Logo
Aeons
Game On
(2)///Als ik de scanner aan de gang krijg post ik een paar mooie plaatjes uit het ffx2 strategyboek,yuna in rokje...
[Dit bericht is gewijzigd door Girlhunter op 06-02-2004 12:01]
quote:spoiler:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:54 schreef Girlhunter het volgende:
// Hoe obtain ik By the way de celestial weapon van wakka? Iemand?
(heb wel ffx strategyGuide,maar uitgeleend,
Ik spoil gewoon voor de veiligheid alles
quote:O ja,klopt denk ik wel,heb Attackreals en Statusreals al ff gewonnen,ben nu met arauchreals(?) bezig, dit spel blijft gewoon ownen..
Op vrijdag 6 februari 2004 12:01 schreef Scylla het volgende:[..]
spoiler:
Blitzball cup uitspelen dacht ik.Ik spoil gewoon voor de veiligheid alles
quote:Ifrit was er eerder
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef Scylla het volgende:
Die Aeons zijn ook zo botIfrit is the bomb, is iemand trouwens opgvallen hoe die op de Balrog uit LOTR lijkt?
quote:Ik zet echter wel de summon intro altijd op short
Op vrijdag 6 februari 2004 11:58 schreef Scylla het volgende:
Die Aeons zijn ook zo botIfrit is the bomb, is iemand trouwens opgvallen hoe die op de Balrog uit LOTR lijkt?
quote:Zekers wel
Op vrijdag 6 februari 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ifrit was er eerder
Ifrit en Shiva are the man...euh wait...woman....:9
mijn broer is een huge fan van de serie en die heeft ze allemaal (die op sony's consoles zijn verschenen dan toch) en ik vond deel 10 niet echt leuk het kon mijn aandacht niet vasthouden (ben een sh00ter @ heart ) maar ik ben nu net klaar met Final Fantasy 9 en dat vond ik echt een superspel, krapaan 48 uur mee bezig geweest maar voor het einde alleen al zou ik het zo nog een keer doen
quote:Nee tuurlijk niet
Op vrijdag 6 februari 2004 13:06 schreef sp3c het volgende:
moet het per sé over 10 gaan?
quote:IX is echt fantastisch
mijn broer is een huge fan van de serie en die heeft ze allemaal (die op sony's consoles zijn verschenen dan toch) en ik vond deel 10 niet echt leuk het kon mijn aandacht niet vasthouden (ben een sh00ter @ heart) maar ik ben nu net klaar met Final Fantasy 9 en dat vond ik echt een superspel, krapaan 48 uur mee bezig geweest maar voor het einde alleen al zou ik het zo nog een keer doen
weet iemand hoe ik een tweede 'pumice piece' kan scoren, als ik daarmee naar Hades ga in Memoria dan bouwt hij iets leuks voor me zegtie maar hij zegt niet wat ... ik heb er maar 1
maar ik heb een vraagje over ff11, hoeveel kost het per maand en als je het spel koopt, hoeveel maand(en) zitten erbij in
quote:VIII en IX liggen nog gewoon bij Dixons, n'est ce pas? Ga ik aan een van die twee maar beginnen als ik X en X-2 heb uitgespeeld; wat nog wel even duurt...
Op vrijdag 6 februari 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
IX is echt fantastischMaar dat heb ik nu wel genoeg gezegd
Aangezien die meer ownt
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:27 schreef Bananenman het volgende:
Kappen met dat X gezeik, VII!
quote:Je moet ook niet op Chocobo's gokken
Op vrijdag 6 februari 2004 17:10 schreef Scylla het volgende:[..]
Ben ik mee opgehouden, toen mijn geleende bekraste PC exemplaar de hele tijd bij het Chocobo gokken in Goldn Saucer vastliep
quote:Windows XP huh?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:10 schreef Scylla het volgende:[..]
Ben ik mee opgehouden, toen mijn geleende bekraste PC exemplaar de hele tijd bij het Chocobo gokken in Goldn Saucer vastliep
En ik ben het eens dat Ramuh meer heerst dan Ixion.
spoiler:
quote:Fat chocobo
Op vrijdag 6 februari 2004 19:09 schreef Scylla het volgende:
Ramuh is mij niet bekend...ik vond die ene Chocobo summon in VII wel meligspoiler:
Pffft, ik zit nu in Bevelle gevangen...wat een vet stuk was dat, en wat is Bevelle toch mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |