor nu echt aan alle kanten tegenvallende verhalen over FFX-2... Verhaal is slap, dress spheres werken vreemd...

Veel mensen verkopen de game ook alweer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:10:15 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17458508
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor nu echt aan alle kanten tegenvallende verhalen over FFX-2... Verhaal is slap, dress spheres werken vreemd...

Heel veel mensen denken ook dat het een ouderwetse FF game is. Het is echt iets anders. Zelf ben ik toch wel benieuwd en ga ik het nog steeds kopen
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:11:16 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17458524
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heel veel mensen denken ook dat het een ouderwetse FF game is. Het is echt iets anders. Zelf ben ik toch wel benieuwd en ga ik het nog steeds kopen
FFCC is ook echt iets anders
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:25:59 #19
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17459710
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zou ik ook zeker doen! Ik vind het een goed, zeer goed, geweldig spel. Ik kan me wel voorstellen waar de negatieve kritiek vandaan, maar alleen voor die badscene is hij het kopen al waard
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:37:16 #20
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17459904
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

FFCC is ook echt iets anders
Die trek ik niet Gijs
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:37:32 #21
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17459909
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:25 schreef Scylla het volgende:

[..]

Zou ik ook zeker doen! Ik vind het een goed, zeer goed, geweldig spel. Ik kan me wel voorstellen waar de negatieve kritiek vandaan, maar alleen voor die badscene is hij het kopen al waard
Ga ik ook zeker doen
pi_17461581
Waarom zit er geen FFX-2 bij mij post
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_17463000
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

Het is heel simpel
- Mensen zeuren teveel.
- Mensen verwachten teveel.
- (En vooral...) Mensen praten elkaar na.

Ik ben zéér tevreden over FFX-2! Alleen maar omdat het verhaal anders is dan FF-X, betekent toch niet dat het een slap verhaal is? Alleen maar omdat het een ander spel is dan FFX betekent toch niet dat het spel slechter is?? En dress spheres werken vreemd??? Verdiep je gewoon in het spel en geniet ervan!!! Ik vind het een zeer uitgebreide en volwaardige Final Fantasy!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:33:48 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17463044
IK heb het ook alleen maar gehoord Moet het zelf nog spelen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:43:54 #25
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_17463242
Ben nu aan het begin van Chapter IV (zo'n 21 uur er op zitten) en eindelijk begint het verhaal zich een beetje te ontwikkelen. Ik moet erg wennen aan het mission-based system, en het grootste minpunt is vermoedelijk dat je veel minigames/extra filmpjes/dresspheres maar op een bepaald moment in het spel kan krijgen... Zo las ik in de gameguide dat ik aan het begin een stuk of 10 leuke kleine dingetjes had kunnen doen als ik niet meteen naar de volgende missie was doorgestoomd. Pluspunten zijn Paine (tof wijf) en de komische taferelen zo nu en dan. Rikku vind ik nog huppelkuttiger dan in X.
Afrika Paprika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')